Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Łódź: ZP/2/BIO/2015 na dostawę:
różny sprzęt i artykuły biurowe,
wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku
Numer ogłoszenia: 99830 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/2/BIO/2015 na dostawę: różny sprzęt i artykuły biurowe, wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Część I - Biuro Projektu Biomasa
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Część II - Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii
Pakiet Nr 1 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku, o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1- Różny sprzęt i artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIX Dariusz Wika, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4474,75
Oferta z najniższą ceną: 4474,75 / Oferta z najwyższą ceną: 4907,73
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIX Dariusz Wika, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1904,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2332,08
Oferta z najniższą ceną: 2332,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2386,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIX Dariusz Wika, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2815,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3458,76
Oferta z najniższą ceną: 3458,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3696,15
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. O powszechnej dostępności dostaw przesądza występowanie na rynku wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne dostawy artykułów, o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia. Na rynku dostaw sprzętu i artykułów biurowych; materiałów eksploatacyjnych do drukarek, istnieje duża grupa wykonawców prowadzących działalność, polegającą na świadczeniu dostaw o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność. Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena. Zachodzi zatem przesłanka określona w art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 74 na terenie gm. Rusiec w woj. łódzkim
- 54/TP/ZP/D/2024-zakup czyściwa włókninowego
- 56/TP/ZP/D/2024 dostawy rękawic medycznych
- 10/2024 Sukcesywne dostarczanie artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi.
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z urządzeniami małej architektury
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/10/2024 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.