eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99702 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Częstochowa: Remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75455 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 15140600900000, ul. ul. Sobieskiego 9, 42217 Częstochowa, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 785 467, faks 343 785 468, e-mail Tkacka@poczta.onet.pl
Adres profilu: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD.3450.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska. W wyniku remontu pobocza zajdzie konieczność regulacji wysokościowej włazów kanalizacyjnych oraz innego podziemnego uzbrojenia terenu. Zakres robót przy remoncie pobocza: -Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego średnia grubość do 20 cm ( na odkład do ponownej zabudowy ) - 5.379,20m2 -Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne (pobocze) - średnia głębokość do 15cm z odwozem ziemi na odległość do 2 km - 5.379,20m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego gr 15 cm po zagęszczeniu ( materiał z rozbiórki ) pod pobocze - 3.444,60m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm po zagęszczeniu ( materiał z rozbiórki ) pod zjazdy - 1.368,40,00m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubość 5 cm po zagęszczeniu (materiał nowy) pobocze + zjazdy - 4.813,00 m2 -Obrzeże betonowe 30 x 8 - 2 382,00 m -Ława betonowa z oporem pod obrzeże - 95,28 m3 -Krawężnik betonowy 15 x 22 najazdowy ( zamknięcie zjazdów ) - 978,00 m -Ława betonowa z oporem pod krawężnik - 58,69 m3 -Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm ( szara ) na podsypce cementowo - piaskowej) pobocze - 3.444,60 m2 -Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm ( kolor ) na podsypce cementowo - piaskowej) zjazdy - 1.368,40 m2 -Przełożenie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm (korekta wysokościowa, wymiana uszkodzonego na nowy) na ławie betonowej z oporem (50 % nowy krawężnik betonowy) - 60,00m -Regulacja pionowa zasuw wodociągowych i hydrantów na pierścieniach betonowych - 80,00 szt. -Regulacja pionowa włazów kanałowych na pierścieniach betonowych - 50,00 m -Regulacja pionowa włazów studni teletechnicznych - 6,00 szt. -Utwardzenie zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 średnia grubość 5 cm po zagęszczeniu (upłynnienie powierzchni od remontowanego pobocza do bramy wjazdowej) - 490,00 m2 -Humusowanie wraz z obsianiem trawą - grubość humusu 10 cm - 2.400,00 m2 -Kryty rów z rur PP (sztywność obwodowa SN 8) łączonych na wcisk o średnicy 400mm w gotowym wykopie na ławie fundamentowej żwirowej wraz z zasypką rur piaskiem - 170,00 m -Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości 2,0 m wraz z pokrywą nastudzienną + właz żeliwny typ ciężki - 1 szt. -Umocnienie skarp płytami ażurowymi o wym. 0,60 x 0,40 x 0,10 m na podsypce cementowo - piaskowej - 80,00 m2 -Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat.III-IV z transportem urobku na odległość do 2 km sam. samowyładowczymi (pod rów kryty) - 50,00 m3 Odwodnienie W celu polepszenia spływu wód deszczowych odwodnienie pobocza będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych i ich odprowadzenie do istniejących krat w ulicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. - dokumentacja. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2017r., poz. 459) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831, 996 i 1020). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub remontem dróg, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art.29 ust.3 i art.30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji STWiORB oraz będą zgodne pod względem: a.charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b.parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), c.parametrów bezpieczeństwa użytkowania, d.standardów emisyjnych. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarach robót i STWiORB W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do: -Wykonania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, -Wykonania zgodnie z § 3 art. 3 i 4 umowy operat kolaudacyjny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT365853.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"DROGEX" s.c. W.Piątek, M.Piątek, biuro@drogex.pl, Al. Armii Krajowej 1/3 lok. 103, 42-202 , Częstochowa, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 541422.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 541422.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 815122.97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.