eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Pruszków: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 99595 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. , ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7582063, 7582067, faks 022 7582063, 7582057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych, gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 60 do 1100 dm3, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZABUDOWA ŚMIECIARKI - fabrycznie nowa, rok produkcji 2016. 1 Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, montowana na modułowej ramie pośredniej, połączona elastycznie z podwoziem. 2 Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym, z gładkimi ścianami bocznymi umożliwiającymi umieszczenie reklam, wykonanymi z jednego arkusza blachy. 3 Podłoga skrzyni ładunkowej owalna. 4 Objętość skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 19 m3. 5 Grubość ścian bocznych skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 4mm. 6 Kosz zasypowy przystosowany do pracy w trudnych warunkach, wykonany z blachy stalowej wysokogatunkowej, o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i korozję: - dno wykonane z jednego arkusza blachy o grubości nie mniejszej niż 5 mm, - boki z blachy o grubości nie mniejszej niż 4 mm. 7 Pojemność kosza zasypowego nie mniejsza niż 2 m3. 8 Możliwość załadunku w jednym cyklu pracy odpadów o objętości nie mniejszej niż 2 m3. 9 Obniżana krawędź zasypu na wysokość nie większą niż 1090 - 1150 mm od podłoża, celem swobodnego załadunku odpadów wielkogabarytowych. 10 Wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą. 11 Drzwi inspekcyjne zabudowy. 12 Zawór spustowy do odprowadzania odcieków z odwłoka. 13 Uszczelnienie zabudowy na całej powierzchni styku z odwłokiem, zapobiegające wyciekom. 14 Mechanizm ugniatania odpadów - hydrauliczny, o dużej sile zgniotu. 15 Stopień ugniatania odpadów - nie mniejszy niż 1 : 5. 16 Możliwość zmiany ciśnienia w układzie hydraulicznym - ustawienia stopnia ugniatania odpadów na trzy poziomy, przełączanie odbywa się na pulpicie, w kabinie kierowcy. 17 Siłowniki prasy ugniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka. 18 Siłowniki prasy ugniatającej i płyty wypychającej dwustronnego działania. 19 Układ centralnego smarowania - dla ruchomych punktów zabudowy - wymagających smarowania. Elementy składowe układu zabezpieczone przed uszkodzeniami, które mogą wystąpić podczas standardowej pracy urządzenia. 20 Prowadnice płyty wypychającej umocowane na ścianach bocznych zabudowy. 21 Przyciski do sterowania urządzeniem załadowczym umieszczone po obu stronach odwłoka. 22 Sterowane płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z boku zabudowy. 23 Wyłączniki bezpieczeństwa STOP po obu stronach odwłoka. 24 Automatyczne ryglowanie odwłoka. 25 Zamykanie odwłoka za pomocą dwóch przycisków 26 Funkcja czyszczenia odwłoka przy maksymalnym podniesieniu. 27 Obsługa pojemników od 60 do 1100 dm3. 28 Czas opróżniania pojemników: 60 - 240 dm3 - maksymalnie 8 sekund, 1100 dm3 - maksymalnie 12 sekund. 29 Regulacja szybkości mechanizmu wywrotu. 30 Udźwig techniczny urządzenia zasypowego nie mniejszy niż 1000 kg. 31 Ramiona DIN dla pojemników 1100 dm3. 32 Pneumatyczna regulacja łyżewdo otwierania pokryw pojemników 1100 dm3. 33 Maksymalne ciśnienie w układzie hydraulicznym - nie mniejsze niż 250 barów. 34 Pompa hydrauliczna o zmiennym wydatku. 35 Włączanie pompy hydraulicznej - elektropneumatyczne. 36 Zawory bezpieczeństwa siłowników podnoszenia odwłoka. 37 Elektryczna magistrala CAN. 38 Główny pulpit sterowniczy zabudowy w kabinie. 39 System sterowania mechanizmem załadunkowym i jego podzespołami z ekranem informacyjnym w kabinie, wyświetlającym komunikaty o usterkach układów zabudowy - wizualizacja usterek. 40 Intercom do porozumiewania się kierowcy z operatorami. 41 Stopnie uchylne dla ładowaczy z czujnikami, po lewej i prawej stronie pojazdu. Zajęcie stopnia powoduje ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h, rozłączenie układu ugniatania, blokadę cofania. 42 Zabudowa lakierowana na kolor RAL6018. 43 Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym oraz światła ostrzegawcze LED z przodu i z tyłu pojazdu. Lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym siatką ochronną. 44 Dwa reflektory robocze LED z tyłu zabudowy. 45 Uchwyt na łopatę i miotłę do zamiatania. 46 Oświetlenie obrysowe LED. 47 Pasy odblaskowe konturu zabudowy pojazdu. 48 Zbiornik z kranem na wodę do mycia rąk. 49 Skrzynia do transportu worków recyklingowych długość min. 1000 mm głębokość i wysokość maksymalnie dopasowana do gabarytów zabudowy i podwozia. Zabudowa posiadająca znak CE, odpowiadająca wytycznym 200642WE, parametry skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej zgodne z normą EN 1501-1 Specyfikacja techniczna podwozia 1. Podwozie w konfiguracji osi 6x2 2. Podwozie fabrycznie nowe z 2016 roku 3. Oś wleczona skrętna 4. Kabina krótka dzienna, poszycie kabiny wykonane z blach ocynkowanych o podwyższonej odporności na korozję 5. Przednia belka przeciwnajazdowa zintegrowana ze zderzakiem 6. Rozstaw osi 1-2 3800-4100 mm 7. Rozstaw osi 2-3 1300-1400 mm 8. Silnik 6-cio cylindrowy o pojemności nie mniejszej niż 10 litrów 9. Maksymalny moment obrotowy nie mniej niż 1600 Nm 10. Maksymalna moc silnika min. 250 kW 11. Norma emisji spalin EURO VI 12. Manualne sterowanie regeneracją DPF 13. Stalowa miska olejowa 14. Alternator 24 V min 120A 15. Hamulec silnikowy o maksymalnej mocy hamowania powyżej 250 kW z funkcją automatycznego wspomagania hamulców zasadniczych 16. Skrzynia biegów automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną (bez sprzęgła ciernego), zapewniająca automatyczną zmianę przełożeń z możliwością przejścia również na sterowanie ręczne. Sterowanie za pomocą dźwigni. 17. Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów 18. Wlot powietrza umieszczony powyżej górnej krawędzi bocznej szyby kabiny pojazdu 19. Nośność przedniego zawieszenia min 8 000 kg 20. Zawieszenie przednie mechaniczne, resor 21. Maksymalna techniczna nośność tylnego zawieszenia min 23000 kg 22. Zawieszenie tylne pneumatyczne z 3 poziomami do jazdy 23. Maksymalna techniczna nośność osi wleczonej min 9000 kg 24. Hamulce tarczowe 25. 2 szt. akumulatory minimum 225 Ah 26. Zbiornik paliwa min 320 l z prawej strony 27. Zbiornik Ad blue min 60 l z lewej strony 28. Fabryczne boczne osłony przeciwnajazdowe podwozia 29. Lampy obrysowe z boku i z tyłu podwozia 30. Opony w rozmiarze 31580 R22,5 31. Koło zapasowe z oponą w rozmiarze 31580 R22,5 32. Podwozie wyposażone w odsilnikową przystawkę odbioru mocy do pracy ciągłej spełniającą wymogi zabudowy bezpylnej - przystawka nie może wystawać poza obrys kabiny 33. Przystawka na silniku max. Moment min 650 Nm 34. Ogranicznik prędkości do 85 kmh 35. System kontroli trakcji (ESP) 36. System ostrzegania przed kolizjami z przodu z elektronicznym hamulcem 37. Fabryczny układ klimatyzacji 38. Fabryczny Immobilizer 39. Elektryczne sterowanie podnośnikiem szyb 40. Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu 41. Podkładka do pisanie na kierownicę 42. Tapicerka tekstylna z winylowymi obiciami drzwi 43. Podłokietnik fotela kierowcy winylowy 44. Fotel kierowcy z pasem zintegrowanym z siedziskiem 45. Kabina 3 miejscowa, 1 fotel kierowcy i 2 fotele dla pasażerów w jednej linii 46. Gumowe dywaniki podłogowe 47. Pokrowce na fotele 48. Dodatkowa izolacja kabiny. 49. Kolor kabiny Biały, 50. Szyby barwione 51. Przedni zderzak stalowy 52. Przednia belka przeciwnajazdowa. 53. Siatka ochronna chłodnicy 54. Ręczny mechanizm podnoszenia kabiny 55. Reflektory główne halogenowe 56. Światła do jazdy dziennej, diody LED 57. Lampy przeciwmgielne w atrapie przedniej 58. Okablowanie do lamp ostrzegawczych 59. Belka z pomarańczowymi lampami ostrzegawczymi LED z napisem MZO 60. Pneumatyczny sygnał ostrzegawczy 61. Radio z RDS i odtwarzaczem CD, możliwość odtwarzania plików MP3/WMA także z płyt CD 62. Fabryczny zestaw głośnomówiący połączony poprzez Bluetooth 63. Sterowanie audio i telefonem w kole kierownicy 64. Głośność radia zależna od prędkości jazdy 65. Czujnik deszczu umożliwiający automatyczne sterowanie pracą wycieraczek, regulacja czułości 66. Spryskiwacze reflektorów 67. Automatyczne włączanie świateł mijania po zmroku 68. Statyczne reflektory doświetlające zakręt uruchamiane po załączeniu kierunkowskazów w jeżdzie do przodu oraz podczas jazdy do tyłu. 69. Lusterko zewnętrzne z przodu kabiny - szerokokątne 70. Lusterko boczne rampowe - krawężnikowe 71. Lusterka zewnętrzne główne szerokokątne i panoramiczne - podgrzewane i sterowane elektrycznie 72. Przednia osłona przeciwsłoneczna - wewnętrzna - z lusterkiem po stronie kierowcy 73. Osłona przeciwsłoneczna, zewnętrzna 74. Szyberdach sterowany manualnie, odchylany do tyłu 75. Centralny zamek sterowany kluczykiem 76. Podnośnik minimum 20 tonowy 77. Przewód do pompowania kół System Monitorowania i kontroli 1. Kamera cofania (niezależna od Kamery monitoringu pracy umieszczona z tyłu zabudowy) 2. Kamera monitoringu pracy umieszczona z tyłu zabudowy 3. Monitor monitoringu w kabinie kierowcy oraz kamera w kabinie z widokiem na przód samochodu, 4. Rejestrator wideo z możliwością synchronizacji danych z posiadanym przez Zamawiającego systemem GPS w celu umożliwienia równoczesnego odtworzenia śladu pojazdu (wraz z dodatkowymi czujnikami) i obrazu z zainstalowanych kamer. Parametry zapisu 25 kl/s (2 kamery). Rejestrator musi mieć możliwość obsługi dysku HDD 2,5 obsługiwać karty SD i mieć możliwość eksportu danych na USB. 5. Wraz z rejestratorem musi być dostarczone oprogramowanie do odczytu filmu z kamer. 6. Widok z kamer z widokiem na przód i tył samochodu musi być zapisywany w rejestratorze wideo 7. Sterownik GPS wraz z czujnikiem załadunku i wyładunku 8. Urządzenia zasypowe fabrycznie wyposażone w dynamiczny system ważący pojemników wg poniższych wymogów: System wagowy zgodny z dyrektywą europejską MID Możliwość niezależnego ważenia każdego z pojemników wg PN NE 840-1, 840-2, 840-3 Tensometry systemu ważenia wykonane z materiału odpornego na korozję System ważenia i identyfikacji radiowej pojemników Dokładność ważenia dla pojemników PN EN 840-1: - O wadze do 25 kg dokładność ważenia +- 0,5 kg - O wadze ponad 25 kg dokładność ważenia +- 0,75 kg dla pojemników PN EN 840-2, 840-3: - O wadze do 250 kg dokładność ważenia +/- 5 kg O wadze ponad 250 kg dokładność ważenia +- 7,5 kg Dokładność ważenia musi być zachowana przy przechyle poziomym pojazdu +- 10st 9. Urządzenie zasypowe wyposażone w system do radiowej identyfikacji pojemników (RFID) wg poniższych wymogów: Anteny do odczytu transponderów zamontowanych na pojemnikach. Przystosowane do odczytu transponderów 134,2 kHz zgodnych z normą EN 14803 UWAGA! Wszystkie urządzenia oraz sposób ich rejestracji i komunikacji systemu monitorowania: GPS, RFID i dynamicznego ważenia muszą być kompatybilne z funkcjonującym dotychczas u Zamawiającego, systemem firmy ELTE GPS Podczas odbioru pojazdu musi być funkcjonalnie potwierdzony system identyfikacji i ważenia pojemników na terminalu pokładowym poprzez wysłanie z systemu Unisoft trasy zawierającej listę punktów adresowych. Trasa musi być odczytana na terminalu pokładowym. Przykładowe pojemniki z zawartością muszą zostać odczytane w trasie (poprzez odczytanie nr identyfikacyjnego pojemnika oraz wagi zawartości skojarzonej z punktem adresowym). Pozostałe wymagania jakie musi spełniać pojazd: 1. dwa kliny pod koła 2. fabryczny komplet kluczy, 3. gaśnica i trójkąt ostrzegawczy, 4. komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu 5. certyfikat spełnienia normy EURO VI dla samochodu 6. gwarancja na kompletny pojazd - minimum 24 miesiące 7. instrukcja samochodu i DTR osprzętu zamontowanego na samochodzie w j. polskim zawierającą: a) instrukcję samochodu b) instrukcję elektryczna - schematy i rozmieszenie c) instrukcję hydrauliczna - schematy i rozmieszenie d) instrukcję pneumatyczna - schematy i rozmieszenie e) katalog części zamiennych w wersji elektronicznej 8. Wykonawca musi przeprowadzić szkolenia operatorów urządzenia podczas odbioru pojazdu w siedzibie Zamawiającego. 9. Stacje serwisowe podwozia i zabudowy muszą być dostępne na terenie całego kraju, w tym najbliższa w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego Wymagania dotyczące leasingu 1. Rodzaj finansowania przedmiotu: leasing operacyjny z opcją wykupu 2. Leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych 3. Okres leasingu: 36 miesięcy ( tj. 35 miesięcy leasingu + wykup 1%). 4. Waluta: PLN 5. Czynsz inicjalny, jako opłata wstępna: w wysokości 10% wartości ceny netto przedmiotu zamówienia (leasingu) powiększona o 23% podatku VAT płatna przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, nie później niż na 5 dni przed dostawą przedmiotu leasingu (zamówienia). 6. Raty leasingowe: 35 równych miesięcznych rat leasingowych płatnych nie wcześniej niż do 20-go dnia każdego miesiąca. Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w kolejnym miesiącu po dostawie przedmiotu leasingu (zamówienia) potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Harmonogram płatności (z podziałem na część kapitałową i odsetkową) będzie stanowił załącznik do umowy leasingowej przedstawionej przez Wykonawcę. Jako dzień zapłaty wszystkich rat i płatności leasingowych Strony uznają datę wpływu środków na konto Wykonawcy 7. Raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca - Zamawiający będzie zobowiązany do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego  integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. 8. Wartość resztowa (wykup) w wysokości 1% wartości netto przedmiotu leasingu powiększona o 23% podatku VAT stanowi jednocześnie 36 ratę - umowa leasingowa ma zakładać zobowiązanie Wykonawcy do sprzedaży, a Zamawiającego do kupna, warunkowane jedynie zapłatą przez Zamawiającego należności wynikających z tej umowy, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej raty leasingowej 9. Stawka amortyzacyjna: 20%. 10. Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu (w pełnym zakresie tj.: OC, AC, NW ) w całym okresie trwania umowy będzie ponosił Zamawiający. Zamawiający będzie ubezpieczać corocznie pojazd stanowiący przedmiot leasingu w zakładzie ubezpieczeń, w którym będzie miał zawarta umowę generalną, na warunkach określonych w tej umowie. W polisie ubezpieczeniowej jako właściciel i ubezpieczony wskazany będzie Wykonawca, zaś Zamawiający wskazany będzie jako użytkownik i ubezpieczający. 11. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia skalkulowane przy założeniu zmiennej stopy bazowej oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych (1M)  - wartość rat leasingowych będzie ulegała zmianie wraz ze zmianą  stopy bazowej WIBOR 1M. Do kalkulacji (przygotowania ofert) należy przyjąć WIBOR 1M = 1,64 % z dnia 21.06.2016 roku. 12. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. Zamawiający akceptuje stosowany przez Wykonawcę wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu, jeśli jej treść będzie zgodna z warunkami niniejszej specyfikacji SIWZ. 13. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku drogowego w okresie trwania umowy leasingu w wysokości kosztu podatku drogowego regulowanego przez Leasingodawcę na podstawie otrzymanej refaktury bądź noty obciążeniowej. 14. Kosztami opłat rejestracyjnych zostanie obciążony Zamawiający 15. Zabezpieczeniem umowy leasingu wnoszonym przez Zamawiającego będzie weksel in blanco CENA MUSI BYĆ WYRAŻONA W ZŁ. CAŁKOWITA CENA BRUTTO DOSTAWY OBEJMUJE CAŁY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, W TYM WSZYSTKIE KOSZTY DOSTAW (KOSZTY TRANSPORTU DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, UBEZPIECZENIA TRANSPORTU DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, AKCYZA, CŁO, PODATKI, ITP) ORAZ KOSZTY LEASINGU OPERACYJNEGO. Do dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca załączy protokół odbioru całego przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność dostawy z przedmiotem zamówienia i wymagane parametry techniczne. Protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w momencie dostawy przedmiotu zamówienia. W przypadku braku załączenia do dostawy formularza protokołu odbioru, Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z dostawą pojazdu będącego przedmiotem zamówienia, dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do jego prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa użytkowania. Wykonawca wraz z dostawą pojazdu będącego przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu certyfikat spełnienia przez pojazd normy EURO VI. Wykonawca zarejestruje pojazd będący przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami prawa i dostarczy jego tymczasowy dowód rejestracyjny Zamawiającemu. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stały dowód rejestracyjny pojazdu w terminie 30 dni od dnia dokonania jego rejestracji. Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić pracowników, którzy będą obsługiwali poszczególne urządzenia składające się na przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.11.32.00 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: posiadaniem koncesji, lub zezwoleniem na prowadzenie działalności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 3 dostaw o wartości zbliżonej do wartości dostawy obecnej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda wykazana dostawa musi mieć wartość min. 500 000, 00 zł netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    opis przedmiotu dostawy zawierający dane techniczne (prospekt, specyfikacja)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

stosowany przez Wykonawcę wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. parafowany projekt umowy Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Gwarancja - 5
  • 3 - Parametry techniczne - 35

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o. ul. Stefana Bryły 6 05-800 Pruszków sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o. ul. Stefana Bryły 6 05-800 Pruszków sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.