eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa leków do apteki szpitalnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Tarnowskie Góry: Dostawa leków do apteki szpitalnej
Numer ogłoszenia: 99549 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40031 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do apteki szpitalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków (Pakiety 1-3) do apteki szpitalnej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania tańszych odpowiedników leków, za wyjątkiem pozycji oznaczonych * w formularzu cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnej. W przypadku tego samego leku w różnych dawkach należy podać preparat tego samego producenta. 5. Zaoferowane leki muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. 6. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 22 sierpnia 2011r 7. Zamówienia leków należy realizować w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a w razie szczególnej potrzeby w terminie natychmiastowym, nie później aniżeli w ciągu 12-tu godzin od chwili uzyskania zapotrzebowania od Zamawiającego. 8. Realizowana przez Wykonawcę dostawa towaru musi być zgodna asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. 9. Zamówienie przesyłane jest każdorazowo telefonicznie lub faxem na wskazany przez Wykonawcę w ofercie numer tel/faxu. Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia faxem. 10. Cena powinna zawierać wszelkie koszty, w tym koszty zabezpieczenia na czas transportu oraz koszty dostarczenia przedmiotu dostawy do magazynu Apteki szpitalnej. 11. Do każdej dostawy leków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT również w wersji elektronicznej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego asortymentu po powiadomieniu przez Zamawiającego faxem o wystąpieniu powyższej okoliczności zgodnie z wymogami zawartymi we wzorze umowy. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Różne produkty lecznicze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96589,28

  • Oferta z najniższą ceną: 96589,28 / Oferta z najwyższą ceną: 107386,44

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96803,64

  • Oferta z najniższą ceną: 96803,64 / Oferta z najwyższą ceną: 113253,38

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMACOL S.A., Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145734,66

  • Oferta z najniższą ceną: 145734,66 / Oferta z najwyższą ceną: 157425,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.