eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › wykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Białystok: wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 99413 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Białymstoku , ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 740 39 51, faks 85 740 39 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych opisanych w następujących częściach: Część A: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Białostockiego, opisaną poniżej: Nieruchomość oznaczona jako działka nr 164/20 o pow. 2,4963 ha, położona w Supraślu przy ul. Józefa Piłsudskiego 64, gm. Supraśl, zabudowana: -budynkiem dydaktycznym trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym wraz z aulą o łącznej powierzchni użytkowej 4969,40 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 682; -budynkami hali sportowej jednokondygnacyjnymi o łącznej powierzchni użytkowej 1690,40 m2, oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków nr 683 i 684; -budynkami warsztatów o łącznej powierzchni użytkowej 1526,60 m2, oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków nr 676 - budynek jednokondygnacyjny, nr 731 - budynek dwukondygnacyjny; -budynkiem diagnostyki jednokondygnacyjnym o powierzchni użytkowej 201 m2 oraz budynkiem magazynu pasz o powierzchni około 150 m2, mającego wspólną ścianę z budynkiem diagnostyki, połączonego dachem z ujeżdżalnią koni - oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako jeden budynek o nr 678; -budynkiem kotłowni o powierzchni użytkowej 197 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 675; -budynkiem czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym byłego internatu, aktualnie wykorzystywanego na cele turystyczne o pow. użytkowej 2242,50 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 677.Na terenie tej działki znajduje się boisko o nawierzchni żwirowej wraz z trybunami oraz altana. Plac wokół budynków i dojścia do wymienionych budynków utwardzone wyłożone polbrukiem. Nieruchomość ogrodzona płotem metalowym - wjazdy od ul. Piłsudskiego i od ul. Mirona Chodakowskiego. W skład przedmiotowej nieruchomości wchodzi również działka oznaczona nr 164/13 o pow. 0,1773 ha ( bez dostępu do drogi publicznej ) zabudowana budynkiem jednokondygnacyjnym - ujeżdżalnia koni o powierzchni użytkowej 943,80 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 679, oraz działka nr 165/1 o pow. 0,0231 ha niezabudowana. Nieruchomość posiada urządzoną księgę wieczystą nr KW BI1B/00111639/7. Zgodnie z zapisami Studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania Gminy Supraśl - nieruchomość opisana powyżej zlokalizowana jest w strefie B - ochrony uzdrowiska, a ponadto obszar tej nieruchomości znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. W ramach realizacji zamówienia opisanego powyżej należy: 1. Dokonać inwentaryzacji wymienionych budynków zlokalizowanych na nieruchomości gruntowej oraz innych elementów związanych z funkcjonowaniem budynków oraz dokonać ich wyceny. 2. Dokonać wyceny prawa własności nieruchomości dla potrzeb sprzedaży. 3. Dokonać wyceny nieruchomości dla potrzeb oddania jej w użytkowanie wieczyste. Część B: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1. Obręb Krupniki, gm. Choroszcz - 2 działki, decyzja zrid nr 5/2008 z dn. 30.04.2008r. (droga gminna) wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: działka nr 47/18 o pow. 0,0158 ha, KW BI1B/00021991/4 - nr sprawy ...11/08; działka nr 46/1 o pow. 0,0080 ha, brak informacji o KW - nr sprawy ...7/13; Ponowna wycena w związku z wyrokiem WSA z dnia 16 grudnia 2014 roku Sygn. akt II SA/BK1007/14 i decyzją Wojewody Podlaskiego z dnia 28.04.2015 WG-IV.7534.261.2014WMN oraz wyrokiem WSA z dnia 9 grudnia 2014 roku Sygn. akt II SA/BK 1021/14 i decyzją Wojewody Podlaskiego z dnia 28.04.2015 WG-IV.7534.247.2014ŁC..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. dwa zamówienia dotyczące wyceny gruntów zabudowanych (dotyczy części A). 2. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. dwa zamówienia dotyczące wyceny gruntów przejętych pod drogi publiczne. Wyceny winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej i w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (dotyczy części B).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania szacowania nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja wykonania jakości usługi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, pokój nr 112...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Białymstoku Biuro Obsługi Interesantów - pokój nr 10 ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - wykonanie operatu szacunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Białostockiego, opisaną poniżej: Nieruchomość oznaczona jako działka nr 164/20 o pow. 2,4963 ha, położona w Supraślu przy ul. Józefa Piłsudskiego 64, gm. Supraśl, zabudowana: -budynkiem dydaktycznym trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym wraz z aulą o łącznej powierzchni użytkowej 4969,40 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 682; -budynkami hali sportowej jednokondygnacyjnymi o łącznej powierzchni użytkowej 1690,40 m2, oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków nr 683 i 684; -budynkami warsztatów o łącznej powierzchni użytkowej 1526,60 m2, oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków nr 676 - budynek jednokondygnacyjny, nr 731 - budynek dwukondygnacyjny; -budynkiem diagnostyki jednokondygnacyjnym o powierzchni użytkowej 201 m2 oraz budynkiem magazynu pasz o powierzchni około 150 m2, mającego wspólną ścianę z budynkiem diagnostyki, połączonego dachem z ujeżdżalnią koni - oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako jeden budynek o nr 678; -budynkiem kotłowni o powierzchni użytkowej 197 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 675; -budynkiem czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym byłego internatu, aktualnie wykorzystywanego na cele turystyczne o pow. użytkowej 2242,50 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 677.Na terenie tej działki znajduje się boisko o nawierzchni żwirowej wraz z trybunami oraz altana. Plac wokół budynków i dojścia do wymienionych budynków utwardzone wyłożone polbrukiem. Nieruchomość ogrodzona płotem metalowym - wjazdy od ul. Piłsudskiego i od ul. Mirona Chodakowskiego. W skład przedmiotowej nieruchomości wchodzi również działka oznaczona nr 164/13 o pow. 0,1773 ha ( bez dostępu do drogi publicznej ) zabudowana budynkiem jednokondygnacyjnym - ujeżdżalnia koni o powierzchni użytkowej 943,80 m2, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków nr 679, oraz działka nr 165/1 o pow. 0,0231 ha niezabudowana. Nieruchomość posiada urządzoną księgę wieczystą nr KW BI1B/00111639/7. Zgodnie z zapisami Studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania Gminy Supraśl - nieruchomość opisana powyżej zlokalizowana jest w strefie B - ochrony uzdrowiska, a ponadto obszar tej nieruchomości znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. W ramach realizacji zamówienia opisanego powyżej należy: 1. Dokonać inwentaryzacji wymienionych budynków zlokalizowanych na nieruchomości gruntowej oraz innych elementów związanych z funkcjonowaniem budynków oraz dokonać ich wyceny. 2. Dokonać wyceny prawa własności nieruchomości dla potrzeb sprzedaży. 3. Dokonać wyceny nieruchomości dla potrzeb oddania jej w użytkowanie wieczyste..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja wykonania jakości usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - wykonanie operatu szacunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1. Obręb Krupniki, gm. Choroszcz - 2 działki, decyzja zrid nr 5/2008 z dn. 30.04.2008r. (droga gminna) wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: działka nr 47/18 o pow. 0,0158 ha, KW BI1B/00021991/4 - nr sprawy ...11/08; działka nr 46/1 o pow. 0,0080 ha, brak informacji o KW - nr sprawy ...7/13; Ponowna wycena w związku z wyrokiem WSA z dnia 16 grudnia 2014 roku Sygn. akt II SA/BK1007/14 i decyzją Wojewody Podlaskiego z dnia 28.04.2015 WG-IV.7534.261.2014WMN oraz wyrokiem WSA z dnia 9 grudnia 2014 roku Sygn. akt II SA/BK 1021/14 i decyzją Wojewody Podlaskiego z dnia 28.04.2015 WG-IV.7534.247.2014ŁC..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.