eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Bartoszyce: Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 99387 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7642625, 7649484, faks 89 7642625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci i ceny zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawianą partię przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy (do maksymalnie 4 dni roboczych) od dnia otrzymania zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z 18 zadań: Zadanie nr 01 Środki do dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 02 Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 03 Środki do dezynfekcji narzędzi i powierzchni Zadanie nr 04 Środki do dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 05 Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi Zadanie nr 06 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 07 Mycie, dezynfekcja ,pielęgnacja skóry i błon śluzowych Zadanie nr 08 Mycie i dezynfekcja skóry Zadanie nr 09 Środki do pielęgnacji jamy ustnej Zadanie nr 10 Środki do mycia skóry i narzędzi Zadanie nr 11 Środki do dezynfekcji skóry Zadanie nr 12 Środki przeciwkrwotoczne Zadanie nr 13 Preparaty do dezynfekcji chemicznej maszyn do hemodializy Zadanie nr 14 Produkty do pielęgnacji ciała Zadanie nr 15 Produkty do pielęgnacji ciała Zadanie nr 16 Produkty do pielęgnacji ciała Zadanie nr 17 Płyny dożylne Zadanie nr 18 Płyny dożylne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.70.00.00-7, 33.69.25.00-2, 33.62.12.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych / produktów leczniczych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych) - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy, że skuteczność oferowanych środków dezynfekcyjnych została potwierdzona badaniami wykonanymi metodami uznanymi międzynardowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych lub badaniami PZH (w języku polskim) - zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań, wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Formularze cenowe prosimy złożyć także w formie elektronicznej - płyta CD z zapisanym plikiem w formacie .xls (załącznikiem nr 2 do SIWZ) z wyliczeniami wszystkich pozycji. 4) W przypadku informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca musi zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać/udowodnić, że: a) zastrzeżone informacje stanowią wartość techniczną lub technologiczną lub organizacyjną przedsiębiorstwa lub inną posiadającą wartość gospodarczą b) podjął działania celem zachowania ich poufności c) zastrzeżone informacje nie zostały upublicznione (np. poprzez stosowne oświadczenie) Sam fakt włożenia dokumentów bądź części do osobnej koperty i opisanie klauzulą tajemnica przedsiębiorstwa nie wyczerpuje znamion wykazania działań Wykonawcy jakie podjął celem zachowania ich poufności. 5)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno zawierać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c) charakter stosunków jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Ponadto pisemne zobowiązanie powinno zawierać oświadczenie innego podmiotu o solidarnej odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną zamawiającemu w wyniku nie udostępnienia zasobów do których się zobowiązał w niniejszym piśmie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu i odbywa się na podstawie pisemnej informacji; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych; 3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy (np. w wyniku przekształceń, przejęć); 4) nastąpiła zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 10. 5) zmiana umowy - w przypadku: wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu. 2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. 3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej, wydłużenie okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem § 2 ust. 2; 4. Strony zobowiązują się, że w przypadkach zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, dokonają - w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania przez jedną ze stron Żądania zmiany, o którym mowa w ust. 5 poniżej - zmiany Umowy (w formie aneksu) i odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym upłynął wskazany powyżej 30-dniowy termin. 4a. Strony zgodnie postanawiają, że w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia polegająca na tym, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wyliczona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, i obowiązywała będzie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2) zmian cen urzędowych, obowiązujących od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych. 5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2 powyżej, każdej ze Stron przysługuje prawo żądania od drugiej Strony dokonania odpowiedniej zmiany Umowy (dalej: Żądanie zmiany). Żądanie zmiany składa się wraz z uzasadnieniem (wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania Umowy oraz przedstawiającym wyliczenia ww. zmian) - w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczności. Na pisemne żądanie drugiej Strony złożone nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania przez nią Żądania zmiany, Strona składająca Żądanie zmiany winna niezwłocznie doręczyć drugiej Stronie, księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany Umowy. Badanie ww. dokumentów źródłowych nie może trwać dłużej niż 7 dni. Niedoręczenie żądanych dokumentów skutkuje bezskutecznością żądania. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia deklaracji rozliczeniowych składanych do ZUS-u. 7. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, pokój A14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat aldehydowy (bez formaldehydu, chloru, fenoli, alkoholi, czwartorzędowych związków amonowych QAV) w postaci koncentratu, do dezynfekcji narzędzi lekarskich oraz przedmiotów ze szkła, metalu , plastiku i endoskopów. Spektrum działania : B,Tbc,F,V. Czas działania: B, Tbc, F, V - 0,5 h. Wymagana pozytywna opinia firmy Olympus Optical. - 6000 ml, 44 op. 2 Preparat tenzydowy, zawierający enzymy, przeznaczony do mycia wstępnego sprzętu endoskopowego, usuwający zanieczyszczenia organiczne. Kompatybilny z produktem z poz.1 2000 ml 30 3 Preparat tlenowy do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów, oparty o nadwęglan sodu. Niepylący. Spektrum: B,Tbc,F,V,S. Wymagana pozytywna opinia firmy Olympus Optical oraz pozytywna opinia kliniczna do dezynfekcji inkubatorów. - 2 kg, 340 op. 4 Aktywator do pozycji 3, poszerzający spectrum działania o prątki gruźlicy i spory.Powodujący czasowe zabarwienie roztworu roboczego. - 2l, 40 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do ręcznego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. Produkt przystosowany do manualnego mycia ręcznego jak również w myjni ultradźwiękowej. Wykazujący pełne działanie (bakteriobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze, wirusobójcze włącznie z rotawirusami, norowirusami, sporobójcze włącznie z Clostridium difficile ) w stężeniu użytkowym 2% w czasie 15 minut. - Wiaderko 2kg, 4 op. 2 Płynny, lekko alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta krew oraz resztki aktywnych środków dezynfekcyjnych. Kompatybilny ze środkiem dezynfekcyjnym myjni i pochodzący od tego samego producenta. - Kanister 5l, 40 op. 3 Płynny środek do dezynfekcji w myjniach dezynfektorach. Posiadający działanie dezynfekcyjne B, Tbc, V, F w czasie 10 minut w 1% roztworze. Chroniący dezynfekowane narzędzia i sprzęt anestezjologiczny. Kompatybilny ze środkiem myjącym w myjni i pochodzący od tego samego producenta. - Kanister 5l, 10 op. 4 Płynny środek do mycia termostabilnych i termolabilnych instrumentów włącznie z instrumentami mikrochirurgicznymi, endoskopami elastycznymi, instrumentarium stomatologicznym. - Kanister 5l, 6 op. 5 Płynny, alkaliczny środek do mycia, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięcia i denaturowana krew. Środek znajdujący się na liście środków myjących aprobowanych przez producenta endoskopów firmy Pentax. - Kanister 5l, 30 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi i powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat w formie nasączonych chusteczek gotowych do użycia do mycia i dezynfekcji głowic USG i powierzchni(w tym wrażliwych na działanie alkoholi i wysoką temperaturę). Spektrum działania:B, F, Tbc(M.avium, M.terrae, M.tuberculosis),V ( HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno, Noro), S( Clostridium difficile, Clostridium perfringens, Bacillus subtilis, Bacillus cereus ) w czasie do 5 minut. - wiaderko225 listków(25x30 cm), 26 op. 2 Preparat w formie płynnego koncentratu do sporobójczej dezynfekcji wysokiego poziomu narządzi i endoskopów ( w tym wrażliwych na działanie wysokiej temperatury np.endoskopów giętkich), zawierający w swoim składzie składniki myjące.Spectrum działania:B, F, Tbc( M. avium, M.terrae, M.tuberculosis), V(HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno ), S (Clostridium difficile, Bacillus subtilis). - 5l, 36 op. 3 Paski testowe do kontroli aktywności preparatu z pozycji nr.2 - 100 sztuk w opakowaniu, 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do dezynfekcji wysokiego stopnia. Substancja aktywna aldehyd orto-ftalowy. Pełne spektrum w czasie 5 minut. Preparat powinien być kompatybilny z endoskopami Olympus. Możliwość kontroli aktywności roztworu przez 14 dni za pomocą pasków testowych. - 3,78 l, 416 op. 2 Paski testowe do kontroli aktywności roztworu preparatu z pozycji 1. - 60 szt, 24 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gotowy do użycia alkoholowy preparat, przeznaczony do dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych. Spektrum działania: B (w tym MRSA)-EN 13727, F (Candida Albicans, Aspergillus Niger - EN 13697), Tbc (M.Terrae - EN 14348), V (Rota, Vaccinia, BVDV, Noro) w czasie do 1 min. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirus Polio.- Butelka 1000 ml ze spryskiwaczem, 2200 op. 2 Preparat do dezynfekcji małych i trudnodostępnych powierzchni na bazie alkoholi ( etylowego i izopropylowego) i czwartorzędowej soli amoniowej, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia. Spektrum działania:B (EN 13697) - 15sek ; B (EN 14561), Tbc - M.terrae, M.avium (EN 14348, EN 14563), F - C.albicans, A.niger (EN 14562, EN 13697), V - Polio,Adeno (EN 14476) - 30sek. - 500 ml butelka ze spryskiwaczem, 70 op. 3 Preparat w formie granulatu, na bazie nadsiarczanów, przeznaczony do mycia oraz dezynfekcji powierzchni, wyposażenia oraz wyrobów medycznych w tym inkubatorów i łyżek laryngoskopowych. Spektrum działania: B, F, Tbc (M. Terrae, M. avium - EN 14348) V - EN 14476 w czasie do 15 min. w stężeniu do 2%. Możliwość rozszerzenia o spory (w tym C.difficile). - 40g, 2600 op. 4 Preparat w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru zawierający dichloroizocyjanuran sodu oraz kwas adypinowy (do 20%). Spektrum działania :B, F, V (polio,adeno), prątki -w stężeniu 1000ppm- 30 min, Clostridium Difficile-10 000ppm-15 min. - Puszka 300 tabl., 16 op. 5 Gotowe do użycia chusteczki przeznaczone do dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholu. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (Candida Albicans, Aspergillus Niger), Tbc(M.terrae+avium lub tuberculosis), V (Rota, Vaccinia, BVDV, Noro) w czasie do 1 min.. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirus Polio. - Pojemnik 200chust.200x 270mm, 2800 op. 6 Gotowe do użycia chusteczki, przeznaczone do dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych wrażliwych na działanie alkoholu. Spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV - BVDV, Vaccinia, Rota, Papova) do 1min., Tbc (M. Terrae - EN 14348) do 15 min. - Pojemnik 200 szt chust 200x200mm, 500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aldehydowy środek do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego z zawartością glioksalu i chlorku dwudecylodwumetyloamoniowego. Zawiera związki powierzchniowo czynne. Spektrum działania: B, F, V, Polio, Tbc. - 5000 ml, 24 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mycie, dezynfekcja ,pielęgnacja skóry i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Antybakteryjna emulsja myjąca do ciała ,twarzy i włosów pacjenta. - 500 ml, 500 op. 2 Preparat antybakteryjny w formie rękawic do mycia ciała pacjentów. - opak. 10szt, 140 op. 3 Bezalkoholowy antybkteryjny ( skuteczny wobec MRSA ) i przeciwgrzybiczy płyn do płukania jamy ustnej. - 250 ml, 70 op. 4 Żel zawierający olejki eteryczne, poprawiający ukrwienie zewnętrznych warstw skóry ,posiadający właściwości pielęgnujące .Stosowany do nacierania w profilaktyce przeciwodleżynowej, rozluźniający w przeciążeniach i napięciach mięśni i stawów. - 500 ml, 400 op. 5 Bezbarwny preparat w żelu do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. - 20 ml, 30 op. 6 Bezbarwny preparat alkoholowy do dezynfekcji skóry pacjenta przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, zastrzykami, punkcjami, biopsjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). - 500ml ze spryskiwaczem, 1600 op. 7 Barwiony preparat alkoholowy do dezynfekcji skóry pacjenta przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, zastrzykami, punkcjami, biopsjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). - 500ml ze spryskiwaczem, 20 op. 8 Barwiony preparat alkoholowy do dezynfekcji skóry pacjenta przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, zastrzykami, punkcjami, biopsjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). - 1000ml, 340 op. 9 Preparat bezbarwny do dezynfekcji błon śluzowych i ran. Bez zawartości jodu i chlorheksydyny, gotowy do użycia. Na bazie oktenidyny. Spectrum działania B,F,V pierwotniaki. - 1000ml, 1100 op. 10 Preparat bezbarwny do dezynfekcji błon śluzowych i ran. Bez zawartości jodu i chlorheksydyny, gotowy do użycia. Na bazie oktenidyny. Spectrum działania B,F,V pierwotniaki. - 250ml, 1000 op. 11 Preparat w formie emulsji do pielęgnacji skóry rąk. Oparty na koncepcji wody w oleju. Nie osłabiający efektu mikrobiologicznego po dezynfekcji rąk. - 500 ml, 200 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mycie i dezynfekcja skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Alkoholowy preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk szczególnie wrażliwych: ph 5,0, oparty o min.3 substancje aktywne np.:2-propanol, chlorek benzyloalkiloamoniowy, kwas undecylowy, bez zawartości jodu, chlorcheksydyny, fenolu i jego pochodnych.O przedłużonym działaniu. - 500ml, 1700 op. 2 Niezawierajacy mydła preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała, niepowodujacy wysuszania skóry, pielęgnujący skórę i chroniący ją przed wysychaniem o ph5,0. - 500 ml, 2400 op. 3 Alkoholowy preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk oraz skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami chirurgicznymi, oparty o min.3 substancje aktywne zawierające chlorheksydynę, nadtlenek wodoru, autosterylny, bez zawartości jodu, fenolu i jego pochodnych. - 500 ml, 1600 op. 4 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała, także noworodków w postaci pianki, o pH 5,0 - neutralnym dla skóry . Pozytywna opinia kliniczna do mycia noworodków od pierwszego dnia życia. - Butelka do 200ml z pompką, 260 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki do pielęgnacji jamy ustnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia preparat czyszczący stosowany do usuwania cementu, śladów po markerach oraz przebarwień na narzędziach oraz skórze. Na bazie naturalnych składników,o zapachu pomarańczowym, nie zawierający zasad, ani mydła, zawierający substancje chroniące skórę- lanolinę. Preparat musi posiadać wpis do KSioK. - 250 ml, 20 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki do mycia skóry i narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia preparat czyszczący stosowany do usuwania cementu, śladów po markerach oraz przebarwień na narzędziach oraz skórze. Na bazie naturalnych składników,o zapachu pomarańczowym, nie zawierający zasad, ani mydła, zawierający substancje chroniące skórę- lanolinę. Preparat musi posiadać wpis do KSioK. - 250 ml, 20 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środki do dezynfekcji skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia sterylny roztwór wodny zawierający poliheksynę undecyllenaminopropryl,betaine. Do oczyszczania, nawilżenia i utrzymania rany i opatrunku w stanie wilgotnym. Do usuwania włóknistych płaszczy, biofilmu oraz resztek z ran w sposób zapewniający ochronę tkanki. - 350ml, 110 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środki przeciwkrwotoczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gąbka hemostatyczna 80mm x 50mm x 1 mm - 1op x 20szt, 80 op.; 2 Gąbka hemostatyczna 80mm x 50mm x 10 mm - 1op x 10szt, 70 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji chemicznej maszyn do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płynny środek do termo-chemicznej dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej, do automatycznego rozcieńczenia w stosunku 1:24. - 5 l, 352 op. 2 Środek czyszczący i dezynfekujący zawierający: - kwas octowy od 1% do 10%, - nadtlenek wodoru od 25% do 35%, - kwas nadoctowy od 1% do 5%. - 10 kg / 8,8 l, 24 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Produkty do pielęgnacji ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka przeznaczona do pielęgnacji podrażnionej skóry ,mycia bez użycia wody. Stworzona na bazie subastancji powierzchniowo czynnych pochodzenia naturalnego. Zawiera substancje natłuszczającez naturalnaj oliwki,D-pantenol, cukrową betainę, biokompleks lniany, środek Sindor, który pochłania mocz. - 500ml, 480 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Produkty do pielęgnacji ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Menalind krem ochronny do skóry lub równoważny. - 200ml, 640 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Produkty do pielęgnacji ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Delikatne , nasączone chusteczki do pielęgnacji skóry narażonej na działanie szkodliwych czynników. Dokładnie oczyszające skórę ,nawilzjace ,poprawiają jej elastycznośc .Zawierają vit. E ,alantoinę.Wymiar 20 cm x 32 cm. - 50szt., 1024 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Płyny dożylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aqua pro injectione 10 ml x 100 amp - 1 op x 100 amp, 1500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Płyny dożylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,9 % Natrium chloratum 10 ml x 50 amp - 1 op x 50 amp, 2800 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.