eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwąprzebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Wolsztyn: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)
Numer ogłoszenia: 99340 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, faks 68 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zarządzania przedsięwzięciem inwestycyjnym polegającym na realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739) na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Drożdżyński z siedzibą w Poznaniu, ul. Konińska 18. -Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. -Wykonanie I etapu inwestycji obejmuje: Budowę nowego obiektu (budynek F) na terenie administracyjnym, na którym zlokalizowane są budynki wchodzące w skład Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie, to jest na działce ewidencyjnej o numerze 346 7 w Wolsztynie. Na czas realizacji umowy o roboty budowlane nie przewiduje się wyłączania statutowej i ustawowej działalności Szpitala w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych. -W ramach budowy przewiduje się, że nowy budynku F zostanie wykonany w stanie surowym z wykonaniem sieci, instalacji dla możliwości podłączenia oddziałów, wykonanie kondygnacji technicznej, kotłowni, klatek schodowych (całe z oddymianiem) hollu, podjazdu dla karetek, zagospodarowanie terenu i remont stacji trafo, -Rozkład funkcji nowego budynku F jest następujący: Parter (653,1m2,): -Szpitalny Oddział Ratunkowy, -wejście do budynku z zewnątrz (z półpiętra) I piętro (902,1m2): -komunikacja ogólna połączona z istniejącą częścią szpitala, -Blok Operacyjny, -Centralna Sterylizatornia (do późniejszego zagospodarowania) II piętro (876,9m2 ): -Oddział Chirurgiczny (część), -Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii III piętro (896,9m2 [z częścią O.Porodowego w bud.B): -Oddział Porodowy, -Oddział Położniczy, -Oddział Neonatologiczny, kondygnacja techniczna (370,8m2): -droga ewakuacyjna, -kotłownia gazowa, -wentylatornia, -Nowy budynek F ma być połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem B w tym ostatnia kondygnacja budynku B z klatką schodową budynku F -Budynek F połączony z budynkiem E poprzez nowo wybudowana windę, -wykonanie w budynku F na I piętrze - Bloku operacyjnego z 2. windami (2 szt.), agregatem porądotwórczym oraz z przekuciem do budynku B oraz wydzieleniem pomieszczeń na sterylizatornię, -wykonanie w budynku F na II piętrze Oddziału AIiT -wyburzenie budynku magazynowo- warsztatowego o pow. 176m2. Wysokość budynku w trakcie podłużnym do 3,78m w trakcie poprzecznym do 4,9m. Budynek mieści warsztaty, magazyny, pomieszczenie biurowe i zaplecze sanitarne, -demontaż zbiornika na wodę wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej. Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu w czasie trwania robót budowlanych na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu czynności Inżyniera kontraktu na czas do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (do 3 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych). -W trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek współpracować i współdziałać z osobą pełniącą nadzór autorski nad projektem robot budowlanych. Zamawiający przewiduje, że osobą pełniącą nadzór autorski będzie autor projektu budowlanego. -Zamawiający wymaga obecności inżyniera Kontraktu na terenie budowy w dniach od poniedziałku do piątku przez minimum 8 godzin dziennie od godziny 7.00, za wyjątkiem Świąt i dni wolnych od pracy oraz w soboty w przypadku wykonywania robot budowlanych na czas niezbędny do nadzoru wykonywania tych robot..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, na cały okres związania Ofertą, w wysokości 6.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania Ofert i musi obejmować okres związania Ofertą, tj. 30 dni. Bieg terminu związania Ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania Ofert. Wadium może być złożone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP, tj. 3.1. Pieniądzu. 3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3.3. Gwarancjach bankowych. 3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 3.5. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach jak w pkt 3.2. - 3.5., gwarancja (poręczenie) musi być gwarancją (poręczeniem) bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) ponadto musi zawierać zapis, który będzie stanowił, iż Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zajdą okoliczności przewidziane w Ustawie PZP (art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 Ustawy PZP). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez osoby umocowane przez Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancje (poręczenia) powinny zawierać oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa: 1.1. Wskazanie jako Beneficjenta - Zamawiającego. 1.2. Określenie przedmiotu postępowania (nazwa zamówienia i numer postępowania). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA o/Wolsztyn nr rach: 04 1020 4144 0000 6102 0060 7234 z dopiskiem Wadium - nazwa Wykonawcy - Postępowanie nr PN102016 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. -Wykonawca powinien dołączyć do Oferty dowód wniesienia wadium: 8.1. Potwierdzenie dokonanego przelewu - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 8.2. Oryginał odpowiedniego dokumentu - w przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie. -Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium musi być złożony w odrębnej kopercie załączonej do oryginału Oferty. W oryginale Oferty jako załącznik należy załączyć kserokopię oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W kopiach Oferty muszą znajdować się kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium. -Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie albo wysokości lub nie dołączy do Oferty odpowiedniego dowodu jego wniesienia, lub też nie wniesie wadium na cały okres związania Ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. -Zamawiający zwróci wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert. -Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 11., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. -Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: 15.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie, 15.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 15.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -O udzielenie zamówienia mogą się starać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na kompleksowym zarządzaniu budową lub rozbudową obiektu budowlanego użyteczności publicznej jako inżynier kontraktu lub inwestor zastępczy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości nie mniejszej niż 10 mln zł netto. Przez kompleksowe zarządzanie należy rozumieć pełnienie funkcji inżyniera kontraktu i koordynacji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z Prawem budowlanym oraz wykonywanie czynności managerskich na rzecz inwestora w relacjach z wykonawcą i podwykonawcami robót budowlanych obejmujących co najmniej: -Nadzorowanie jakości prac budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z Prawem Budowlanym. -Nadzorowanie dokumentacji budowy, tj. kontrolowanie jej tworzenia, weryfikowanie jej poprawności, organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentacji. -Prowadzenie regularnych koordynacyjnych narad budowlanych. -Akceptację podwykonawców i kontrolę rozliczeń pomiędzy nimi a generalnym wykonawcą. -Zarządzanie harmonogramem, tj. stałą kontrolę terminów wykonywania robót budowlanych, wskazywanie opóźnień i zagrożeń wykonawcy robót, nadzór nad wdrożeniem programów naprawczych. -Prowadzenie rozliczeń finansowych, tj. zatwierdzanie okresowych protokołów zaawansowania finansowego robót, sporządzanie świadectw płatności, sporządzenie Tabeli Środków Trwałych. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się strać Wykonawcy, którzy posiadają zespół osób niezbędnych do wykonania do wykonania zamówienia, to jest -Posiadają zespół do wykonania przedmiotowego zamówienia, w składzie: Kierownik Inżyniera Kontraktu Kwalifikacje i umiejętności: posiada wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika Inżyniera Kontraktu Inwestora Zastępczego. Ponadto pełnił funkcję Kierownika Inżyniera Kontraktu Inwestora Zastępczego w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług -Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do podanych powyżej wg rozporządzeń w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obowiązujących przed rokiem 2006 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w tym w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej. Ponadto pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług -Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych, teletechnicznych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych powyżej 1 kV lub uprawnienia równoważne do podanych powyżej wg rozporządzeń w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obowiązujących przed rokiem 2006 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w tym w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych powyżej 1 kV. Ponadto pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych powyżej 1 kV w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do podanych powyżej wg rozporządzeń w sprawie samodzielnych funkcji technicznych Wykonawca budownictwie obowiązujących przed rokiem 2006 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w tym w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ponadto pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu - załącznik nr 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 mln zł. -posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. złotych. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożenia do Oferty dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy. -Ocena warunków uczestnictwa w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 26 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru, b) wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - załącznik nr 7, c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, d) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, e) Metodyka realizacji zamówienia- szczegółowo opisana w punkcie XVI ust. 4.2, g)Kopię licencji (lub inne potwierdzenie posiadania prawa dysponowania oprogramowaniem) w zakresie oprogramowania wskazanego w ust. 1. pkt 1.1. dla co najmniej 2 stanowisk. h) Kopię licencji (lub inne potwierdzenie posiadania) prawa dysponowania oprogramowaniem w zakresie oprogramowania wskazanego w ust. 1. pkt 1.2.,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - metodyka realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie. 14.2 Zmiana może obejmować: -zmiana terminu wykonania umowy spowodowana przedłużaniem wykonywania robót budowlanych objętych nadzorem z powodów niedotyczących wykonawcy, a zdeterminowanych takimi okolicznościami jak w szczególności: zmiana dokumentacji projektowej, zmiana sposobu wykonania zamówienia na roboty budowlane, niemożność wykonywania robót budowlanych z powodu warunków atmosferycznych, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy na warunkach określonych w umowie z Generalnym wykonawca robót budowlanych, koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, wystąpieniem siły wyższej. -wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT - w takiej sytuacji cena netto z oferty pozostanie niezmienna, natomiast cena brutto zostanie obliczona z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT -zajdzie potrzeba wprowadzenia podwykonawcy lub podwykonawcy na etapie wykonywania umowy, -zmiana personelu wykonawcy 14.3 Nie stanowi istotnej zmiany Umowy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; 14.3.1 zmiana danych teleadresowych; 14.3.2 zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3.3 zmiana osób, o których mowa w par. 13 Umowy, i nie wymagają aneksu do Umowy, ale będą sporządzone i potwierdzone przez Strony na piśmie. 14.4. Zmiany Umowy, o których mowa w par. 2 Umowy, wymagają zgody obu Stron dokonanej w formie pisemnej i muszą być dokonane poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu. 14.5 W przypadku uzgodnienia zmiany terminu realizacji Umowy Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o jakikolwiek zwrot kosztów z tego tytułu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 12:45, miejsce: SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn; Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.