eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Przebudowa nawierzchni drogi gminnej- ul. Krótka na działce nr 389/1 zlokalizowanej w miejscowości Murzynowo, gmina Skwierzyna



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99300 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Skwierzyna: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej- ul. Krótka na działce nr 389/1 zlokalizowanej w miejscowości Murzynowo, gmina Skwierzyna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 50900 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie, krajowy numer identyfikacyjny 52997690921, ul. ul. Rynek 1, 66440 Skwierzyna, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529, faks , e-mail zp@skwierzyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.skwierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej- ul. Krótka na działce nr 389/1 zlokalizowanej w miejscowości Murzynowo, gmina Skwierzyna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej- ul. Krótka na działce nr 389/1 zlokalizowanej w miejscowości Murzynowo, gmina Skwierzyna. Ogólna charakterystyka robót Zakres robót budowlanych wchodzących w skład inwestycji: - roboty przygotowawcze; - roboty ziemne; - podbudowy; - nawierzchnie; - roboty wykończeniowe; - elementy ulic; - oznakowanie; Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie wykopów ok. 1032m3 - wykonanie nasypów ok. 177m3 - wykonanie korytowania i zagęszczenia podłoża ok. 1787m2 - ustawienie krawężników betonowych ok 732mb; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ok. 1771m2 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia polegające na: wykonaniu robót drogowych (konstrukcje nawierzchni, ułożenie kostki betonowej). 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45200000-9, 45233222-1, 45000000-7, 45113000-2, 45112000-5, 45100000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24.03.2017 r. do 30.06.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych Dionizy Woiński - Lider Konsorcjum i Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych Wojciech Woiński, , Wojska Polskiego 45, 66-435, Krzeszyce, kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 221177.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt 1.4, , ust. 8, ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 51/2017
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt 1.4, , ust. 8, ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 51/2017


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych W związku z dokonaniem przez Zarząd Dróg Wojewódzkich wznowienia granic skrzyżowania ulicy Skwierzyńskiej z ulicą krótk nastąpiło przesunięcie granicy ul. Krótkiej w stronę ul. Skwierzyńskiej o ok. 3m.Powstała konieczność wykonania połączenia nowo budowanej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Konieczność wykonania robót związanych z utwardzeniem nawierzchni na odcinku od ul Krótkiej od budynku nr 8 w kierunku ul. Skwierzyńskiej


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1) w § 1 ust. 5 Umowy dodaje się pkt 6) o następującej treści: "6) Protokół konieczności nr 1 z dnia 30.05.2017 r. wraz z kosztorysem z dnia 30.05.2017 r. spisany na okoliczność wykonania robót budowlanych dodatkowych". 2) § 6 ust. 1 i 2 i 4 Umowy otrzymują brzmienie: "1. Strony określają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy w kwocie 236.609,87 złotych netto (słownie: dwieście trzydzieści sześć tysięcy sześćset dziewięć złotych 87/100). 2. Kwota wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, powiększona zostanie o obowiązujący podatek od towarów i usług w wysokości 23%, co stanowi ogółem 291.030,14 złotych brutto (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzydzieści złotych 14/100). 4. Cenę poszczególnych elementów robót określa Kosztorys stanowiący załącznik nr 5 do umowy oraz kosztorys załączony do protokołu konieczności nr 1 stanowiący załącznik nr 6 do umowy. Załączone Kosztorysy nie określają zakresu rzeczowego zobowiązania Wykonawcy, ale służą jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych, a także pomocniczo do ustalenia wartości robót podlegających dofinansowaniu w ramach Programu". 3) § 7 Umowy otrzymuje brzmienie: "1. Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi po prawidłowym wykonaniu 100% wszystkich robót objętych przedmiotem umowy w oparciu o dwie faktury: a) częściową - obejmującą wynagrodzenie podstawowe w kwocie 272.048,52 zł brutto, wynikające z oferty złożonej przez Wykonawcę w przetargu nieograniczonym , b) końcową obejmującą wynagrodzenie w kwocie 18.981,62 zł brutto z tytułu wykonania robót dodatkowych wskazanych w protokole konieczności nr 1, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 6 2. Podstawą wystawienia ww. faktur jest podpisany przez Zamawiającego bezusterkowy protokół odbioru końcowego potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru, potwierdzający rzeczowe wykonanie robót odpowiednie do zakresu objętego ww. fakturami. 3. Do ww. faktur Wykonawca załącza oświadczenie o samodzielnym wykonaniu robót budowlanych, za których wykonanie Wykonawca wystawił faktury albo dokumenty określone w ust. 4. 4. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców, do faktur wystawionych przez Wykonawcę należy załączyć zestawienie należności dla wszystkich podwykonawców wraz z kopiami wystawionych przez nich faktur będących podstawą do wystawienia faktur przez Wykonawcę - zestawienie musi określać nazwę podwykonawcy, nr umowy o podwykonawstwo, nr faktury, nazwę (przedmiot) dostawy, usługi lub robót budowlanych, wartość do zapłaty. Do zestawienia należy załączyć dowody zapłaty wymagalnego wynagrodzenia wszystkim podwykonawcom wykazanym w zestawieniu lub pisemne oświadczenie podwykonawcy o otrzymaniu od Wykonawcy należnego wynagrodzenia lub cesję należności na rzecz podwykonawcy. Przez podwykonawcę należy rozumieć podwykonawców i dalszych podwykonawców biorących udział w realizacji przedmiotu umowy, którzy zawarli zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub którzy zawarli przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. 5. W przypadku braku dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4, faktura zostanie zwrócona Wykonawcy, bez obowiązku po stronie Zamawiającego zapłaty odsetek za okres w którym Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty wraz z wystawioną fakturą. 6. Zamawiający ma obowiązek zapłaty wystawionych faktur o których mowa w ust. 1 przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany w fakturze, w terminie do 14 dni licząc od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, z zastrzeżeniami o których mowa w ust. 1 - 5 powyżej.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.