eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › przebudowa ul. Wyszyńskiego w Mielcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99283 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Mielec: przebudowa ul. Wyszyńskiego w Mielcu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38229

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 84186

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 26, 39300 Mielec, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 177 888 500, faks 177 888 505, e-mail sekretariat@um.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przebudowa ul. Wyszyńskiego w Mielcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi gminnej klasy D - dojazdowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego kard. Wyszyńskiego 6,6B km. 0+126,00 - 0+360,70. Roboty budowlane obejmują rozebranie siniejącej drogi z płyt drogowych, budowę kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego typu LED, budowę jezdni z kostki brukowej betonowej.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30/06/2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Andrzej Ozimek prowadzący działalność gospodarczą pn. GRANDBUD , , Podole 85, 39-320, Przecław, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 319045.60 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: wykonanie robót dodatkowych polegajacych na wykonaniu dodatkowego kanału technologicznego z rur w ilości 450 mb oraz studni w ilości 6 szt.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas wykonywania prac związanych z realizacją przebudowy ulicy Wyszyńskiego zaszła konieczność budowy dodatkowego kanału technologicznego, który nie był objęty zamówieniem podstawowym. Wykonanie robót dodatkowych zostało powierzone temu samemu wykonawcy ze względów ekonomicznych i technologicznych.Roboty dodatkowe będą wykonywane podczas realizacji robót objętych umową podstawową i są z nimi związane. Wprowadzenie na plac budowy kolejnego wykonawcy wiąże się z wprowadzeniem dodatkowych osób oraz sprzętu, co stanowi poważne utrudnienie techniczne i organizacyjne mające wpływ na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia jak również ustalenie w okresie późniejszym zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców w ramach udzielonej gwarancji oraz ochrony wynikającej z rękojmi. Zlecenie zakresu robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby znaczną niedogodność jak również zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość zmiany umowy (robót dodatkowych) wynosi 11 250 zł netto (13 837,50 zł brutto) stanowiąc ok. 3.5% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.