Wędrzyn: Zakup i dostawa sprzętu sportowego zgodnie z zapotrzebowaniem Jednostek i Instytucji Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG
Numer ogłoszenia: 9926 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu sportowego zgodnie z zapotrzebowaniem Jednostek i Instytucji Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego zgodnie z zapotrzebowaniem Jednostek i Instytucji Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG. 2. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z DECYZJA Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczony towar powinien być oznakowany zgodnie z Rozdziałem 4 Szczegółowe zasady znakowania wyrobów, pkt 1 ppkt 5 (Grupa materiałowa 5) ww. Decyzji. 3. Dla wyrobów dostarczanych do RON obowiązują wymagania i zasady dotyczące interpretacji, orientacji, wymiarów oraz barw symboli kodów kreskowych określone w standardach GS1 oraz normach ISO/IEC, które zapewniają wymaganą dokładność i jakość nadruku oraz właściwy kontrast gwarantujący odczyt kodu kreskowego. 4. Do obowiązków Sprzedającego należy w szczególności: - dowóz zakupionego towaru do magazynu JW. 5701 w Wędrzynie własnym transportem na własny koszt i ryzyko w celu realizacji umowy, -wniesienie towaru do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Kupującego w miejsce przez niego wskazane. 5. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły nowe, w pierwszej kategorii 6. Przed dostarczeniem towaru Sprzedający zobowiązuje się do nawiązania kontaktu z upoważnionym przedstawicielem Kupującego, w celu ustalenia dokładnego terminu, sposobu, oraz miejsca dostawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości i informacji uzyskanych w związku z realizacją zadań zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228. z późn. zm.). Dostawa będzie realizowana według następującego zapotrzebowania (tabele w SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00-0, 18.82.00.00-3, 37.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ Oświadczenie o uczestnictwie w systemu GS1 zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. (zał. nr 4 do SIWZ) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ (zał. 2 do SIWZ zał. 3 do SIWZ zał. 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ), oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ), oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy oraz Formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ; 2) Oświadczenie o przynależeniu do systemu GS1 zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. (zał. nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pok. nr 211- Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt sportowy, odzież i obuwie sportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego zgodnie z zapotrzebowaniem Jednostek i Instytucji Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG-sprzęt sportowy, odzież i obuwie sportowe . 2. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z DECYZJA Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczony towar powinien być oznakowany zgodnie z Rozdziałem 4 Szczegółowe zasady znakowania wyrobów, pkt 1 ppkt 5 (Grupa materiałowa 5) ww. Decyzji. 3. Dla wyrobów dostarczanych do RON obowiązują wymagania i zasady dotyczące interpretacji, orientacji, wymiarów oraz barw symboli kodów kreskowych określone w standardach GS1 oraz normach ISO/IEC, które zapewniają wymaganą dokładność i jakość nadruku oraz właściwy kontrast gwarantujący odczyt kodu kreskowego. 4. Do obowiązków Sprzedającego należy w szczególności: - dowóz zakupionego towaru do magazynu JW. 5701 w Wędrzynie własnym transportem na własny koszt i ryzyko w celu realizacji umowy, -wniesienie towaru do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Kupującego w miejsce przez niego wskazane. 5. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły nowe, w pierwszej kategorii 6. Przed dostarczeniem towaru Sprzedający zobowiązuje się do nawiązania kontaktu z upoważnionym przedstawicielem Kupującego, w celu ustalenia dokładnego terminu, sposobu, oraz miejsca dostawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości i informacji uzyskanych w związku z realizacją zadań zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228. z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00-0, 18.82.00.00-3, 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt wspinaczkowy i liny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego zgodnie z zapotrzebowaniem Jednostek i Instytucji Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG-sprzęt wspinaczkowy i liny . 2. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z DECYZJA Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczony towar powinien być oznakowany zgodnie z Rozdziałem 4 Szczegółowe zasady znakowania wyrobów, pkt 1 ppkt 5 (Grupa materiałowa 5) ww. Decyzji. 3. Dla wyrobów dostarczanych do RON obowiązują wymagania i zasady dotyczące interpretacji, orientacji, wymiarów oraz barw symboli kodów kreskowych określone w standardach GS1 oraz normach ISO/IEC, które zapewniają wymaganą dokładność i jakość nadruku oraz właściwy kontrast gwarantujący odczyt kodu kreskowego. 4. Do obowiązków Sprzedającego należy w szczególności: - dowóz zakupionego towaru do magazynu JW. 5701 w Wędrzynie własnym transportem na własny koszt i ryzyko w celu realizacji umowy, -wniesienie towaru do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Kupującego w miejsce przez niego wskazane. 5. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły nowe, w pierwszej kategorii 6. Przed dostarczeniem towaru Sprzedający zobowiązuje się do nawiązania kontaktu z upoważnionym przedstawicielem Kupującego, w celu ustalenia dokładnego terminu, sposobu, oraz miejsca dostawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości i informacji uzyskanych w związku z realizacją zadań zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228. z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt narciarski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego zgodnie z zapotrzebowaniem Jednostek i Instytucji Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG-sprzęt narciarski . 2. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z DECYZJA Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczony towar powinien być oznakowany zgodnie z Rozdziałem 4 Szczegółowe zasady znakowania wyrobów, pkt 1 ppkt 5 (Grupa materiałowa 5) ww. Decyzji. 3. Dla wyrobów dostarczanych do RON obowiązują wymagania i zasady dotyczące interpretacji, orientacji, wymiarów oraz barw symboli kodów kreskowych określone w standardach GS1 oraz normach ISO/IEC, które zapewniają wymaganą dokładność i jakość nadruku oraz właściwy kontrast gwarantujący odczyt kodu kreskowego. 4. Do obowiązków Sprzedającego należy w szczególności: - dowóz zakupionego towaru do magazynu JW. 5701 w Wędrzynie własnym transportem na własny koszt i ryzyko w celu realizacji umowy, -wniesienie towaru do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Kupującego w miejsce przez niego wskazane. 5. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły nowe, w pierwszej kategorii 6. Przed dostarczeniem towaru Sprzedający zobowiązuje się do nawiązania kontaktu z upoważnionym przedstawicielem Kupującego, w celu ustalenia dokładnego terminu, sposobu, oraz miejsca dostawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości i informacji uzyskanych w związku z realizacją zadań zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228. z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa 968 zestawów sprzętu sportowego dla grup ćwiczebnych Szkolnych Klubów Sportowych województwa małopolskiego
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, z podziałem na zadania
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.