eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Szkolenie w zakresie spawaniaSpawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 oraz spawanie blach spoinami pachwinowymi w metodzie MAG 136 i na uprawnienia TÜV dla 14 osób bezrobotnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Gryfino: Szkolenie w zakresie spawania: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 oraz spawanie blach spoinami pachwinowymi w metodzie MAG 136 i na uprawnienia TÜV dla 14 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 99221 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie , ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4164515, faks 091 4163803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie w zakresie spawania: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 oraz spawanie blach spoinami pachwinowymi w metodzie MAG 136 i na uprawnienia TÜV dla 14 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 14 osób bezrobotnych w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 oraz spawanie blach spoinami pachwinowymi w metodzie MAG 136 i na uprawnienia TÜV Przy uwzględnieniu poniższych wymagań: PROGRAM SZKOLEŃ: Program szkoleń powinien być przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj.Dz.U.2014 poz.622), opracowany w oparciu o § 71 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667 z późn.zm.) przy czym na każdego uczestnika powinno przypadać 287 godz. zegarowych zajęć w tym 240 godzin powinny stanowić zajęcia praktyczne, a program zajęć powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi regulacjami dotyczącymi realizacji szkoleń w tym zakresie. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ORGANIZACJI SZKOLEŃ: 1. Zajęcia powinny odbywać się w 1 grupie szkoleniowej 2. Planowany termin realizacji szkolenia 01.07.2016r. 3. Urząd pracy zastrzega sobie możliwość skierowania na szkolenie mniejszej niż planowana liczby osób z przyczyn niezależnych od siebie. 4. Miejsce realizacji szkolenia: zgodnie ze wskazaniem wykonawcy w odległości do 40 km od miejscowości Gryfino. 5. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu i nie może przekroczyć 8 godzin dziennie. 6. Zajęcia będą odbywać się 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, w wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość prowadzenia zajęć w soboty. 7. Szkolenie będzie odbywać się w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. 8. Zajęcia będą prowadzone w formie umożliwiającej uzyskanie najlepszych efektów kształcenia dla danego zakresu szkolenia z uwzględnieniem konsultacji indywidualnych dla uczestników szkolenia mających trudności w opanowaniu materiału. 9. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe - notatnik, długopis, skrypty lub podręczniki 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową dostępną przez cały czas trwania zajęć: a) kawę, herbatę, zimne napoje b) drobne ciastka/wafle (min. 2 rodzaje) POZOSTAŁE WYMAGANIA: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem zawartym w ofercie wykonawcy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy. 2) Prowadzenia dokumentacji z przebiegu szkolenia: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, b) listy obecności zawierającej: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego, c) protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, d) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca nr dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. 3) Ubezpieczenia uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez urząd pracy oraz w przypadku podjęcia zatrudnienia przez uczestnika szkolenia w trakcie jego trwania. Zamawiający zastrzega, iż pokryje koszty ubezpieczenia wyłącznie za osoby w/w przy uwzględnieniu stawki ubezpieczenia za 1 osobę wskazanej w ofercie wykonawcy. 4) Systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 5) Bieżącego informowania na piśmie tj. w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia, urzędu pracy o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania. 6) Przeprowadzenia anonimowej ankiety służącej do oceny szkolenia przez uczestników, zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego. 7) Wydania uczestnikowi szkolenia pod warunkiem min. 80 % obecności uczestnika na zajęciach oraz zdania przez niego egzaminu końcowego zaświadczenia lub innego dokumentu poświadczającego zakończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji zgodnie ze wzorem przekazanym przez wykonawcę przed podpisaniem umowy. Do wydawanych zaświadczeń wymagane jest załączenie również suplementu zawierającego zakres oraz liczbę godzin poszczególnych zajęć edukacyjnych. 8) Szczegółowego dokumentowania poniesionych wydatków na szkolenie. 9) Przekazywania do urzędu pracy: a) List obecności uczestników na zajęciach, pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego realizacji szkolenia za miesiąc poprzedni oraz niezwłocznie po zakończonym szkoleniu. Termin uznaje się za zachowany w przypadku przesłania list drogą elektroniczną w formie skanu a następnie oryginału drogą pocztową. b) Kserokopii potwierdzonego za zgodność kopii z oryginałem zaświadczenia lub innego dokumentu poświadczającego zakończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiadania uprawnienia do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych (posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy) na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do zrealizowania zamówienia, jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 3 szkolenia dla grup min. 10 osobowych w zakresie związanym z zakresem szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli: a) Do przeprowadzenia zajęć teoretycznych będzie posiadać salę wykładową wyposażoną w stoliki i krzesła dla 14 osób z dostępem do sanitariatów - spełniającą wymagania BHP i p.poż, Do przeprowadzenia zajęć praktycznych będzie posiadać stanowiska spawalnicze wyposażone w sprzęt spawalniczy umożliwiający wykonywanie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135, spawania blach spoinami pachwinowymi w metodzie MAG 136. Jedno urządzenie powinno przypadać na nie więcej niż 2 uczestników szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: b) Zapewni co najmniej 2 wykładowców zajęć teoretycznych i co najmniej 2 wykładowców zajęć praktycznych posiadających doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych oraz kwalifikacje adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć tj.: - zajęcia teoretyczne - może prowadzić osoba, która posiada wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie spawalnictwa oraz prowadziła zajęcia z tego zakresu dla co najmniej 3 grup 10 osobowych w okresie ostatnich 12 miesięcy. - zajęcia praktyczne - może prowadzić osoba, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy na stanowisku spawacza oraz prowadziła zajęcia z tego zakresu dla co najmniej 3 grup 10 osobowych w okresie ostatnich 12 miesięcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług / akredytacja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfino.praca.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie ul. Łużycka55, 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.