eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Zadanie 1Przebudowa drogi gminnej nr 110434L w m Sitaniec - Wysokie Zadanie 2Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 110423L i 112234L w m Płoskie Zadanie 3Przebudowa drogi gminnej nr 110415L w m Wychody. Zadanie 4Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr 22/20 w m. Kalinowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99187 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Zamość: Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 110434L w m Sitaniec - Wysokie Zadanie 2: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 110423L i 112234L w m Płoskie Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej nr 110415L w m Wychody. Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr 22/20 w m. Kalinowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32569

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 84950

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 54068200000, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 84 639-29-59, faks 84 639-23-64, e-mail gmina@zamosc.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 110434L w m Sitaniec - Wysokie Zadanie 2: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 110423L i 112234L w m Płoskie Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej nr 110415L w m Wychody. Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr 22/20 w m. Kalinowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PGPI.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ziemnych z transportem gruntu w ilości 203 m3, przekopami wykonanymi na odkład i wbudowanie go w nasyp w ilości 18 m3, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie obramowania z krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem w ilości 356 mb. Ułożenie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie dwuwarstwowo 23 cm i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm., w ilości 640 m2, budowę zjazdów do zabudowań o pow 66 m2 oraz utwardzenie materiałem kamiennym poboczy na pow 127 m2, ustawienie 4 znaków drogowych oraz regulacja studni kanalizacyjnych w ilości 7 szt.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45233123-7, 45233290-8, 45100000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30/06/2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr 22/20 w m. Kalinowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Transportowe, Daniel Kierepka, , Horyszów 167, 22-455, Miączyn, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 85219.28 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zwiększenie zakresu robót. Zmiana przewidziana w SIWZ.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie zakresu robót. Zmiana przewidziana w SIWZ.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.