eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kamiona

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99143 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Żukowice: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kamiona
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20833-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 22714-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 55394-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, krajowy numer identyfikacyjny 39064738600000, ul. Żukowice 148, 67231 Żukowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 831 42 41, faks 76 831 41 49, e-mail sekretarz@zukowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zukowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kamiona

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi w pasie drogi gminnej w m. Kamiona (dz. nr 147) na odcinku 426 m. Przebudowa odcinka drogi obejmujee: wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 8 cm (warstwa wyrównawcza + ścieralna) na szerokości od 4,2 m do 6,5 m ze spadkiem poprzecznym obustronnym 2%, natomiast na łukach spadek 6%. W ramach zadania zaplanowano również poszerzenie jezdni obustronnym pasem o szerokości zmiennej w zależności od warunków terenowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również pobocza z kruszywa łamanego z dopuszczeniem użycia destruktu bitumicznego na szerokości 0,75 m i gr. 10 cm, ze spadkiem 8%. Ponadto w ramach zadania inwestycyjnego planuje się wykonanie regulacji rowów przydrożnych, tj. konserwację i oczyszczenie z mułów w dnie i na skarpach. Rowy należy doprowadzić do pierwotnego trapezowatego kształtu o szer. dna 0,4 m i pochyleniu skarp 1:1,15. Natomiast na odcinku w km 0+030 do 0+102 planuje się ułożenie ścieku betonowego 50x60x15 cm na ławie betonowej z betonu C12/15. Ściek należy zakończyć wylotem do istniejącego rowu. Konstrukcja nawierzchni jezdni: owarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr.5 cm owarstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W o gr. śr. 4 cm oistniejąca nawierzchnia bitumiczna podana frezowaniu korekcyjnemu opodbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm na powierzchni jezdni Zestawienie projektowanych powierzchni: opowierzchnia jezdni w-wa ścieralna z betonu asfaltowego - 2,350 m^2 odługość ścieku betonowego 50x60x15 cm na ławie betonowej z oporem - 75 m okonserwacja rowu przydrożnego - 380 m Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - stanowiąca załącznik do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniająca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.


II.4) Główny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
Dodatkowe kody CPV:45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
50 dni od dnia 15.05.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., przetargi@pbd.glogow.pl, ul. Mickiewicza 63, 67-200, Głogów, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 147833.94 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: W protokole konieczności z dnia 07.06.2017 r. stwierdzono: a) brak konieczności wykonania koryta z prefabrykowanych elementów ściekowych; b) ze względu na nierówności podłużne i poprzeczne remontowanej nawierzchni, stwierdzono konieczność wykonania warstwy wyrównawczej w dodatkowej ilości MA ok 30 t.; c) ze względu na bliskie położenie rowu odwadniającego przy jezdni zachodzi konieczność zamontowania dodatkowych elementów zabezpieczających ruch drogowy - słupki prowadzące U-1A - szt. 12


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie robót budowlanych na podstawie protokołu konieczności z dnia 07.06.2017 stwierdzono konieczność dokonania robót, które stały się niezbędne do realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia, a których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Strony postanowiły dokonać zmian w zakresie umowy: §1 ust.3 umowy otrzymuje brzmienie: "Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja + przedmiar robót oraz protokół konieczności z dnia 07.06.2017 r., stanowiące integralną część umowy. § 6 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: cena netto - 153 953,16 zł (słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote 16/100 PLN), cena brutto: 189 362,39 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt dwa złote 39/100 PLN).


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.