Sosnowiec: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 99127 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Lp. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Testy na krew utajona w kale 100 szt. Zamawiający wymaga daty ważności minimum 1 rok Pakiet 2 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Test ASO 3 op. 100 testów 2. Test LE 3 op. 75 testów Pakiet 3 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Barwnik May - Grunwalda max do 1l 2 l 2. Odczynnik Giemzy max do 1l 4 l Pakiet 4 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Kwas siarkowy95%czda opak max do 1 l 2 l 2. Kwas octowy lodowaty 99,5% czda, opakowanie max. 1 l 2 l 3. Kwas nadchlorowy 70% czda opakowanie max. 1 l 1l 4. Bezwodnik kwasu octowego czda opak max do 1 l 1l 5. Chloroform czda opak max do 1 l 24 l 6. 1-butanol czda opak max do 1 l 4 l 7. Bezwodny siarczan sodu czda opak max do 1 kg 20 kg 8. Amoniak czda opak max do 1l 3l 9. Di-sodu węglan bezw. cz.d.a., opakowanie max do 100 g (Na2CO3)) 0,1 kg 10. Sodu wodorowęglan cz.d.a., opakowanie max do 100 g (NaHCO3) 0,1 kg 11. Wodoru nadtlenek 30% cz.d.a., opakowanie max do 1 l 1 l 12. Kwas cytrynowy bezw. cz.d.a., opakowanie max do 100 g 0,1 kg 13. Gliceryna bezw. cz.d.a., opakowanie max do 0.5 l 0,5 l 14. Di - sodu wodorofosforan bezw. cz.d.a., opakowanie max do 250 g (Na2HPO4) 0,5 kg 15. Potasu chlorek cz.d.a., opakowanie max do 100 g (KCl) 0,1 kg 16. Jod krystaliczny cz.d.a. opakowanie max do 200 g 0,1kg 17. Alkohol izopropylowy cz.d.a., opakowanie max do 5 l 5l 18. Parafina ciekła cz.d.a., opakowanie max do 2.0 kg 3 kg 19. Aceton cz.d.a., opakowanie max do 1 l 4 l 20. Sodu chlorek (NaCl) cz.d.a opakowanie max do 1kg 7 kg. 21. Wodorotlenek sodu (NaOH) czda opak.max do 0,5 kg. 2,5 kg 22. Kwas solny (HCl) 35-38% cz.d.a opakowanie max do 1l 1 l 23. Potasu wodorotlenek (KOH) cz.d.a opakowanie max do 0,5 kg 0,5 kg 24. Potasu chlorek (KCl) cz.d.a opakowanie max do 0,5kg 1 kg 25. Alkohol etylowy 96% cz.d.a opakowanie max do 0,5 l 8 l 26. Alkohol etylowy 99,8% sp. cz. opakowanie max do 0,5 l 2 l 27. Metanol cz.d.a 10 l 28. Kwas azotowy 65 %cz.d.a 1 l 29. Heksan czda 1l 30. Eter dietylowy 1 l 2 l 31. Metanol czystości do LCMS 20 l 32. Acetonitryl czystości do LCMS 20 l 33. Dichlorometan czystości min.do HPLC 5 l 34. Heksan czystości min. do HPLC 5 l 35. 2 -propanol czystości min. do HPLC 5 l 36. Octan etylu czystości min do HPLC 5 l 37. Kwas mrówkowy eluent additive for LCMS 100ml 38. Octan amonu min. 99% 200 g 39. Roztwór buforowy pH 4 opakowanie max do 100 ml 100 ml 40. Roztwór buforowy pH 7 opakowanie max do 100 ml 100 ml 41. Roztwór buforowy pH 9 opakowanie max do 100 ml 100 ml 42. Kwas cytrynowy 1. Hydrat czda 1 kg 43. Octan etylu cz.d.a 1 l 44. Hydroksyloaminy chlorowodorek cz.d.a. 0,5 kg 45. Chlorek cyny(II) cz.d.a. 0,5 kg 46. Kwas trichlorooctowy cz.d.a. 0,5 kg 47. Octan sodu bezwodny cz.d.a. 250 g 48. Potasu wodorotlenek (KOH) cz.d.a 250g Pakiet 5 Podłoża mikrobiologiczne suche L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. 3. TSA (agar tryptozowo sojowy) , opakowania max do 0.5 kg 3 kg 2. 4. Agar z ekstraktem słodowym o składzie na 1 litr pożywki pepton mikologiczny- 5g ekstrakt słodowy - 30 agar -15g, opakowania max do 0.5 kg sterylizacja w autoklawie 121C przez 15 min 3 kg Pakiet 6 krew barania L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Sterylna odwłókniona krew barania, opakowanie do 100 ml 4,8 l Pakiet 7 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. 1. Albumin from bovine serum (BSA) lyophilized powder, suitable for ELISA applications (as diluent), opakowanie max do 10 g 20 g 2. 2,2-azino-di-(3ethylbenzthiazoline sulfonic acid) (ABTS) , 98% (TLC) opakowanie max do 1 g 1 g 3. Di - sodu wodorofosforan uwodniony x 7 H2O cz.d.a., opakowanie max do 100 g 100 g 4. Chloramphenicol, opakowanie max do 25 g 25 g 5. Cycloheximide/ Actidione, opakowanie max do 5 g 5 g 6. PBS 10x Concentrate, Elektrophoresis Reagent (10mM sodium phosphate, pH approx 7,4 and 0,9% NaCl, 0,2?m filtered) 1 l 7. EDTA Ethylenediaminetetraacetic acid disodium salt dihydrate reagent grade, 99% (titration) C10H14N2O8Na22H2O 1 kg 8. Trizma Base (Primary Standard and Buffer, 99.9% (titration), crystalline 1 kg 9. Triton X-100 for molecular biology reagent 100 ml 10. HEPES Free Acid Biotechnology Performance Certified, 99.5% (titration), cell culture tested 100 g 11. Foetal Bovine Serum Heat Inactivated, sterile-filtered, cell culture tested 0,5 l 12. Trypan blue solution 0,4% for microscopy 50ml 13. Dimethyl sulfoxide BioUltra, for molecular biology, 99.5% 1L Pakiet 8 L.p. Asortyment Numer katalogowy Zapotrzebowanie roczne 1 Enzym FPG (8000 U/ml) z 10x NEBuffer 1, 100x BSA 2500 jednostek Pakiet 9 testy narkotykowe we krwi i moczu L.p. Asortyment Numer katalogowy Zapotrzebowanie roczne 1. Multi drug (AMP500, m-AMP500, THC50, MOR/OPI300, COC300, MDMA500) - mocz 1500 szt. 2. Multi drug (AMP500, m-AMP500, THC50, MOR/OPI300, COC300, MDMA500, Metadon300, TCA500, Barb300, BDA200) - mocz 100 szt. 3. Metadon 300 ng.ml - mocz 60 szt. 4. Fencyklidyna 25 ng/ml - mocz 60 szt. 5. Tramal 100 ng/ml - mocz 90 szt. 6. Zolpidem 50 ng/ml - mocz 90 szt. 7. TAD 500 ng/ml - mocz 200szt. 8. AMP 500 ng/ml - mocz 60 szt. 9. THC - 50 ng/ml - mocz 60 szt. 10. Multi drug (AMP50, m-AMP50, THC12, MOR/OPI40, COC50, MDMA50) - krew 200 szt. 11. TAD 300 ng/ml - krew 200 szt. 12. Spice/K2 cut off 50ng/ml-mocz 60szt Zamawiający wymaga daty ważności minimum 1 rok Zamawiający wymaga dostarczenia w cenie pakietu materiału kontrolnego: kontrola pozytywna 50% Cutoff próbka mocz, kontrola Low próbka krew, kontrola high próbka krew - po 2 opakowania (2x5 ml. każdego z poziomów/rok). Materiał kontrolny powinien być dedykowany do oferowanych testów. Zamawiający dopuszcza możliwość testów 5 parametrowych z oddzielnym uzupełnieniem parametru brakującego w cenie panelu 6 parametrowego Pakiet 10 L.p. Asortyment Numer katalogowy Zapotrzebowanie roczne 1 Zestaw do oznaczania porfiryn całkowitych w moczu 50 ozn/ 2opak Pakiet 11 L.p. Asortyment Numer katalogowy Zapotrzebowanie roczne 1. Zestaw do oznaczania kw. 5 - aminolewulinowego ( przy czym trwałość odczynnika 4- Dimetylaminobenzaldehyd (4-DMAB) do sporządzenia odczynnika Ehrlicha nie krótsza niż 3 ms. od daty sporządzenia) brak wymagań dotyczących temperatury przechowywania odczynników) 120 ozn./3 op Pakiet 12 L.p. Asortyment Zapotrzebowanie roczne 1. Aceton cz.d.a., 5 L 1op. 1L 2. Cykloheksan do chromatografii (HPLC), min. 99,9%; o specyfikacji odczynnika co najmniej: Woda (KF)max. 0,01% Kwasowość max. 0,0005 meq/g Pozostałość po odparowaniu max. 0,0002% 5 op. 1 op2,5 litra 3. Acetonitryl do HPLC super gradient grade, min. 99,9%; o specyfikacji odczynnika co najmniej: Woda (KF) max. 0,02% Kwasowość max. 0,0005 meq/g Pozostałość po odparowaniu max. 0,0005% UV - transmisja (1cm, woda): 190 nm min. 30 %; 195 nm min. 80 %; 200 nm min. 93 %;220 nm min. 98 %;230 nm min. 99 % Fluorescencja (j. chinina): 365 nm max. 1 ppb 40 op. 1 op2,5 litra 4. Metanol do HPLC super gradient, min. 99,9%; o specyfikacji odczynnika co najmniej: Woda (KF) max. 0,05% Kwasowość max. 0,0005 meq/g Pozostałość po odparowaniu max. 0,0005% UV - transmisja (1cm, woda): 210 nm min. 65 %; 220 nm min. 75 %; 230 nm min. 90 ; 240 nm min. 98 %;250 nm min. 99 % Fluorescencja (j. chinina): 365 nm max. 1 ppb 20 op. 1 op2,5 litra 5. Chlorek metylenu do chromatografii (HPLC); min. 99,8%; o specyfikacji odczynnika co najmniej: Woda (KF) max. 0,01% Kwasowość max. 0,0005 meq/g Pozostałość po odparowaniu max. 0,0005% 5 op. 1 op=2,5 litra 6. Disiarczek węgla, ekstra czysty; 99,9%; o niskiej zawartości benzenu; o specyfikacji odczynnika co najmniej: Woda 0,05% Pozostałość po odparowaniu 0,0003% Benzen 1 ppm 5 op. 1 op1 litr pakiet 13 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. 1. Płytki odciskowe Rodac Ogólna liczba drobnoustrojów TSA z neutralizatorami, średnica 55mm 500 szt. 2. 2. Płytki odciskowe Rodac do pleśni i drożdży z chloramphenicolem Średnica 55 mm 400 szt. Termin ważności płytek nie krótszy niż 10 tygodni od daty produkcji Dostawa w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia. Dołączyć skład podłoży, instrukcję użycia i inkubacji płytek odciskowych Rodac Pakiet 14 Odczynniki do barwienia metodom Grama L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Zestaw do barwienia Grama 4x250 ml 2 zestawy Pakiet 15 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE 1. Wodoru nadtlenek 30% o specyfikacji odczynnika co najmniej jak odczynnik BAKER ANALYZED 2 l 2. Kwas solny stężony do analizy śladowej metali 1 l 3. Kwas azotowy 65% (maks. 5 ppb Hg) o specyfikacji odczynnika co najmniej jak odczynnik BAKER ANALYZED 2,5 l.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
i) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikaty, deklaracje zgodności).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Dostawa opatrunków hydrowłóknistych z jonami srebra
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń immunohematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego oraz systemu manualnego back up do wykonywania badań
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.