eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › REMONT KAPITALNY BRAMY PRZEJAZDOWEJ PRZY UL. CHOPINA 9 W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Katowice: REMONT KAPITALNY BRAMY PRZEJAZDOWEJ PRZY UL. CHOPINA 9 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 99070 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56040 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KAPITALNY BRAMY PRZEJAZDOWEJ PRZY UL. CHOPINA 9 W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny bramy przejazdowej przy ul. Chopina 9 w Katowicach. Roboty będą polegać w szczególności na: wykonaniu i montażu nowej bramy frontowej; uzupełnieniu tynków akrylowych na ścianach przejazdu; wykonaniu obudowy biegu schodowego; wykonaniu naświetla z szyby bezpiecznej; wykonaniu obudowy liczników gazowych z płyty gipsowo-kartonowej; wykonaniu nowego nadproża i zamontowaniu drzwi z ościeżnicą do przedsionka piwnicy; wymianie wszystkich drzwi z ościeżnicami na parterze budynku; montażu nowych drzwi w ścianie obudowy biegu schodowego; renowacji schodów policzkowych polegająca na malowaniu profili stalowych; wymianie stopnic na drewniane; wymianie podstopnic; wykonaniu pochwytu mocowanego we wnęce ściany istniejącej; renowacji desek pierwszego spocznika schodów; wykonaniu obudowy biegów schodowych do I piętra (od strony przejazdu); dociepleniu stropu nad przejazdem; wykonaniu powłok malarskich na ścianach i suficie pierwszej i drugiej części przejazdu oraz w przedsionku piwnicy; pomalowaniu ścian klatki schodowej; demontażu i wymianie warstw posadzki nad przejściem piwnicznym; wymianie posadzki w przejeździe; renowacji bramy drewnianej od strony podwórza; skuciu tynków ścian i sufitu wejścia do piwnicy z wykonaniem nowych tynków; montażu nowych schodów betonowych do piwnicy z montażem pochwytu; uzupełnieniu tynków i malowaniu fragmentów elewacji frontowej; wykonaniu powłoki antygraffiti na ścianie wewnętrznej przejazdu i na elewacji frontowej; malowaniu elewacji od strony podwórza. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9 do SIWZ). Jeżeli dokumentacja projektowa lub przedmiar wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej i przedmiaru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarze przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej i przedmiaru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. UWAGA! Zamawiający zaleca sporządzenie oddzielnego kosztorysu dla każdego zakresu robót. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 120.111,54 zł (brutto).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 32.36.00.00 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOM-REM SP. Z O.O., UL. DĘBOWA 16A, 40-103 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110698,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106932,18

  • Oferta z najniższą ceną: 106932,18 / Oferta z najwyższą ceną: 118210,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.