eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Olszewie-Borkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Olszewo-Borki: Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Olszewie-Borkach
Numer ogłoszenia: 99069 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122858 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Olszewie-Borkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową budynku i adaptacją budynku po byłym ośrodku zdrowia na Gminny Ośrodek Kultury i Gminną Bibliotekę Publiczną w Olszewie-Borkach w szczególności: a) w ramach rozbudowy: - dobudowanie klatki schodowej przy wschodniej ścianie budynku; - rozbudowę budynku o hole na wszystkich kondygnacjach z przeszkleniem przez wszystkie kondygnacje - w frontowej części; - dobudowę tarasu od strony południowej; - przebudowę schodów frontowych w celu przystosowania ich do obowiązujących przepisów wraz z lokalizacją podnośnika dla osób niepełnosprawnych; - dach wysoki z poddaszem użytkowym na całości budynku; b) w ramach przebudowy wewnątrz budynku: - wyburzenie klatki schodowej a w jej miejsce na korytarze; - w części piwnicznej dodatkowy garaż jednostanowiskowy, w miejsce pomieszczeń piwnicznych pomieszczenie gospodarcze i magazynowe; - na parterze wyburzenie części ścianek działowych i wykonanie małej sali widowiskowej dla ok. 30 os., pomieszczenia higieniczno-sanitarne w tym jedno dla osób niepełnosprawnych; pomieszczenia biurowe oraz garderobę z łazienką, pomieszczenia biblioteki pozostają bez zmian; - na piętrze wyburzenie większości ścianek działowych i w miejsce znajdujących się tam pomieszczeń zaprojektowano pomieszczenia biurowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, sale edukacyjne i zabaw wraz z sanitariatami dla ok. 15 dzieci; - Zamawiający zastrzega sobie odstąpienie od prowadzenia prac w istniejących i wynajętych mieszkaniach poza koniecznymi do wykonania, tj. piony i wymiana c.o. instalacji elektrycznej, wentylacyjnej i wod.-kan. wraz z doprowadzeniem tych pomieszczeń do stanu pierwotnego (np. konieczność malowania, ubytki w tynku, posadzkach itp.); - na poddaszu zaprojektowano pracownie tematyczne oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne. 2. Nomenklatura wg CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne; 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania; 45331210-1 instalowanie wentylacji; 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne; 45332300-6 roboty instalacyjne kanalizacyjne; 45311100-1 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej; 45311200-2 roboty w zakresie opraw elektrycznych; 45231400-9 roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. 3. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 4. Kolorystykę wykończenia należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien uwzględnić wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu budowy na obszar całej Gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 6. Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 7. Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 8. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie, pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Stopień równoważności określony został w załączonym do dokumentacji projektowej wykazie pn.: Dokumentacja projektowa dot. Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej oraz projektu zamiennego w tym zakresie - opis parametrów równoważnych materiałów i urządzeń co do których użyto nazw własnych. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 10. Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 11. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji 12. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum - 60 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.23.14.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM 1)Przed Wielobranżowe Sp z.o.o.(daw. PBH Sp. z o.o.) 2)MPS Termo-Bud Zakład Usł-Hand S. Prus 3)E. Suchecki Usł Ogólnobud Bla-Dek, Miła 8, 07-411 Rzekuń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1855501,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1385630,41

  • Oferta z najniższą ceną: 1385630,41 / Oferta z najwyższą ceną: 1878272,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.