Kielce: Modernizacja piaskownika nr 3 na Oczyszczalni Ścieków Sitkówka.
Numer ogłoszenia: 99051 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja piaskownika nr 3 na Oczyszczalni Ścieków Sitkówka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja piaskownika nr 3 na Oczyszczalni Ścieków Sitkówka Wymagania techniczne: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja piaskownika nr 3 na Oczyszczalni Ścieków Sitkówka zlokalizowanej w gminie Sitkówka-Nowiny ul. Przemysłowa 93, 26-052 Nowiny (województwo świętokrzyskie). Inwestycja zawiera się w granicach ogrodzenia oczyszczalni.Planowana modernizacja piaskownika wiąże się z osiągnięciem przez niego wymaganych parametrów w zakresie jakości usuwanego piasku poprzez ograniczenie w nim sedymentacji zawiesiny organicznej. W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie niezbędnych prac demontażowych wraz z zagospodarowaniem powstających odpadów zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. II.6 SIWZ Cz. III. - dostawa i montaż trzech dmuchaw wraz z instalacją elektryczną, rurociągami powietrznymi z armaturą, sterowaniem i niezbędną przebudową pomieszczenia dmuchaw, - przebudowa i modernizacja piaskownika nr 3 w zakresie technologicznym, budowlanym i instalacji sanitarnych, - modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA wraz ze skomunikowaniem przebudowanego obiektu z istniejącą instalacją sterowania i centralną dyspozytornią, - wykonanie robót towarzyszących niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, - rozruch technologiczny. 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III (OPZ) niniejszej SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości - 12 000,00 (dwanaście tysięcy złotych). Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce BH S.A. O/Kielce 79 1030 1162 0000 0000 0508 0201 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na: Modernizację piaskownika nr 3 na Oczyszczalni Ścieków Sitkówka Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu na konto Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy złożyć (zdeponować) w Biurze Obsługi Klienta, w siedzibie Zamawiającego: tj. Wodociągi Kieleckie Sp. z o. o. ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce w terminie do 27-07-2015 r. do godziny 12:45, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem- kopię. 3) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4) Wadium w formie niepieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w Biurze Obsługi Klienta, w siedzibie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. Termin wniesienia wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne zgodnie z pkt.12. 3 3). 2. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty potwierdzenia wykonania przelewu jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. 10.2 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: - co najmniej 1 robotę budowlaną, w ramach której wykonano budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/dobę i wartości robót min. 400 000, 00 PLN brutto lub budowę/modernizację piaskownika o wartości robót min. 400 000,00 PLN brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeśli wykaże, iż dysponuje:- Kierownikiem budowy - posiadającym: co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., , poz.1443) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2014, poz. 1946) oraz art.20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U z 2013 r., poz. 932), przynależną do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na czas realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 15.3.1) e). SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia jak w III 3.3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 PLN - ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej (wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego Ofertę). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, musi być ważny w dniu składania Ofert (wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego Ofertę). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla celów realizacji niniejszego zamówienia przez okres realizacji umowy na kwotę min. 500 000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy + załącznik nr 1 do SIWZ; Tabelaryczne zestawienie robót - załącznik nr 1a do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach: I.Zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający dopuszcza w sytuacji: a)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego - powyższa zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem pkt II ust. b)wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą strony umowy rozumieją zdarzenie nagłe niemożliwe do przewidzenia, wywołane przyczyną zewnętrzną, któremu nie można było zapobiec, skutkujące brakiem możliwości realizacji umowy w czasie jego trwania (w szczególności powódź, pożar, katastrofa komunikacyjna), c)gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonania robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagających konkretnych warunków atmosferycznych; jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. d)wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, e)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, f)wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Termin wykonania może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.Taka zmiana Umowy może nastąpić tylko na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy potwierdzającego zaistnienie jednej z powyższych sytuacji. Zmiany umowy określone w pkt. I powyżej nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. II. Pozostałe sytuacje, w których Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy: a)w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług - VAT. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac natomiast spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy przy niezmienionej kwocie netto, b)zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia, c)Zamawiający ma prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. W przypadku rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, wartość niezrealizowanych robót zostanie wyliczona na podstawie stawki robocizny zawartej w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę oraz cen nakładów określonych w cenniku Sekocenbud dla kwartału aktualnego na czas prowadzenia robót. Inicjatorem zmian może być Zamawiający. Zmiany te wymagają zgłoszenia w formie pisemnej. Zmiany te spowodują zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, obniżoną o wartość niewykonanych robót. d)wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy.Powyższe zmiany z wyłączeniem pkt. II a) i c) nie mają wpływu na zmianę wynagrodzenia.W przypadku zmian wynikających z powyższych zapisów wymagana będzie pisemna zgoda Zamawiającego i zawarcie stosownego aneksu do umowy. Ponadto Wykonawca winien powiadomić pisemnie Zamawiającego o niemożliwości wykonania umowy w terminie, podając powód opóźnienia niezwłocznie po powzięciu informacji o pojawieniu się trudności i nie później niż na 5 kalendarzowych dni przed końcem umowy, proponując nowy termin realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 12:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 pzp. Ogłoszenie zamieszczone jako nieobowiązkowe w BZP..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Biesak w Kielcach
- Likwidacja wyniesionych skrzyżowań z regulacją studzienek na drodze wojewódzkiej nr 973 w m. Busko - Zdrój
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Pińczowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.