eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Warszawa: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer ogłoszenia: 98989 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Biuro Gospodarcze , Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 552-03-46, faks 0-22 552-03-47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego. Są to jednostki administracji centralnej oraz wydziały : Biologii, Psychologii, Geografii i Studiów Regionalnych, Polonistyki, Pedagogiczny, w ilościach wynikających ze złożonego przez jednostkę zapotrzebowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane materiały muszą być oryginalne lub równoważne. Materiały oryginalne to takie, które zostały wyprodukowane przez producenta urządzenia, nie będące naśladownictwem ani przeróbką. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania artykułów regenerowanych, ani refabrykowanych. Za materiały równoważne można uznać materiały fabrycznie nowe, do których produkcji użyto 100% nowych części, których jakość , parametry techniczne , w tym wydajność , jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Żadna z części np. kaseta, wałek magnetyczny, głowica drukująca i inne , nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być umieszczone w fabrycznie oznakowanych opakowaniach, umożliwiających identyfikację, z oznaczeniem producenta, wraz z symbolem materiału eksploatacyjnego(tuszu/tonera) , szczelnie zamknięte. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty protokół z badań na wydajność według norm: ISO/IEC 19752 - do określenia wydajności tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 - do określenia tonerów kolorowych do drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 - do określenia wydajności wkładów z tuszem do drukarek atramentowych. W przypadku składania oferty z równoważnymi (nie oryginalnymi) materiałami eksploatacyjnymi, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każdą pozycję oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych (zamienników) wraz ze składaną ofertą, certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydany przez jednostki posiadające status notyfikowanej jednostki certyfikującej/ kontrolującej, na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2004 nr 204 poz. 2087). Wykonawca może składać również zaświadczenia dotyczące wyżej wymienionych wymagań, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń drukujących. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. W razie awarii urządzenia, powstałej wskutek zastosowania materiału równoważnego, wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii wykonawcy. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy pod wskazany przez Zamawiającego adres ( ulice : Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Karowa, Al. Niepodległości, Smyczkowa, Banacha, Hoża Miecznikowa, Stawki, Mokotowska w Warszawie) materiałów wymienionych w tabeli (FORMULARZ nr 5), które będą dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 (spełnia/nie spełnia) w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy zamawiający rozumie wykonanie co najmniej dwóch sukcesywnych (nie jednorazowych) dostaw materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, wykonywanych przez okres minimum 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. Każda z wykazanych dostaw musi zawierać wszystkie wymienione elementy : -muszą to być dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych - nie mogą to być dostawy jednorazowe, muszą trwać przynajmniej 12 miesięcy -ich wartość nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 (spełnia/nie spełnia) w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 (spełnia/nie spełnia) w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 (spełnia/nie spełnia) w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy materiałów eksploatacyjnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Biura Gospodarczego Uniwersytetu Warszawskiego, pokój nr 22 w budynku Audytorium Maximum, I piętro, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Biura Gospodarczego Uniwersytetu Warszawskiego, pokój nr 22 w budynku Audytorium Maximum, I piętro, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.