eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Budowa centralnej kotłowni wraz z siecią preizolowaną w Rudzie Sułowskiej. Numer postępowaniaPN-2/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Milicz: Budowa centralnej kotłowni wraz z siecią preizolowaną w Rudzie Sułowskiej. Numer postępowania: PN-2/2015
Numer ogłoszenia: 9896 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stawy Milickie S.A. , Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3847110, faks 71 3847110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa centralnej kotłowni wraz z siecią preizolowaną w Rudzie Sułowskiej. Numer postępowania: PN-2/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę centralnej kotłowni na biomasę wraz z siecią preizolowaną w Rudzie Sułowskiej. Kotłownia mieścić się będzie w przebudowywanym budynku wraz z jego dostosowaniem do pomieszczeń kotłowni. Powierzchnia użytkowa budynku 180,59m2 a powierzchnia zabudowy 230,36m2. Zamontowany kocioł będzie opalany zrębkami drewna, podawanymi automatyczne z zasobnika opału zlokalizowanego w budynku przy zachodniej ścianie szczytowej. Technologia kotłowni wchodząca w zakres opracowania musi zawierać automatyczną jednostkę grzewczą - bezobsługową o mocy 200kW oraz urządzenia towarzyszące w/w jednostce spalającej a mianowicie: podłóg hydraulicznych w silosach trocin, przenośników ślimakowych, przenośników zgarniakowych oraz odprowadzanie spalin do komina. Kotłownia do spalania biomasy zrębków drewnianych o różnej wilgotności składa się z czterech podstawowych elementów: a) jednostki grzewczej ze zbiornikiem przypaleniskowym, b) urządzeń podawczych paliwo - hydraulicznej ruchomej podłogi w postaci wygarniaczy, przenośnika zgarniakowego, przenośnika ślimakowego, c) systemu odprowadzenia spalin składającego się z: kanałów izolowanych, wentylatora spalin, odpylacza cyklonowego dwubateryjnego, 2szt. (przewidzieć dodatkową sztukę pod przyszłą rozbudowę kotłowni), d) komina dwupłaszczowego z blachy nierdzewnej z konstrukcją wsporczą. 2szt. (przewidzieć dodatkową sztukę pod przyszłą rozbudowę kotłowni). Zastosowane rozwiązanie technologiczne musi pozwolić na spalanie materiałów o wilgotności do 60%. Kocioł powinien posiadać: palenisko kotła na paliwo stałe o dużej wilgotności zwłaszcza rozdrobnione odpady z drewna; zasobnik przypaleniskowy materiałów sypkich zwłaszcza rozdrobnionych odpadów drewna. Jednostka grzewcza składa się z dwóch podstawowych podzespołów: a) palenisko, które wykonane jest z konstrukcji stalowej wypełnionej ceramiką, w górnej części znajduje się sklepienie, w którym poprzez odpowiedni otwór przepływają do kotła gazy wynikłe ze spalania. b) kocioł - spełniający rolę wymiennika ciepła stanowi zarazem komorę osadczą dla pyłów dymnicowych - trzykrotny przepływ spalin, umożliwia bardzo dokładne spalanie przy niewielkich ilościach emitowanych zanieczyszczeń. c) Moc kotła 200kW; max. temp. pracy 100°C, pojemność wodna kotła 1,5m3, powierzchnia ogrzewalna kotła 9,6m2. W kotle powinno występować stałe zadane podciśnienie w palenisku - osiągane przez wentylator z falownikiem. Spaliny emitowane poprzez emitor - komin wykonany ze stali nierdzewnej przepływające przez odpylacz cyklonowy dwubateryjny, gdzie zostają wychwycone pozostałe cząsteczki pyłów. Zastosowano odpylacze cyklonowe typ CE/S czyli odpylacze udoskonalone. Cyklon ma mieć skuteczność odpylania około 90% dla frakcji powyżej 10 mikronów i nominalnej wielkości przepływu. Szafa sterownicza wyposażona jest w automatykę pozwalającą na kontrolę i regulację urządzeniami. Sterowanie połączone jest z obwodami kontrolno-regulacyjnymi: a) temperatura wody na wyjściu z kotła, b) optymalne podciśnienie - w komorze spalania, c) alarmy w przypadku braku paliwa i awarii, alarm GSM, d) czujnik ograniczający temperaturę paleniska, e) Możliwość stałej kontroli parametrów kotła z komputera zewnętrznego po sieci internetowej. Technologia spalania zrębek musi spełniać wymagania Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 08.09.1998 r. w sprawie wprowadzane do powietrza substancje zanieczyszczające z procesu spalania. Opis działania: Z napełnionego zrębkami zbiornika, materiał-paliwo zostaje automatycznie wygarnięte hydraulicznymi wygarniaczami, a następnie transportowane przenośnikiem zgarniakowym i przenośnikiem ślimakowym do zbiornika przypaleniskowego. System podający uruchamiany jest za pomocą czujników zmontowanych na zbiorniku przypaleniskowym. Z tego zbiornika paliwo cyklicznie zostaje dostarczana do paleniska. W palenisku wyposażony w ruszt stały i koryto wypiętrzające znajduje się układ górnego i dolnego nadmuchu powietrza atmosferycznego poprzez zainstalowane wentylatory. Gaz powstały z spalania poprzez kocioł trójciągowy, odpylacz cyklonowy pyłów, wentylator spalin jest odprowadzany do komina. Wykonanie sieci preizolowanych sieci c.o.; c.t.; c.w.u. oraz cyrkulacji z rur z tworzyw sztucznych na działkach 16 i 36 oraz pod drogą działka nr 20 wg załączonych projektów. Sieć ma za zadanie podłączyć budynki Hotelu, Gospody oraz przyłącze pod przyszły budynek CEP. W miejscu prowadzenie sieć pod drogą powiatową należy wykonać dla każdej sieci przecisk pod drogą. 2. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w postaci projektów technicznych/budowlanych i wykonawczych oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji projektowej wskazaniom firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: 1) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia uprzednio uzgodniony z Zamawiającym. 3) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje po zakończeniu prac budowlanych plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do pełnego uporządkowania wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 4) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i lub zmagazynowane w sposób przyjazny środowisku lub o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 6. Wykonawca udzieli: 1) minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, którego bieg rozpoczyna się w dniu następnym po protokolarnym bezusterkowym odbiorze robót budowlanych oraz dostarczone przez Wykonawcę wyposażenie. 7. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 89 9582 0000 2000 0024 4417 0023. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione skutecznie, jeżeli w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, potwierdzoną kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć wraz z ofertą, trwale ją łącząc, zaś oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Zasady zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania, 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w określonym przez Zamawiającego terminie. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zasady zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a - 5 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W przypadku nie wniesienia wadium w zakreślonym terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2) u.p.z.p. Zgodnie z art. 24 ust. 4 u.p.z.p. ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej cztery roboty budowlane z tego: a) dwie roboty budowlane obejmującą budowę (w rozumieniu art. 3 pkt 6 Prawa budowlanego) lub przebudowę (w rozumieniu art. 3 pkt 7a Prawa budowlanego) obiektu użyteczności publicznej lub obiektu przemysłowego o kubaturze min. 880m3 - o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto), b) dwie roboty polegające na montażu technologii kotłowni opalanej na biomasę z automatycznym podawaniem paliwa o mocy kotła min 200kW oraz o mocy technologii kotłowni min 400kW o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają następujące uprawnienia budowlane: a) do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno budowlanej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - 1 osoba, b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej - 1 osoba, c) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej - 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada: a) środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden miliony złotych), b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin udzielonej gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stawymilickie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stawy Milickie S. A. Sułów ul. Kolejowa 2 (I piętro), 56-300 Milicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Stawy Milickie S. A. Sułów ul. Kolejowa 2 (I piętro), 56-300 Milicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.