Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Dobczyce: Wymiana stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia: 98897 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Rolniczych w Dobczycach, ul. Górska 31, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 2711210, fax 012 2710101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstir.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła średnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów, obróbki blacharskie oraz prace towarzyszące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu i ich ocena oraz dotyczące przedmiotu zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty, które zostały określone w specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykaz oświadczeń lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz załączniki: 5.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełnia/nie spełnia. b. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -spełnia/nie spełnia. W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w p.pkt. 5.1 osobno dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 5.2 W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty ; a. Dokumenty stwierdzające, że osoby prowadzące roboty budowlane w imieniu wykonawcy posiadają wymagane uprawnienia oraz że są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - spełnia/nie spełnia. b. Wykaz (pożądany w formie tabeli) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (przynajmniej 2 wymiany stolarki okiennej albo drzwiowej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto), z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). - spełnia/nie spełnia. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i załączniki nie figurują w dokumentach rejestrowych wymienionych w pkt 5.1 lit. b niniejszej specyfikacji wymagane jest Pełnomocnictwo (sporządza Wykonawca).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstir.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych: "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach" "Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Zawadach Dworskich
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (drugie postępowanie)
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 27
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.