eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska, budowę zaplecza socjalnego z trybunami oraz budowę sali treningowej przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Biała Podlaska: Opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska, budowę zaplecza socjalnego z trybunami oraz budowę sali treningowej przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej.
Numer ogłoszenia: 98873 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, faks 083 3437064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska, budowę zaplecza socjalnego z trybunami oraz budowę sali treningowej przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.1. Uzyskanie na własny koszt mapy do celów projektowych; 2.1.2. Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego istniejącego stadionu sportowego przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej, opracowanie opinii geotechnicznej; 2.1.3. Wykonanie wielowariantowej koncepcji na przedmiotowy zakres - co najmniej 2 warianty; 2.1.4. Opracowanie dokumentacji technicznej, architektoniczno - budowlanej dla zadania p.n.: 2.1.4.1 Projekt przebudowy stadionu sportowego przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej obejmującego: a) renowację głównego boiska do piłki nożnej - (trawiasta płyta główna) b) modernizacja systemu sztucznego nawadniania płyty boiska głównego. 2.1.4.2 Zaprojektowanie kompleksu po wschodniej stronie składającego się z trybun i zaplecza administracyjnego oraz szatniowo-sanitarnego: a) zaprojektowanie trybun, b) zaprojektowanie zaplecza administracyjnego i szatniowo-sanitarnego (zawierającą m. innymi: pomieszczenia biurowe, pokój sędziów, pralnie i pomieszczenia gospodarcze, gabinety odnowy biologicznej, siłownię, salę fitness), c) zaprojektowanie oddzielnych pomieszczeń dla trenerów, d) zaprojektowanie oddzielnych szatni dla zawodników, e) zaprojektowanie toalet dla zawodników i sędziów, f) zaprojektowanie toalet dla widowni, g) zaprojektowanie zadaszeń dla zawodników rezerwowych, h) zaprojektowanie wydzielonego sektora na widowni dla kibiców gości z trwałym ogrodzeniem i osobną toaletą, i) zaprojektowanie oświetlenia boiska, trybun i terenu wokół, j) zaprojektowanie systemu elektroakustycznego, k) zaprojektowanie wyposażenia boiska (m.in. tablic świetlnych, piłkochwytów), l) zaprojektowanie zagospodarowania terenów wokół stadionu i trybun, m) zaprojektowanie nowego lub modernizacja istniejącego drenażu płyty głównej boiska. 2.1.4.3 Zaprojektowanie sali treningowej (20x40 m). 2.1.5. Wykonanie projektu wykonawczego uszczegóławiającego projekt budowlany celem realizacji przez Wykonawcę robót. 2.1.6. Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - dla w/w zadania. 2.1.7. Opracowanie specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania. 2.1.8. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę. 2.1.9. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 1.1.10. Opracowanie charakterystyki energetycznej obiektu. 2.1.11. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu. 2.1.12. Sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie projektu oraz wykonywania robót. 2.2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać następujące wytyczne Zamawiającego: 2.2.1. projekt powinien przewidywać stworzenie obiektów sportowych zapewniających możliwość rozegrania meczy piłki nożnej, 2.2.2. projekt powinien spełniać wymogi licencyjne dla II ligi piłki nożnej, 2.2.3. projekt powinien przewidywać możliwość organizowanie w plenerze imprez o charakterze rozrywkowym (koncerty, spektakle teatralne), 2.2.4. projektant na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest do zorganizowania spotkań roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu omówienia przedstawionej przez niego koncepcji oraz przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, 2.2.5. po zaakceptowaniu koncepcji całego obiektu sportowego, projektant może przystąpić do sporządzania dokumentacji projektowej, 2.2.6. system elektroakustyczny dla stadionu sportowego, powinien obejmować poniższe elementy: a) przyłącza sygnałowe i okablowanie, b) komplet mikrofonów wysokiej klasy, c) systemy bezprzewodowe, - bezprzewodowe zestawy mikrofonowe- bezprzewodowa transmisja sygnałów zwrotnych, d) rejestratory i odtwarzacze, e) rejestracja wielośladowa, f) cyfrowy system transmisji sygnałów fonicznych, g) konsolety foniczne, h) system nagłośnienia, 2.2.7. dokumentacja techniczna powinna uwzględniać wyposażenie, 2.2.8. ostateczna wersja wybranego wariantu koncepcji powinna zawierać wizualizację przestrzenną terenu przedstawiająca efekt końcowy, 2.2.9. po zaakceptowaniu koncepcji na przedmiotowy zakres, projektant może przystąpić do sporządzania dokumentacji projektowej. 2.3. Zakres prac projektowych: 2.3.1. W zakresie prac projektowych należy wykonać: 1) opracowania wymienione w niniejszym przedmiocie zamówienia, 2) koncepcję na przedmiotowy zakres wraz z projektem wizualizacji, 3) uzyskanie/opracowanie mapy do celów projektowych obejmującej zakres opracowania; 4) projekt architektoniczno - budowlano-wykonawczy dla w/w zadania. W ramach prac projektowych należy wykonać również projekt wizualizacji zewnętrznej obiektu. Projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 7 egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej UM, w formie cyfrowej na nośnikach elektronicznych (rysunki w formacie DWG i w formacie PDF, teksty w DOC. i w formacie PDF , 5) uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii itp., niezbędnych dla zatwierdzenia dokumentacji oraz możliwości: - zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę, - wydania pozwolenia na budowę przez Urząd Miasta- roboty które wymagają uzyskania takiego pozwolenia, 6) uzyskanie uzgodnień branżowych itp. wymaganych przepisami szczególnymi (w tym pozytywnej opinii ŚWKZ) niezbędnych do opracowania, Obowiązek ten projektant realizuje poprzez opracowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami oraz złożenie ich do właściwych organów na podstawie udzielonego przez Prezydenta Miasta Pełnomocnictwa. W kosztach opracowania projektu należy zatem uwzględnić ewentualne koszty uzyskania uzgodnień, opinii i pozwoleń. Uzyskanie pozwolenia na budowę jest po stronie Wykonawcy. 7) uzyskanie akceptacji ŚWKZ dla zaprojektowanych materiałów wykończeniowych, 8) przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do uzyskania przez projektanta odrębnych decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach (jeśli wymagane), wraz z wyrysami i wypisami z ewidencji gruntów oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia, i przygotowanie kompletnych wniosków (wraz z załącznikami) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli wymagane), opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna - DOC, PDF), 9) opracowanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów - (2 egzemplarze w formie papierowej + wersja elektroniczna - w formacie ATH lub KST i PDF). Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. l. opracowanie kosztorysu inwestorskiego w wersji szczegółowej i uproszczonej - 1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna (w formacie ATH lub KST i PDF). Kosztorys inwestorski zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. Zmianami), pokrycie opłat za uzgodnienia branżowe oraz wszystkich innych kosztów związanych z opracowaniem projektu, nadzór projektowy na etapie realizacji robót. UWAGA! Wszystkie dokumenty, które będą występowały w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1. 2.3.2. Dokumentację techniczną należy opracować w oparciu o koncepcyjne rozwiązania zaproponowane przez Projektanta, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2.3.3. Dokumentacja winna być sprawdzona przez osoby sprawdzające. 2.3.4. Projekty budowlane muszą zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i finansowe. Projekt wykonawczy musi zawierać rysunki szczegółów i detali wraz z opisem - niezbędne do wykonania robót budowlanych. 2.3.5. Dokumentację należy opracować w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną i należytą starannością. 2.3.6. W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z zakresem prac projektowych, w tym z: a) opracowaniem opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowe, b) opracowaniem inwentaryzacji technicznej (budowlanej i instalacyjnej) stanu istniejącego obiektów, c) uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do otrzymania: - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji - jeśli wymagane, - pozwolenia na budowę - jeśli wymagane, d) uzyskanie - aktualizację mapy do celów projektowych, e) koszty sporządzenia aktualizacji kosztorysów inwestorskich,aktualizacja kosztorysów może nastąpić w przypadku ogłoszenia przetargu w terminie przekraczającym 6 m-cy od daty opracowania kosztorysów, f) koszty nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji w ilości max. 6 wizyt na budowie na pisemne wezwanie Inwestora (nie wynikających z wad projektu). 2.3.7. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności: a) pisemnego udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferentów na etapie ogłoszenia przetargu na wykonawstwo w terminie do 2 dni od ich przekazania przez Zamawiającego, b) pisemnego wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy wątpliwości dotyczące projektu budowlano- wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań w terminie do 3 dni od ich przekazania przez Zamawiającego, c) ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, d) sprawdzanie zgodność realizacji robót (w tym dotyczących materiałów) z zakresem dokumentacji projektowej, e) konsultowanie i uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej 1.3.8. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3.8. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać: a) w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone, b) w programie umożliwiającym wydruki w formacie pdf c) przedmiar robót jako arkusz kalkulacyjny Excel lub OpenOffice d) kosztorys inwestorski w programie Norma i PDF. Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót, e) na nośnikach (płyta CD, CD-R). 1.3.10. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2.3.9. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ) oraz wzorze umowy. 2.4. Wymagania formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z : Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2016. Poz. 290 z późn. zmianami); Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 ze zm.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z dnia 10 lipca 2003 r.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z póź. zm.). Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009 r. nr 62, poz. 204 z późn. zm). System licencyjnym PZPN dla klubów II ligi w sezonie 2016 - podręcznik licencyjny PZPN, UEFA Stadium Infrastructure Regulation 2010. Uchwała nr III/60 z dnia 30 marca 2016 r. Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie upoważnienia Departamentu Organizacji Imprez, Bezpieczeństwa i infrastruktury polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Wojewódzkich Związków Piłki Nożnej do opiniowania i uzgadniania projektów budowy, przebudowy oraz modernizacji stadionów. Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej. 2.5.Opracowania do celów promocji. Opracowanie wizualizacji, które będą używane do promocji przedsięwzięcia w wersji elektronicznej BMP, JPG, PDF - 1 egz. i papierowej (sztywna plansza) w formacie 100 x 70 cm..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 147.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Biała Podlaska: Bank Zachodni WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000 do dnia 04 lipca 2016 r. do godz. 12:00 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą budowy, przebudowy lub remontu obiektu sportowego wraz z zapleczem o powierzchni użytkowej powyżej 1200 m2 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi w załączniku nr 5 (wykaz osób), że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.: 1.4.1. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej; 1.4.2 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 1.4.3 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacji, 1.4.4. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 2. formularz oferty.( przy składaniu przez wykonawców oferty wspólnej - jest to dokument wspólny).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. 3.1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących: 1) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy określona w § 6 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie; 4) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3.3 Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 Referat Zamówień Publicznych pok. nr 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 Kancelaria Ogólna pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2.Zabezpieczenie należyt2ego wykonania umowy. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia kosztorysowego, zgodnie z § 7 wzoru umowy. 2.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: 2.2.1. pieniądzu; 2.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 2.2.3. gwarancjach bankowych; 2.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 2.3.1. w pieniądzu odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na konto Bank Zachodni WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000 Zamawiającego najpóźniej w dacie podpisania umowy. Kserokopię dokonania wpłaty (polecenia przelewu) należy przedstawić przed podpisaniem umowy. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.