eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont budynku szkoleniowego nr 6 przy ul. Łąkowej w Trzebiatowie (PKOB 1274).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98728 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont budynku szkoleniowego nr 6 przy ul. Łąkowej w Trzebiatowie (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515946-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 810060937, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 26 1452026, faks 26 1452024, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont budynku szkoleniowego nr 6 przy ul. Łąkowej w Trzebiatowie (PKOB 1274).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

42/RB/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont budynku szkoleniowego nr 6 przy ul. Łąkowej w Trzebiatowie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b) Przedmiarze robót - pomocniczo. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: 1) Robót rozbiórkowych - polegających na rozbiórce pokrycia z papy bitumicznej na podłożu betonowym wraz z rynnami i rurami spustowymi nie nadającymi się do użytku. Rozebranie obróbek z blachy nie nadającej się do użytku na murach ogniowych, odbicie tynków zewnętrznych i rozbiórka wewnętrznych elementów betonowych nie zbrojonych. Odbicie tynków wewnętrznych z rozbiórką elementów betonowych, rozebranie okładzin ścian wewnętrznych. Wykucie ościeżnic stalowych i krat. Demontaż okien. Rozebranie wewnętrznego podłoża i konstrukcji z betonu pod posadzki. Demontaż rur kanalizacyjnych żeliwnych. Demontaż urządzeń sanitarnych i demontaż kabiny sanitarnej systemowej. Demontaż rurociągów wewnętrznych co. wraz z grzejnikami. Demontaż rur instalacji wodociągowej. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. 2) Robót budowlanych - polegających na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych i ścian podziemia. Wykonanie izolacji poziomej ścian - przeciwwilgociowej poprzez iniekcję. Wykonanie opaski betonowej cokołu wraz z obramowaniem. Wykonanie odwodnienia liniowego. Wykonanie izolacji cieplnych poziomych na poziomej konstrukcji na sucho. Wykonanie izolacji poziomych ścian metodą iniekcji. Naprawa miejscowo podłoża betonowego dachu pod pokrycie. Montaż rynien i rur spustowych pokrycie dachu papą termozgrzewalną - część wyższa, naprawa podłoża i krycie papą części niskiej dachu - miejscowo. Wykonanie nakryw attyk ogniowych na części niskiej dachu wraz z obróbkami blacharskimi. Zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej. Wykonanie i montaż instalacji sanitarnej, co. oraz elektrycznej wraz z osprzętem. Wykonanie posadzki z kamienia sztucznego. Tynkowanie wewnętrzne ścian i stropów. Wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych. Roboty malarskie ścian, sufitów i instalacji sanitarnych. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonanie balustrad i krat stalowych okiennych. Przygotowanie i malowanie tynków zewnętrznych. Wykonanie opasek cokołowych wraz z nawierzchniami z kostki betonowej. Wykonanie instalacji odgromowej. Wymiana kotła stalowego elektrycznego. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: 1) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a "kartę przekazania do utylizacji" jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zał. nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45111300-1, 45300000-9, 45310000-3, 45421100-5, 45432120-1, 45320000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy PZP w dniu 13.06.2017 r. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jw., z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.