eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja oświetlenia Gimnazjum nr 47 przy ul. Grenady 16 w Warszawie (sprawa nr 17/ZP/15)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Warszawa: Modernizacja oświetlenia Gimnazjum nr 47 przy ul. Grenady 16 w Warszawie (sprawa nr 17/ZP/15)
Numer ogłoszenia: 98725 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70767 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia Gimnazjum nr 47 przy ul. Grenady 16 w Warszawie (sprawa nr 17/ZP/15).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją oświetlenia boiska do piłki nożnej Gimnazjum nr 47 przy ul. Grenady 16 w Warszawie, tj.: wykonanie zasilania z istniejącej rozdzielni głównej szkoły do nowo budowanej rozdzielni zasilająco-sterującej umiejscowionej przy wyjściu z budynku szkoły, demontaż nawierzchni, ułożenie kabli zasilających projektory mocowane na masztach stalowych o wysokości H=14m, budowa instalacji uziemiającej. W ramach robót należy wykonać w szczególności: a) prace przygotowawcze i zabezpieczające teren i pomieszczenia szkoły w czasie prowadzenia robót, b) prace rozbiórkowe lub demontażowe istniejącej powierzchni, przywrócenie ich stanu i wyglądu pierwotnego po zakończeniu prac, c) wykonanie rowów kablowych (bez naruszenia istniejącego okablowania), d) ułożenie bednarki ocynkowanej oraz zamontowanie uziomów pionowych, wykonanie instalacji uziemiającej dla poszczególnych masztów, e) ustawienie fundamentów pod maszty 14m, f) montaż masztów oświetleniowych (14m), g) zamontowanie projektorów oświetleniowych, h) montaż rozdzielni zapłonowych dla poszczególnych projektorów (6 szt.), i) układanie kabli, rur osłonowych, foli. Zasypywanie piaskiem i ziemią. Przywrócenie stanu pierwotnego, j) rozbudowa istniejącej rozdzielni głównej budynku szkoły, doposażenie w nowe aparaty i zabezpieczenia elektryczne, k) ułożenie linii zasilającej rozdzielnię zasilająco-sterującej, l) wykonanie rozdzielni zasilająco-sterującej dla nowych projektorów montowanych na masztach oświetleniowych, m) ułożenie elektrycznych obwodów wewnętrznych zasilających poszczególne projektory montowane na masztach, n) wykonanie obowiązkowych badań technicznych i ochronnych, o) uruchomienie wybudowanego systemu oświetlenia (praca min. 12 godzinna), p) szkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi sterowania oświetleniem, q) przekazanie do eksploatacji zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określa dokumentacja obejmująca: a) Projekt budowlano-wykonawczy, b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, c) Przedmiar robót, mający charakter pomocniczy, w/w dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. d) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henryk Dombek Przedsiębiorstwo Usług Telekomunikacyjnych i Elektroenergetycznych DOMTEL, ul. Gdańska 80B, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237407,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133386,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.