Ogłoszenie nr 98708 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Warszawa: DOSTAWA LEKU BLINATUMOMAB DLA PACJENTA SPDSK
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Dostawy
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
000288969, ul.
ul. Żwirki i Wigury
63A,
02-091
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48223179790, faks
+48223179797, e-mail
dzp@spdsk.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spdsk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKU BLINATUMOMAB DLA PACJENTA SPDSK
Numer referencyjny RejZamPub/23/WR/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa leku BLINATUMOMAB w postaci Blincyto 35mcg a 1 fiolka x 22 fiolki - zgodnie z Formularzem cenowym, stanowiącym Zał. Nr 5 do Zaproszenia.
II.5) Główny kod CPV): 33600000-6,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Dostawa leku BLINATUMOMAB (nazwa substancji czynnej) może być zrealizowana tylko przez jednego Wykonawcę, gdyż jest on wyłącznym producentem idystrybutorem leku Blincyto (nazwa handlowa) na terenie Polski (w załączeniu do dokumentacji post. oświadczenie Wykonawcy). Lek jest dedykowany do leczenia jednego z pacjentów Oddziału Onkologii SPDSK. Zgodnie z opinią lekarza opiekującego się pacjentem lek ten jest niezbędny do dalszego leczenia. Fundacja Avalon zgromadziła środki pozwalające na zakup przedmiotowego leku (z przeznaczeniem dla konkretnego pacjenta) i przekazała je na konto SPDSK. W związku z powyższym szpital przeprowadzi niniejsze postępowanie w oparciu o stosowne przepisy ustawy Pzp - tj. w sytuacji gdy przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze uniemożliwiają powierzenie realizacji przedmiotowego zamówienia innemu Wykonawcy. Dlatego też postępowanie należy przeprowadzić w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z przepisami art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych, zachodzą ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, w celu udzielenia zamówienia publicznego na niniejszą dostawę wskazanemu podmiotowi.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Nazwa Dostawa leku BLINATUMOMAB - Blincyto
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Amgen Sp. z o.o.,
,
ul. Domaniewska 50,
02-672,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.