eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Roboty budowlane polegające na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie ZP16/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Bytów: Roboty budowlane polegające na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie ZP16/2015
Numer ogłoszenia: 98673 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie ZP16/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o., zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą: projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) stawianie ścianek działowych (karton/gips), c) roboty murarskie, d) roboty tynkarskie i okładzinowe, e) roboty malarskie, f) wymianę stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową specjalistyczną, g) wymianę posadzek na bezspoinowe, h) remont instalacji wodno - kanalizacyjnej, i) wymianę instalacji C.O., j) wymianę instalacji elektrycznej, k) zamontowanie instalacji okablowania strukturalnego, l) instalację systemu rurociągowego do gazów medycznych z centralą i źródłami zasilania, m) instalację wentylacji mechanicznej z centralą, n) instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym w szczególności na zainstalowane urządzenia, niezależnie od gwarancji producenta. Dla całości przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest doprowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i najwyższą starannością oraz do przekazania tej dokumentacji Zamawiającemu, a także do przygotowania kompletu dokumentów w celu dopełnienia przez Zamawiającego obowiązków względem właściwego organu administracji publicznej(w szczególności zawiadomienia o zakończeniu robót- modernizacji budynku bloku operacyjnego). Zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2010.107.679 ze zm..) oraz dyrektywą Rady 93/42/EWG z 14 czerwca 1993 roku dotyczącą wyrobów medycznych, system rurociągowy do gazów medycznych jest wyrobem medycznym klasy IIb (reguła 2.9.11.12), wobec czego jego wprowadzenie do obrotu i używania odbywa się zgodnie art. 11 ust. 1 i ust. 3ustawy o wyrobach medycznych, tj. musi on być oznaczony znakiem CE, a nadto, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, podlega zgłoszeniu Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W związku z powyższym Zmawiający wymaga od Wykonawcy, aby instalacja systemu rurociągowego do gazów medycznych z centralą i źródłami zasilania była oznaczona znakiem CE- wprowadzona do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać, załączając do oferty stosowne dokumenty, tj. w szczególności deklarację zgodności/ znak CE, oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela, o którym mowa w art. 11 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych, potwierdzenie zgłoszenia, o którym mowa art. 58 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych. W celu spełnienia w/w wymagań Wykonawca musi przestrzegać wymogów norm zharmonizowanych obowiązujących dla systemów rurociągowych dla gazów medycznych, określonych w obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z 14 czerwca 2004 roku w sprawie wykazów norm zharmonizowanych, Załącznik nr 3 -pozycje 164-176, a także posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania ISO PN-EN 13485-2005. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych w SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych, systemów odniesienia przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym proponowanym w ofercie. 4. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5.Przy realizacji ww. robót budowlanych wymagane jest od Wykonawcy dochowanie należytej staranności, właściwej dla zawodowego charakteru działalności. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlanych oraz zgodność wykonanych robót budowlanych, w tym wykorzystanych przy ich realizacji materiałów, z obowiązującymi normami wynikającymi z przepisów prawa oraz zasad sztuki budowlanej. 6. Decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie nieuregulowanym w SIWZ, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, podejmowane będą przez Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Wykonawcy. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody majątkowe i uszczerbki niemajątkowe wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zadośćuczynienia roszczeniom powstałym w wyniku wyrządzenia tych szkód lub uszczerbków. 8. Wymagania organizacyjne: - Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia będą się odbywały w czynnym budynku szpitala. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tej okoliczności podczas przygotowywania oferty oraz realizacji robót budowlanych. - Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek dbać o porządek na terenie wykonywania robót oraz utrzymywać teren robót w należytym stanie, niepowodującym zagrożeń, przeszkód komunikacyjnych i niezakłócającym prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu robót po ich zakończeniu. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej, a także do prawidłowego zabezpieczenia terenu, na którym wykonywane są roboty budowlane. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu niewykonania tego obowiązku. 9.Wykonanie zamówienia może być powierzone przez Wykonawcę do realizacji podwykonawcom. W takim przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek: - poinformowania Zamawiającego na etapie składania ofert o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, - wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, sposób przekazania: - na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski S.A. o numerze 23 1440 1101 0000 0000 1049 6567 z dopiskiem o treści wadium-modernizacja bloku operacyjnego w tytule przelewu. 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 200r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze. zm.). 6. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci którzy nie wniosą wadium w pełnej wysokości w terminie będą wykluczeni z postępowania. Za dzień wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się dzień uznania na rachunku Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopii polecenia potwierdzenia przelewu jest wymagane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, a także termin obowiązywania gwarancji, nie krótszy niż termin związania ofertą oraz miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Zasady wnoszenia wadium, jego zwrotu lub zatrzymania określa art. 45 i art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 500 000 PLN(słownie: pięćset tysięcy złotych) (brutto) każda, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy, uprawnionym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, który posiada przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na budowach, oraz kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na budowach. Osoby, o których mowa powyżej muszą legitymować się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i uprawnieniami, niezbędnymi dla pełnienia funkcji, o których mowa w art.17 pkt 4ustawy z dnia 7 lipca 1994roku Prawo budowlane(Dz.U.2013.1409 j.t ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych) PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    j) dokumenty potwierdzające, że stosowane w celu realizacji zamówienia wyroby medyczne zostały wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami prawa, tj. w szczególności deklaracja zgodności/ znak CE, oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela, o którym mowa w art. 11 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych, potwierdzenie zgłoszenia, o którym mowa art. 58 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych normami zharmonizowanymi, o których mowa w rozdziale III ust. 2, oraz wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO PN-EN 13485-2005- lub równoważne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ) oraz wypełniony i podpisany przedmiar robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13 sekretariat/bytów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.