eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Naprawa, konserwacja i remonty bieżące mienia w ramach zadań pn.Remont mienia komunalnego i małej architektury na terenie gminy i Remonty boisk sportowych na terenie gminy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Polkowice: Naprawa, konserwacja i remonty bieżące mienia w ramach zadań pn.: Remont mienia komunalnego i małej architektury na terenie gminy i Remonty boisk sportowych na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 98665 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, konserwacja i remonty bieżące mienia w ramach zadań pn.: Remont mienia komunalnego i małej architektury na terenie gminy i Remonty boisk sportowych na terenie gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów mienia stanowiącego własność gminy Polkowice w podziale na trzy części. Prace będą obejmować: CZĘŚĆ 1: 1) naprawę, konserwację i pomalowanie pergoli zlokalizowanej na placu Honorowych Dawców Krwi, 2) odświeżenie i pomalowanie dwóch witaczy, o wys. ok. 8,5 m, 3) pomalowanie pergoli metalowej zlokalizowanej przy ul. Skrzetuskiego w parku na os. Sienkiewicza 4) pomalowanie altany w Pieszkowicach 5) zdemontowanie, naprawa i odświeżenie murków z cegły we wnętrzach przy ul. Chopina 1-15 i 2-14, 6) nałożenie dwuskładnikowej poliuretanowej powłoki na betonie na betonowej powierzchni stołu do gry w tenisa stołowego przy ul. Skalników, 7) wymiana i uzupełnienie paneli ogrodzeniowych w ogrodzeniach boisk o wys. 4,20m przy ul. Jesionowej i ul. Sztygarskiej. CZĘŚĆ 2: naprawę, konserwację i remonty bieżące mienia komunalnego i małej architektury, w tym: 1) zdemontowanie elementów drewnianych, 2) zdemontowanie elementów metalowych, 3) zdemontowanie elementów z tworzywa sztucznego, 4) zdemontowanie elementów betonowych, 5) zdemontowanie murków z cegły, bloczków betonowych, pustaków, kamienia, betonu itp., 6) zdemontowanie tymczasowych zabezpieczeń roślin z siatki, 7) zamontowanie (lub zdemontowanie) ławki, 8) zamontowanie (lub zdemontowanie) kosza ulicznego na odpadki, 9) pomalowanie elementów drewnianych, 10) pomalowanie konstrukcji i elementów metalowych, 11) pomalowanie elewacji, powierzchni tynkowanych, 12) poprawienie zawieszenia siatek w piłkochwytach o wys. do 6m, 13) naprawienie tymczasowych zabezpieczeń roślin z siatki, 14) uzupełnienie murków, ścian z cegły, itp., 15) uzupełnienie tynku zewnętrznego, 16) nałożenie dwuskładnikowej poliuretanowej powłoki na betonie, 17) wymiana szyb ze szkła bezpiecznego, 18) wymiana elementów ceramicznych w pokryciach wiat, itp., 19) wymiana tymczasowych zabezpieczeń roślin z siatki, 20) uzupełnienie nawierzchni z poliuretanu, 21) uzupełnienie mieszanki betonowej, 22) zamontowanie gotowych elementów drewnianych, 23) zamontowanie elementów metalowych, 24) zamontowanie elementu z tworzywa sztucznego, 25) naprawa, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płyt betonowych 26) uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej, 27) wymiana zewnętrznych okładzin ceramicznych, gresu, kamienia, 28) wymiana siatek w piłkochwytach o wys. do 6m. CZEŚĆ 3: pomalowanie drewnianych siedzisk w ławach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy (w szczególności w §1). Zadanie w zakresie części 2 i 3 rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać i udokumentować należytą realizację, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch robót o charakterze remontów budowlanych zbliżonych do przedmiotu niniejszego zamówienia, na łączną kwotę min. 60000 zł brutto (dla każdej części)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedłożonym wykazie lub złożonych poświadczeniach roboty budowlane, których zakres określony został w punkcie III.3.2. Roboty te są robotami najważniejszymi;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowodami, o których mowa w pkt III.4.1, są: 1) poświadczenie; 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punktach: III.4.2 oraz III.4.4., muszą być złożone przez każdy podmiot; e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; f) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.). Strony zgodnie ustalają, że zmiana przedstawicieli będzie poprzez pisemne poinformowanie stron o zaistnieniu tego faktu. 2. Dla części 1: zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu podstawowego robót. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności, wynagrodzenie określone w ust. 1 zostanie pomniejszone o wartość składową określoną dla prac ograniczonych w ust. 1. Na tę okoliczność zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania, a w związku z powyższym nie wniesie również zastrzeżeń do zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa, konserwacja i remonty bieżące mienia część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą obejmować: 1) naprawę, konserwację i pomalowanie pergoli zlokalizowanej na placu Honorowych Dawców Krwi, 2) odświeżenie i pomalowanie dwóch witaczy, o wys. ok. 8,5 m, 3) pomalowanie pergoli metalowej zlokalizowanej przy ul. Skrzetuskiego w parku na os. Sienkiewicza 4) pomalowanie altany w Pieszkowicach 5) zdemontowanie, naprawa i odświeżenie murków z cegły we wnętrzach przy ul. Chopina 1-15 i 2-14, 6) nałożenie dwuskładnikowej poliuretanowej powłoki na betonie na betonowej powierzchni stołu do gry w tenisa stołowego przy ul. Skalników, 7) wymiana i uzupełnienie paneli ogrodzeniowych w ogrodzeniach boisk o wys. 4,20m przy ul. Jesionowej i ul. Sztygarskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa, konserwacja i remonty bieżące mienia część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą obejmować naprawę, konserwację i remonty bieżące mienia komunalnego i małej architektury, w tym: 1) zdemontowanie elementów drewnianych, 2) zdemontowanie elementów metalowych, 3) zdemontowanie elementów z tworzywa sztucznego, 4) zdemontowanie elementów betonowych, 5) zdemontowanie murków z cegły, bloczków betonowych, pustaków, kamienia, betonu itp., 6) zdemontowanie tymczasowych zabezpieczeń roślin z siatki, 7) zamontowanie (lub zdemontowanie) ławki, 8) zamontowanie (lub zdemontowanie) kosza ulicznego na odpadki, 9) pomalowanie elementów drewnianych, 10) pomalowanie konstrukcji i elementów metalowych, 11) pomalowanie elewacji, powierzchni tynkowanych, 12) poprawienie zawieszenia siatek w piłkochwytach o wys. do 6m, 13) naprawienie tymczasowych zabezpieczeń roślin z siatki, 14) uzupełnienie murków, ścian z cegły, itp., 15) uzupełnienie tynku zewnętrznego, 16) nałożenie dwuskładnikowej poliuretanowej powłoki na betonie, 17) wymiana szyb ze szkła bezpiecznego, 18) wymiana elementów ceramicznych w pokryciach wiat, itp., 19) wymiana tymczasowych zabezpieczeń roślin z siatki, 20) uzupełnienie nawierzchni z poliuretanu, 21) uzupełnienie mieszanki betonowej, 22) zamontowanie gotowych elementów drewnianych, 23) zamontowanie elementów metalowych, 24) zamontowanie elementu z tworzywa sztucznego, 25) naprawa, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płyt betonowych 26) uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej, 27) wymiana zewnętrznych okładzin ceramicznych, gresu, kamienia, 28) wymiana siatek w piłkochwytach o wys. do 6m. Zadanie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa, konserwacja i remonty bieżące mienia część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą obejmować pomalowanie drewnianych siedzisk w ławach. Zadanie rozliczane będzie przy zastosowaniu ceny jednostkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.