eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia zawodowego1. kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w), 2. kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin, 3. kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin, 4. kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia zawodowego: 1. kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w), 2. kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin, 3. kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin, 4. kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin
Numer ogłoszenia: 98593 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia zawodowego: 1. kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w), 2. kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin, 3. kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin, 4. kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz jako osoby bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku:kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w) UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSÓW MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ WSZYSTKIE KURSY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2015R. Kod CPV - 80530000-8 -usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 15 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe (dla publicznych służb zatrudnienia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch grupach: I grupa - termin rozpoczęcia szkolenia październik 2015 r. - 10 osób (skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie), II grupa - termin rozpoczęcia szkolenia listopad 2015 r. - 5 osób (skierowanych przez Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie). W jednej grupie mogą uczestniczyć osoby, które szkolą się w zakresie różnych metod. Jedna osoba skierowana przez Zamawiającego może uczestniczyć w zakresie jednej wcześniej wybranych metod. Ostatnia grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2015r. 2. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 150 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia(w tym 16 godzin zajęć aktywizacyjnych przygotowujących osoby bezrobotne do samodzielnego poruszania się po rynku pracy tj. podstawy sporządzania dokumentów aplikacyjnych, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna). Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz jako osoby bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku: kurs specjalisty do spraw kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ WSZYSTKIE KURSY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2015R. Kod CPV - 80530000 - 8 - usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 12 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe (dla publicznych służb zatrudnienia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić osoby w jednej grupie 12 - osobowej (w tym 10 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie oraz 2 osoby skierowane przez Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie) - termin rozpoczęcia szkolenia wrzesień 2015 r. Szkolenie musi zakończyć się w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2015r. 2. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 216 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia (w tym 16 godzin zajęć aktywizacyjnych przygotowujących osoby bezrobotne do samodzielnego poruszania się po rynku pracy tj. podstawy sporządzania dokumentów aplikacyjnych, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna) oraz 100 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawcy. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Zajęcia praktyczne mogą być realizowane od 5 do 8 godzin zegarowych dziennie. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz jako osoby bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku: kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY WSPOŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2015 R. Kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 13 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe (dla publicznych służb zatrudnienia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić osoby w jednej grupie 13-osobowej (w tym 10 osób kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie oraz 3 osoby kierowane przez Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie)- termin rozpoczęcia szkolenia wrzesień 2015 r. Szkolenie winno zakończyć się w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2015r. 2. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 326 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia oraz 100 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawcy. Zajęcia praktyczne mogą być realizowane od 5 godzin do 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Część IV zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz jako osoby bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku: Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2015 R. Kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 10 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe (dla publicznych służb zatrudnienia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić osoby w jednej 10-osobowej grupie (w tym 7 osób kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie oraz 3 osoby kierowane przez Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie) - termin rozpoczęcia szkolenia wrzesień 2015r. Szkolenie winno zakończyć się w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2015r. 2. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 266 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia oraz 100 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawcy. Zajęcia praktyczne mogą być realizowane od 5 godzin do 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Część I zamówienia - kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu spawania podstawowego (metoda dowolna) oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część II zamówienia - kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu specjalisty ds. kadr i płac oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część III zamówienia -kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu księgowości wspomaganej komputerem oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część IV zamówienia - kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu magazyniera lub obsługi wózka jezdniowego oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Część I zamówienia - kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, nie precyzuje warunku. Część II zamówienia - kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum dwunastoma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: Windows XP lub równoważny, pakiet MS Office lub równoważny, aktualną wersję programów Symfonia i Płatnik. Część III zamówienia - kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum trzynastoma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: Windows XP lub równoważny, pakiet MS Office lub równoważny. Część IV zamówienia - kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum dziesięcioma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: Windows XP lub równoważny, pakiet MS Office lub równoważny; minimum dziesięcioma kasami fiskalnymi; minimum dwoma wózkami jezdniowymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Część I zamówienia - kurs spawania podstawowego metoda TIG, MAG, MIG (do wyboru 1 metoda z 3 w/w). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: zajęcia przygotowujące uczestników do egzaminu w zakresie podstawowego spawania (metoda TIG, MAG, MIG), zajęcia aktywizacyjne musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część II zamówienia - kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: kadry i płace, obsługa programów z zakresu kadr i płac (Symfonia, Płatnik), zajęcia aktywizacyjne musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część III zamówienia - kurs księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: rachunkowość, obsługa komputerowych programów finansowo-księgowych, język angielski, zajęcia aktywizacyjne musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część IV zamówienia - kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: obsługa komputera, obsługa kas fiskalnych, obsługa klienta, fakturowanie, obsługa wózka jezdniowego, zajęcia aktywizacyjne musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia, harmonogram, preliminarz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (oryginał) - zał. Nr 3a do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (oryginał) - zał. Nr 3b do SIWZ. Wykaz doświadczenia (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie), wykaz kadry dydaktycznej oraz wykaz sprzętu - zał. Nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (na podstawie art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie będzie przekazywał do realizacji przez podwykonawców żadnej części zamówienia należy również złożyć załącznik nr 10, w odpowiednie pola wpisując Nie dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy: a) potwierdzenie (pobrane ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl) o aktualnym (na 2015 r.) wpisie swojej instytucji szkoleniowej do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), b) opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum 20.000 zł ważną do min. 30.11.2015 r., c) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
  • 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - Dodatkowe godziny dydaktyczne kursu, zaoferowane przez Wykonawcę - 10
  • 5 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 5
  • 6 - Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bip.czestochowa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe (dla publicznych służb zatrudnienia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.