eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AN-75/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Warszawa: Konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AN-75/15
Numer ogłoszenia: 98578 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AN-75/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń. Wykaz urządzeń wraz ich charakterystyką znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia zawiera: - załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami. - załącznik nr 3 do SIWZ - czynności konserwacyjne. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w protokole odbioru opinii dotyczącej aktualnego stanu technicznego urządzeń ze wskazaniem niezbędnych do wykonania prac naprawczych lub modernizacyjnych oraz koniecznych do wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu projekt protokołu z przeglądu i konserwacji urządzeń i systemów wentylacji, zawierający m.in.: - wykaz zrealizowanych czynności w podziale na poszczególne urządzenia i oddziały UDT; - opis stwierdzonych nieprawidłowości, opinię dotyczącą aktualnego stanu technicznego konserwowanych urządzeń ze wskazaniem niezbędnych do wykonania prac naprawczych lub modernizacyjnych oraz koniecznych do wymiany materiałów oraz części zamiennych. - rodzaj i ilość środka chłodniczego w danym urządzeniu oraz użytą ilość i rodzaj środka do uzupełnienia instalacji (w kg). - sporządzenie kalkulacji cenowej w zakresie koniecznych napraw. Wymienione powyżej informacje stanowią minimalny wymagany zakres. Wykonawca może zawrzeć dodatkowe informacje. Projekt protokołu podlega akceptacji Zamawiającego. Protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Siedziby jednostek organizacyjnych UDT, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń, kolumna nr 2 (adres obiektu UDT). 3.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający przewidział dwa etapy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższym podziałem: I etap - okres realizacji usług, zgodny z zobowiązaniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 56 dni robocze (w I etapie konserwacji podlegają wszystkie urządzenia i systemy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ z wyjątkiem urządzeń i systemów znajdujących się w oddziale UDT w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4A oraz Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 77 B). II etap - okres realizacji usług, zgodny z zobowiązaniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 56 dni robocze. II etap - od początku IV kwartału roku, natomiast zakończenie nie później niż do dnia 30 grudnia 2016 r. (w II etapie konserwacji podlegają wszystkie urządzenia i systemy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ) Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usług, zgodnie z zobowiązaniem zawartym w ofercie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi konserwacji instalacji klimatyzacji o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 PLN (każda). Każda z usług musi obejmować usługi wykonane dla instalacji klimatyzacji znajdujących się w co najmniej 2 różnych lokalizacjach (tj. miasto/miejscowość). Przez usługę, Zamawiający rozumie świadczenie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługi okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 40 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie usługi konserwacji instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (każda), wykonywane na podstawie jednej umowy lub - warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną usługę konserwacji instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, wykonaną na podstawie jednej umowy. Każda z usług musi obejmować usługi wykonane dla instalacji klimatyzacji znajdujących się w co najmniej 2 różnych lokalizacjach (tj. miasto/miejscowość). W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługi okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 40 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiada: Certyfikat dla personelu, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. poz. 881). 2)Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiada: Uprawnienia do pracy na wysokości, zgodnie z przepisami z zakresu BHP oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69 poz. 332). 3)Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiada: Ważne świadectwa kwalifikacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828). Zamawiający dopuszcza, żeby jedna osoba mogła mieć dwa lub więcej ww. wymagań. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi konserwacji instalacji klimatyzacji o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 PLN (każda). Każda z usług musi obejmować usługi wykonane dla instalacji klimatyzacji znajdujących się w co najmniej 2 różnych lokalizacjach (tj. miasto/miejscowość). Przez usługę, Zamawiający rozumie świadczenie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługi okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 40 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie usługi konserwacji instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (każda), wykonywane na podstawie jednej umowy lub - warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną usługę konserwacji instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, wykonaną na podstawie jednej umowy. Każda z usług musi obejmować usługi wykonane dla instalacji klimatyzacji znajdujących się w co najmniej 2 różnych lokalizacjach (tj. miasto/miejscowość). W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługi okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 40 000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty wraz formularzem cenowym (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: - zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy np. konieczność zmiany zakresu prac, w tym ceny oraz terminu. - warunki atmosferyczne, w szczególności: klęski żywiołowe, uniemożliwiające realizację usług, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, powodujące np. konieczność zmiany zakresu prac, w tym ceny oraz terminu. - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany wprowadzone w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego), powodujące np. wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność zmiany zakresu prac, terminu, ceny. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udt.gov.pl -bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A4 + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 2 - KANCELARIA UDT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin płatności faktur wynosi 21 dni i rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego w Warszawie, przy ul. Szczęśliwickiej 34 prawidłowo sporządzonej faktury wraz z protokołem odbioru. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązali się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.