eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Galewice: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice
Numer ogłoszenia: 98535 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice w zakresie realizacji n/w zadań: a) zadanie 1 - organizacja placu zabaw (zakup, dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Osieku - oddział przedszkolny). Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię lub wydruk z katalogu lub strony internetowej oferowanych urządzeń wraz z opisem parametrów. b) zadanie 2 - dostosowanie pomieszczeń (zakup i dostawa wyposażenia toalet: Szkoły Podstawowe w Osieku, Ostrówku, Węglewicach, Biadaszkach i Niwiskach), c) zadanie 3 - wyposażenie (zakup, dostawa i montaż: wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenia do kuchni, mebli, rolet okiennych, wyposażenia wypoczynkowego, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarki: Szkoły Podstawowe w Osieku, Ostrówku, Węglewicach, Biadaszkach i Niwiskach). Do oferty należy dołączyć zdjęcie lub fotografie lub wydruk z katalogu lub strony internetowej wraz z opisem parametrów, należy podać markę, typ model oferowanych n/w produktów: zmywarka, lodówka, kuchenka gazowo - elektryczna, tablica interaktywna, projektor, laptop, drukarka, kserokopiarka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Równe szanse edukacji przedszkolnej w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacki przedszkolnej. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych materiałach przetargowych znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie to oznacza, że mają charakter wyłącznie wzorcowy i Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować przedmioty o podanych parametrach lub wyższych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy tj. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej specyfikacji/opisu, z której będzie wynikać spełnienie min. parametrów określonych przez Zamawiającego. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, fabrycznie nowy i bez wad, oryginalnie zapakowany, dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych tj. w oddziałach przedszkolnych z przeznaczeniem dla dzieci w wieku 3-5 lat. 6. Wszystkie zaoferowane przedmioty, muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim, które Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w dniu dostawy. Oferowane produkty nie mogą zawierać szkodliwych dla zdrowia ftalanów. 7. Miejsca realizacji zamówienia: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej Biadaszki, Biadaszki 29, 98-405 Galewice, b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Niwiskich, Niwiska 22, 98-405 Galewice, c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Osieku, Osiek 112, 98-405 Galewice, d) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Ostrówku, Ostrówek 15, 98-405 Galewice, e) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Węglewicach, Węglewice, ul. Szkolna 9, 98-405 Galewice. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich używanie, nie spełniają wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, na własny koszt. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt oraz zapewni jego rozładunek. 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum: a) tablica interaktywna - 36 miesięcy, b) sprzęt z grupy AGD, sprzęt ICT, urządzenia peryferyjne oraz urządzenia na plac zabaw, meble - 24 miesiące, c) pomoce dydaktyczne, zabawki i pozostałe artykuły z wyłączeniem materiałów plastycznych - 12 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.51.00.00 - Lalki 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.10.00.00 - Meble 39.51.54.00 - Rolety 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w wysokości 5.000,00 złotych, powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego z adnotacją Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice na konto RBSO Galewice 97 9256 0004 5500 0257 2000 0010.Wadium w postępowaniu uznaje się za wniesione z chwilą uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Szczegółowe zasady wnoszenia, zwrotu, utraty wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również: a) formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, b) formularze cenowe - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, c) opisy techniczne zgodnie z pkt. IV.1. - opis przedmiotu zamówienia, d) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum), e) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, f) oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego, jeśli konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Równe szanse edukacji przedszkolnej w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.