eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzierżawa kserokopiarek na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Mokotów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98511 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Warszawa: Dzierżawa kserokopiarek na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Mokotów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75784-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, krajowy numer identyfikacyjny 015259663, ul. ul. Rakowiecka 25/25, 02-517 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225651560, faks 225651560, e-mail mokotow.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa kserokopiarek na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Mokotów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.53.2017.MKA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pięciu typów urządzeń kopiujących: Kserokopiarka typ I - Mono + kolor, formatu A3 - 1 szt.; Kserokopiarka typ II - Mono, formatu A3 - 1 szt.; Kserokopiarka typ III - Mono, formatu A3 - 5 szt.; Kserokopiarka typu IV - Mono, formatu A3 - 14 szt.; Kserokopiarka typu V - Mono, formatu A4 - 8 szt. Szczegółowe parametry kopiarek zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia umieszczonym na stronie www.mokotow.waw.pl. Wszystkie urządzenia dostarczone przez wykonawcę muszą być nowe, wcześniej nie eksploatowane. Urządzenia poszczególnych typów muszą być tego samego producenta i modelu. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być urządzeniami pracującymi w sieci komputerowej oraz muszą współpracować z systemem monitorującym zwanym dalej Systemem. Zamawiający przewiduje wykonanie na dostarczonych urządzeniach, co najmniej do 1 190 000 kopii formatu A4 w czerni i do 14 700 kopii formatu A4 w kolorze w roku 2017 i do 1 910 000 kopii formatu A4 w czerni i do 35 300 kopii formatu A4 w kolorze w roku 2018. W okresie realizacji zamówienia zamawiający przewiduje wykonanie co najmniej 80% wskazanej w formularzu cenowym ilości kopii. Zamawiający wymaga wdrożenia systemu monitorującego wszystkie dostarczone urządzenia - wymagana funkcjonalność systemu określona została w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca we własnym zakresie dostarczył i rozdystrybuował urządzenia w 8 lokalizacjach na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (ul.Rakowiecka 25/27 - parter, I, II,III piętro; ul.Wiśniowa 35 - parter, I, II,III piętro; ul.Wiktorska 91A - parter, I, IV piętro; ul.Sielecka 10 - parter; ul.Dąbrowskiego 71 - parter; ul.Gagarina 27 - parter; ul.Bachmacka 1a - parter; ul.Kazimierzowska 60 - suterena). Budynki nie są wyposażone w windy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79521000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT288617.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Best Can Sp. J. Tomasz Fabianowicz, Jacek Radosz, Paweł Fabianowicz, t.fabianowicz@bestcan.pl, ul. Dolna 30A, 00-774, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 331000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 331000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.