Warszawa: wymiana stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych stanowiących własność m. st. Warszawy, usytuowanych na terenie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w 2015 roku - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 98500 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242 , strona internetowa www.zgnwola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych stanowiących własność m. st. Warszawy, usytuowanych na terenie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w 2015 roku - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, załączonymi do niniejszego zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: Proponowany tryb z wolnej ręki wynika z faktu, że zachodzi okoliczność zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27.03.2015 r. w trybie przetargu nieograniczonego zawarta została umowa nr 45/ZP/46/2015 obejmująca wymianę stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych stanowiących własność m.st. Warszawy, usytuowanych na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2015 roku. W ramach powołanej umowy realizowana jest wymiana okien i witryn w 11 lokalach użytkowych. Obecnie na podstawie protokołów oceny stanu technicznego sporządzonych przez służby techniczne administracji, do wymiany kwalifikuje się stolarka okienna i witryny w 65 lokalach, z czego w 6 do wymiany w pierwszej kolejności natychmiastowej. Mając na uwadze bezpieczeństwo najemców, jak również realizację statutowych zadań, zasadnym jest, udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia uzupełniającego. Udzielając zamówienia podstawowego, zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego co stanowi kwotę 45 389,35 zł netto. W ramach zamówienia uzupełniającego planowana jest wymiana okien oraz witryn w 6 ww. lokalach. Szacunkowy koszt wymiany stolarki budowlanej w przedmiotowych lokalach określony kosztorysami inwestorskimi wynosi 24 484,25 zł netto.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ADRO KOLANEK i S-KA Spółka Jawna, ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.