eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze oraz podległe jej prokuratury okręgu zielonogórskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Zielona Góra: Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze oraz podległe jej prokuratury okręgu zielonogórskiego.
Numer ogłoszenia: 98436 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29195 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3291700, 3291860, faks 068 3291713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze oraz podległe jej prokuratury okręgu zielonogórskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.4.1. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego oraz terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków. 2) Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem: a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze i Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, b) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, c) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, d) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, e) Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11, f) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, g) Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17. 1.4.2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi. Wykonawca odpowiada za jakość świadczonej usługi. 3) Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w obiektach Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w specyfikacji. 5) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku naruszenia przez pracownika Wykonawcy tajemnicy wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika z realizacji usługi. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacją dot. zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczeniem o niekaralności, a każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone w formie pisemnej kierownikowi jednostki, w której zmiana nastąpi. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również, w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym. 8) Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 10) Wykonawca zapewni wykonywanie prac na terenie obiektów Zamawiającego wyłącznie przez osoby, które nie były skazane za przestępstwa umyślne. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg, jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia. 12) Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 13) Usługa w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych może być realizowana w każdy dzień roboczy po godzinie 13:00 z wyjątkiem pomieszczeń, w których usługa może być wykonywana jedynie w obecności pracownika. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin wykonywania usług będących przedmiotem umowy. Szczegółowe informacje dotyczące godzin sprzątania zostaną przekazane Wykonawcy na etapie zawierania umowy. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo zaprzestania korzystania z usług w lokalizacjach wymienionych w pkt 3.1 do specyfikacji, jeżeli w skutek zmian organizacyjnych (zmiany siedziby, podziału jednostki, połączenia, likwidacji) nastąpi likwidacja jednostki w tej lokalizacji. 15) Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów Zamawiającego. Zamawiający zapewni potencjalnym Wykonawcom możliwość wejścia na teren obiektów i udostępni informacje niezbędne do sporządzenia oferty. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z Zamawiającym. 16) Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy za pomocą własnego sprzętu, własnych środków czystości i środków chemicznych, worków na śmieci oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 17) Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. Należy to do obowiązku Zamawiającego. 18) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania pieczy nad mieniem Zamawiającego znajdującego się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczenia pomieszczeń w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób postronnych, niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii. 19) Pracownicy Wykonawcy będą zobowiązani opuszczając sprzątane pomieszczenia wyłączyć światło, zamknąć okna i drzwi, chyba że Zamawiający wydał inne dyspozycje. 1.4.3. Wymagania szczegółowe 1) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych. 2) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. 3) Termin płatności faktury VAT - 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwemer System sp. z o.o. sp.k., Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429182,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 473221,12

  • Oferta z najniższą ceną: 473221,12 / Oferta z najwyższą ceną: 731794,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.