eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Dostawa i montaż wyposażenia do sali widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Łazach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Łazy: Dostawa i montaż wyposażenia do sali widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Łazach
Numer ogłoszenia: 98409 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury , ul. Kościuszki 5, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 32 6729453, faks 32 6729453, 6729448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moklazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Kultury w Łazach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do sali widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Łazach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup wyposażenia do sali widowiskowej gwarancją rozwoju i efektywnej działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Łazach.Zadanie jest współfinansowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu: Rozwój infrastruktury kultury. Nazwa priorytetu: Infrastruktura domów kultury. Rodzaj zadania: Zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej. Realizacja zadania obejmuje: 1)Dostawę i montaż wyposażenia nagłośnieniowo-oświetleniowego; 2)Dostawę i montaż wyposażenia scenicznego; 3)Dostawę i montaż wyposażenia meblowego. 1.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały i sprzęt winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa (np. niepalności), atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia odbioru. W uzasadnionych przypadkach okres gwarancji może ulec zmianie. 2.Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem -minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe- zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta ( dostawcy ) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 3.W przypadku zaoferowania materiałów lub sprzętu równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału lub rodzaju sprzętu oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne. 4.Zestawienie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami i urządzeniami w dokumentacji przetargowej. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że materiały i urządzenia zaproponowane są istotnie równoważne z określonymi w SIWZ. Zestawienie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń wraz z ich parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 87 ust 2 pkt 3 dokona poprawy materiałów i urządzeń na podane w dokumentacji bez zmiany wynagrodzenia. Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji przetargowej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 2 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 6.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół Odbioru Ostatecznego Zadania lub Zadań, odpowiednio do złożonej oferty. 7.Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 8.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. 9. Zamawiający dokonuje podziału następujące zadania: 1.Zadanie nr 1 Dostawa i montaż wyposażenia nagłośnieniowo - oświetleniowego; 2.Zadanie nr 2 Dostawa i montaż wyposażenia scenicznego; 3.Zadanie nr 3 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. Ad.1. Opis zadania nr 1 Wykonanie i uruchomienie instalacji nagłośnienia sali oraz oświetlenia. Wykonanie instalacji obejmuje : dostawę z montażem sprzętu opisanego w tabeli nr 1, oraz okablowanie i uruchomienie instalacji. Powierzchnia sali : ok 144,78 m2; powierzchnia sceny: 34,03 m2. Tabela nr 1. ZESTAWIENIE SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO. 1. Mikrofon dynamiczny i pojemnościowy - Mikrofon SHURE SM 58 4 szt. Mikrofon SHURE SM 57 2 szt. Mikrofon SM 94 2 szt. Mikrofon AUDIX D6 1 szt. - razem 9szt 2.Mikrofon bezprzewodowy - Mikrofon bezprzewodowy Shure SM58 (lub równoważny) - 3 Zestawy 3. HK Audio L5 SUB 2000A - 2szt (lub równoważny) - opis - obsługa mocy średniej: 1200 W, - przetwornik niskotonowy: 2 x 12, cewki 2.5, - wzmacniacz klasy D, - odpowiedź częstotliwościowa: 49 Hz - X-over (+/-3 dB), - maks. SPL: 132 dB (10% THD), - montaż: M20, - wyjście speakon dla pasywnego L Sub 2000, 4. HK Audio PR:O 15 XA (lub równoważny) 3 szt - opis - system: aktywny, dwudrożny, - pasmo przenoszenia (+/- 3dB): 55Hz-19kHz, - pasmo przenoszenia (+/- 10dB): 48Hz-19kHz, - maksymalne ciśnienie akustyczne (SPL): 123dB @10procentTHD, - połączenia: 1x Combo XLR/TS mikrofon/linia, wyjście zbalansowane XLR, - przetwornik niskich częstotliwości: 15 - przetwornik wysokich częstotliwości: 1 - charakterystyka promieniowania: 60 x 40, - zabezpieczenie przetwornika HF: dynamiczny obwód zabezpieczający, - peak-limiter oraz limiter RMS, - filtr subsoniczny 35Hz, - equalizer: kontrola tonu, - wzmacniacz: 600W klasa D, 4 Ohmy, - szeregowe wyjście mocy: 1x Speakon, min. 8Ohm/300W, - montaż na statywie: DuoTilt 3/7, - obudowa: MDF, - punkty montażowe: 3x M8, - uchwyty: zintegrowane x2, - grill: metalowy z akustyczną pianką, - wykończenie: akryl, czarne, - wymiary: 47cm x 61,5cm x 44,5cm, 5. HK Audio L5 112 XA (lub równoważny)- 2 szt - opis - aktywna kolumna szerokopasmowa, - moc: 650 Wat LF klasa D + 350 Wat HF, - max SPL: 129dB, - przetwornik 12 z cewką 2.5, - przetwornik 1 z cewką 1.75, - tuba 60 x 40 stopni, - hybrydowa obudowa sklejka/MD 6.Statywy kolumnowe - 2 szt - opis Statyw kolumnowy aluminiowy 7.Mikser cyfrowy - opis - Allen -Heath QU-16 (lub równoważny)- 1szt + CASE sztywny na mikser cyfrowy (lub równoważny) - 1 szt 8.Mikser - opis -ALLEN HEATH ZED 16 FX/X (lub równoważny) - 1 szt + CASE sztywny na mikser (lub równoważny) 1 szt 9.Sztyce kolumnowe - 2szt - opis Sztyce kolumnowe do połączenia zestawów głośnikowych 10. Statywy mikrofonowe 10 szt - opis - Standardowy statyw mikrofonowy z łamanym ramieniem i regulowaną wysokością pionową. 11.Pokrowce na kolumny 7 Szt.- opis - Pokrowce na kolumny - 3 monitory + 4 kolumny (2 basy i 2 satelity) 12. Odtwarzacz CD 1 szt - opis Odtwarzacz CD NUMARK CDN77USB (lub równoważny) 13.Słuchawki 1 szt - opis Słuchawki AKG K 121 Studio (lub równoważny) 14. Reflektor PAR LED 16 szt - opis Reflektor PAR LED Flash LED PAR 56 Slim - 18X3W RGB Aura (lub równoważny) 15.Sterownik DMX + Joystick - opis STEROWNIK DMX SCANIC CLUB12 JOYSTICK (lub równoważny)1 Szt. 16. Głowy ruchome 4 szt - opis Głowy ruchome Głowica X-Move LED 25R ADJ (lub równoważny) 17. Wash 4 szt - opis Wash - GŁOWA COLORSTAGE LED EKO WASH 12x10W RGBW 4in1 (lub równoważny) 18. Okablowanie 1 zestaw - opis Długość orientacyjna ok. 600 m.Kable mikrofonowe - 10 szt. (Profesjonalny przewód mikrofonowy XLR NEUTRIK, 8m. np. KLOTZ MY206 XLR NEUTRIK) (lub równoważny) Kable głośnikowe - 10 szt. (Profesjonalny przewód głośnikowy Neutrik Speakon 15m.) (lub równoważny) Kable oświetleniowe - 30 szt. PROFESJONALNY KABEL DMX - NEUTRIK, 3m (lub równoważny)Kable liniowe - 10 szt. (Profesjonalny przewód liniowy duży Jack - duży Jack Neutrik 5 m.) (lub równoważny) Przedłużacz z uziemieniem i wyłącznikiem - 10 szt. (przedłużacz 10 m. - 5 gniazd) Przedłużacz bębnowy - 2 szt. (przedłużacz 50 m. - 4 gniazda) Ad.2. Opis zadania nr 2. Dostawa i montaż wyposażenia scenicznego; WSZELKIE MATERIAŁY I URZĄDZENIA POTRZEBNE DO WYKONANIA MONTAŻU (np. SZYNY, KRATOWNICE, TRAWERSY, UCHWYTY, DRĄŻKI, LINY itp. ) NALEŻY DOLICZYĆ DO CENY ZESTAWU. ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA W POSTĘPOWANIU PROJEKT MONTAŻU WYPOSAŻENIA SCENICZNEGO. Dostawa i montaż obejmuje następujące wyposażenie sceniczne: ZESTAW 1 1). Kurtyna sceniczna (główna) szt 1 - mechanizm ręczny, z pluszu scenicznego o gramaturze ok. 415g/m2 z atestem na trudno zapalność, szerokość ok. 7.2m wysokość ok. 3,8m, drapowanie 100% (około 68m2), kurtyna wisi na szynie aluminiowej dwutorowej wyposażonej w całej długości w dwa rowki do mocowania elementów montażowych, w celu ochrony liny jej prowadzenie odbywa się wewnątrz szyny. 2). Kurtyna horyzontowa szt 1 -mechanizm ręczny bez olinowania, kurtyna z pluszu scenicznego o gramaturze 415 g/m2 z atestem na trudno zapalność, szerokość ok. 6m wysokość 4,6m, drapowanie 60% (około 54m2). Kurtyna wisi na jednej szynie aluminiowej jednotorowej o wadze ok. 1,5 kg/mb, w celu ochrony wózków oraz zapewnienia cichej pracy ich prowadzenie odbywa się wewnątrz szyny. ZESTAW 2 1). Mosty oświetleniowe z napędem ręcznym (sztankiety - 2 szt w zestawie) - wciągarka ręczne, podwójne zabezpieczenie, liny stalowe, udźwig 250 kg. wysokość podnoszenia 6m. Podwieszenie trawersu możliwość regulacji długości liny do poziomowania trawersu, specjalny profil aluminiowy do mocowania dwóch ramion trawersu z obejmami. Trawers kratownica aluminiowa trio 290 mm, dł. 5.5m ZESTAW 3 1). Kotary (Paludamenty - 3 szt w zestawie) z pluszu scenicznego z atestem na trudno zapalność, kolor do ustalenia, szerokość ok. 5,5m wysokość ok. 1m, drapowanie 60% (około 12m2) ZESTAW 4 1). Kulisy sceniczne obrotowe( 8 szt w zestawie), przesuwne.Materiał: plusz dekoracyjny o gramaturze ok. 415g/m2 z atestem na trudno zapalność, drapowanie 60% (0,9 x 4,8m ok 14m2). Mechanizm obrotowy: kulisy wiszą na drążkach stalowych mocowanych do wsporników za pomocą złączy obrotowych, możliwość ruchu w zakresie 0-360 Ad.3. Opis zadania nr 3.Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. Realizacja zadania obejmuje: dostawę i montaż foteli na balkon 36 miejsc. Wymiary fotela: głębokość fotela po złożeniu 37cm, Konstrukcja nośna: wykonana z zamkniętych profili metalowych 30x40x2, malowana proszkowo w wybranym kolorze z palety RAL 7040. Siedzisko: konstrukcja nośna: Sklejka bukowa (brzozowa)o gr. 18mm pokryta pianką o gr. 50mm formowaną na zimno w formach i tapicerowane tkaniną. Kolor ORANŻ BR3032 Osłona: sklejka bukowa (brzozowa) gięta w jednym miejscu poziomo wykonana z jednego elementu o gr.15mm lakierowana lakierem PU. Gięcie sklejki przebiega na wysokości sklejki patrząc od góry 184 mm, przednia część oparcia pokryta pianką formowaną na zimno i tapicerowane tkaniną. Podłokietniki: Wykonane z jednego elementu sklejkowego 50x20,giętegow jednym miejscu do kształtu litery -L-. Mechanizm składania siedziska: grawitacyjny, jako przeciwwagę zaleca się zastosowanie element ustalowego, zamocowanego w dolnej części siedziska zapewniające pewne i ciche działanie. Tkanina trudno zapalna integralna z pianką tworzącą barierę ogniową. Materiał tapicerki z palety MARTELA SUEDINE MAGNOLIA 1027. Wymagane atesty dotyczące fotela: palność układu tapicerskiego, pianki formowanej w technologii wtrysku do formy NWT oraz sklejki. Toksyczność układu tapicerskiego, pianki formowanej w technologii wtrysku do formy NWT oraz sklejki. Wytrzymałość pianek siedziska na ścieranie na 100 000 cykli..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 32.34.24.00-6, 32.34.00.00-8, 39.11.12.00-5, 39.52.50.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zrealizował co najmniej a)dla zdania nr 1 - 1(jedno) zadanie polegające na dostawie wraz z montażem wyposażenia nagłośnieniowo-oświetleniowego o wartości minimum 50.000 zł brutto, b)dla zadania nr 2 - 1(jedno) zadanie polegające na dostawie wraz z montażem wyposażenia scenicznego (w tym kurtyna) o wartości minimum 50.000 zł brutto. c)dla zadania nr 3 - 1(jedno) zadanie polegające na dostawie wraz z montażem wyposażenia meblowego.o wartości minimum 30.000 zł brutto,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych wyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dla zachowania formy pisemnej dokumentu konieczne jest złożenie pod oświadczeniem własnoręcznego podpisu osoby, której to oświadczenie dotyczy i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Oferta powinna zawierać również: 1)wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ ) wraz z wypełnionym odpowiednio do zadania formularzem cenowym 2)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Przedłużenie rękojmi za wady i usterki - 5.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku,: 1) gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT. 2) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę podmiotu na którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca jest obowiązany w takim przypadku wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.moklazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury ul. Kościuszki 5, 42-450 Łazy - SEKRETARIAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury ul. Kościuszki 5, 42-450 Łazy - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacja o udzielaniu zaliczek. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na wykonanie zamówienia. 2. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 3. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Adres: sekretariat@moklazy.pl 5. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń w walutach obcych. Walutą w jakiej prowadzone będą rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będzie złoty polski ( PLN). 6. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, jeżeli Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający przewiduje ich zwrot. Zamawiający nie przewiduje dokonania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu 8. Informacja o przewidywanych wymaganiach, o których mowa w art. 29 ust. 4. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Informacja odnośnie art. 22 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50% pracowników zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, jeżeli Zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Zadanie nr 1 Dostawa i montaż wyposażenia nagłośnieniowo-oświetleniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i uruchomienie instalacji nagłośnienia sali oraz oświetlenia. Wykonanie instalacji obejmuje : dostawę z montażem sprzętu opisanego w tabeli nr 1 w SIWZ, oraz okablowanie i uruchomienie instalacji. Powierzchnia sali : ok 144,78 m2; powierzchnia sceny: 34,03 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 32.34.24.00-6, 32.34.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.00
    • 2. Przedłużenie rękojmi za wady i usterki - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Zadanie nr 2 Dostawa i montaż wyposażenia scenicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WSZELKIE MATERIAŁY I URZĄDZENIA POTRZEBNE DO WYKONANIA MONTAŻU (np. SZYNY, KRATOWNICE, TRAWERSY, UCHWYTY, DRĄŻKI, LINY itp. ) NALEŻY DOLICZYĆ DO CENY ZESTAWU. ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA W POSTĘPOWANIU PROJEKT MONTAŻU WYPOSAŻENIA SCENICZNEGO. Dostawa i montaż obejmuje następujące wyposażenie sceniczne: ZESTAW 1 1). Kurtyna sceniczna (główna) szt 1 - mechanizm ręczny, z pluszu scenicznego o gramaturze ok. 415g/m2 z atestem na trudno zapalność, szerokość ok. 7.2m wysokość ok. 3,8m, drapowanie 100% (około 68m2), kurtyna wisi na szynie aluminiowej dwutorowej wyposażonej w całej długości w dwa rowki do mocowania elementów montażowych, w celu ochrony liny jej prowadzenie odbywa się wewnątrz szyny. 2|). Kurtyna horyzontowa szt 1 -mechanizm ręczny bez olinowania, kurtyna z pluszu scenicznego o gramaturze 415 g/m2 z atestem na trudno zapalnoś ć, szerokość ok. 6m wysokość 4,6m, drapowanie 60% (około 54m2). Kurtyna wisi na jednej szynie aluminiowej jednotorowej o wadze ok. 1,5 kg/mb, w celu ochrony wózków oraz zapewnienia cichej pracy ich prowadzenie odbywa się wewnątrz szyny. ZESTAW 2 1). Mosty oświetleniowe z napędem ręcznym (sztankiety - 2 szt w zestawie) - wciągarka ręczne, podwójne zabezpieczenie, liny stalowe, udźwig 250 kg. wysokość podnoszenia 6m. Podwieszenie trawersu możliwość regulacji długości liny do poziomowania trawersu, specjalny profil aluminiowy do mocowania dwóch ramion trawersu z obejmami. Trawers kratownica aluminiowa trio 290 mm, dł. 5.5m ZESTAW 3 1). Kotary (Paludamenty - 3 szt w zestawie) z pluszu scenicznego z atestem na trudno zapalność, kolor do ustalenia, szerokość ok. 5,5m wysokość ok. 1m, drapowanie 60% (około 12m2) ZESTAW 4 1). Kulisy sceniczne obrotowe( 8 szt w zestawie), przesuwne.Materiał: plusz dekoracyjny o gramaturze ok. 415g/m2 z atestem na trudno zapalność, drapowanie 60% (0,9 x 4,8m ok 14m2). Mechanizm obrotowy: kulisy wiszą na drążkach stalowych mocowanych do wsporników za pomocą złączy obrotowych, możliwość ruchu w zakresie 0-360.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.00
    • 2. Przedłużenie rękojmi za wady i usterki - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1.Zadanie nr 3 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania obejmuje: dostawę i montaż foteli na balkon 36 miejsc. Wymiary fotela: głębokość fotela po złożeniu 37cm, Konstrukcja nośna: wykonana z zamkniętych profili metalowych 30x40x2, malowana proszkowo w wybranym kolorze z palety RAL 7040. Siedzisko: konstrukcja nośna: Sklejka bukowa (brzozowa)o gr. 18mm pokryta pianką o gr. 50mm formowaną na zimno w formach i tapicerowane tkaniną. Kolor ORANŻ BR3032 Osłona: sklejka bukowa (brzozowa) gięta w jednym miejscu poziomo wykonana z jednego elementu o gr.15mm lakierowana lakierem PU. Gięcie sklejki przebiega na wysokości sklejki patrząc od góry 184 mm, przednia część oparcia pokryta pianką formowaną na zimno i tapicerowane tkaniną. Podłokietniki: Wykonane z jednego elementu sklejkowego 50x20,giętego w jednym miejscu do kształtu litery L. Mechanizm składania siedziska: grawitacyjny, jako przeciwwagę zaleca się zastosowanie element ustalowego, zamocowanego w dolnej części siedziska zapewniające pewne i ciche działanie. Tkanina trudno zapalna integralna z pianką tworzącą barierę ogniową. Materiał tapicerki z palety MARTELA SUEDINE MAGNOLIA 1027. Wymagane atesty dotyczące fotela: palność układu tapicerskiego, pianki formowanej w technologii wtrysku do formy NWT oraz sklejki. Toksyczność układu tapicerskiego, pianki formowanej w technologii wtrysku do formy NWT oraz sklejki. Wytrzymałość pianek siedziska na ścieranie na 100 000 cykli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.00
    • 2. Przedłużenie rękojmi za wady i usterki - 5.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.