eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Budowa stref rekreacji na terenie Gminy Czersk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Czersk: Budowa stref rekreacji na terenie Gminy Czersk
Numer ogłoszenia: 98349 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stref rekreacji na terenie Gminy Czersk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa stref rekreacji na terenie Gminy Czersk. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części. Część 1. Fitness Club pod gołym niebem przy LCKEIOP w Będźmierowicach. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowa siłowni zewnętrznej: -roboty ziemne -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 1. Prasa Nożna, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 2. Orbitrek, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 3. Biegacz, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 4. Jeździec, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 5. Koła tai-chi. 2. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie niezbędnej niwelacji terenu, b) wykonanie i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej zgodnie z zakresem, c) wykonanie oznakowania informacyjnego na urządzeniach. 3. Wykonawca po skończonych pracach uporządkuje teren budowy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 6. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego 7. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 8. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów przed zamontowaniem urządzeń. Część 2. Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej i bulodromu w Łęgu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowa placu zabaw: -roboty ziemne, -zestaw zabawowy - 24 duża forteca, -stojak na rowery stalowy 3 stanowiska, -ławka z oparciem, -kosz na śmieci, -tablica informacyjna. b) Budowa siłowni zewnętrznej: -roboty ziemne, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 1.Odwodziciel, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 2. Orbitrek, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 3. Biegacz, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 4. Wioślarz, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 5. Jeździec, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 6. Rowerek, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 7. Ławeczka. c) Budowa bulodromu: -roboty ziemne, -wykonanie bulodromu. 2. Zakres robót obejmuje: a) projekt placu zabaw, w skład którego wchodzi następujący zakres prac budowlanych: -wykonanie niwelacji terenu, korytowania w strefie bezpiecznej zestawu urządzeń, -wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny, -wykonanie warstwy amortyzacyjnej z piasku 30cm, -wykonanie i montaż urządzeń placu zabaw zgodnie z zakresem, -wykonanie oznakowania informacyjnego. b) projekt siłowni zewnętrznej, w skład której wchodzi następujący zakres prac budowlanych: -wykonanie i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej zgodnie z zakresem, -wykonanie oznakowania informacyjnego na urządzeniach. c) projekt bulodromu, w skład którego wchodzi następujący zakres prac budowlanych: -wykonanie niwelacji terenu, korytowania pod warstwy bulodromu, -wykonanie podbudowy z piasku 10cm - również pod krawędzią drewnianą, -wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny, -wykonanie krawędzi z nowych podkładów kolejowych o przekroju 15x24cm na wysoki kant z łączeniem na kotwy stalowe, - wykonanie warstwy amortyzacyjnej ze żwiru 15cm, - wykonanie warstwy górnej z tłucznia granitowego 0-6cm grubości po utwardzeniu 7cm wałowanie nawierzchni, -dostawa podstawowego zestawu do gry: 8 kul - grawerowane parami, kulka drewniana świnka, miarka sznurowa - całość w opakowaniu z przegrodami i instrukcją. 3. Wykonawca po skończonych pracach uporządkuje teren budowy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 6. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego 7. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 8. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów przed zamontowaniem urządzeń. 9. Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa zgodności z wymogami tego typu urządzeń i właściwe oznakowanie. Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów przed zamontowaniem urządzeń. Nie wolno montować urządzeń bez dopuszczenia ich do użytku dla dzieci jako wyposażenie placu zabaw. Część 3. Przestrzeń do rekreacji, integracji i poznania nowych ludzi przy zbiegu ulic Gen. Bema i Starogardzkiej w Czersku. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace rozbiórkowe, b) utwardzenia, c) zieleń i mała architektura. 2. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie niezbędnej niwelacji terenu, b) likwidacja istniejącego żywopłotu, c) przycięcie dolnych gałęzi drzew, d) rozbiórka istniejących nawierzchni z płytek betonowych, e) rozbiórka krawężnika betonowego i obrzeży betonowych, f) rozbiórka obramowania piaskownicy, g) przełożenie częściowe nawierzchni istniejącego chodnika od ul. Gen. Bema, h) wykonanie korytowania pod nowe nawierzchnie, i) wykonanie nowych obrzeży i nawierzchni, j) wykonanie nowych trawników i nasadzenie krzewów, k) montaż ławeczek i kosza na śmieci. 3. Wykonawca po skończonych pracach uporządkuje teren budowy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 6. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego 7. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające do wszystkich części: będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. robót budowlanych w zakresie kształtowania stref rekreacji (siłownia zewnętrzna, plac zabaw, bulodrom, mała architektura, nawierzchnie z kostki betonowej, zieleń itp.)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10 SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. 5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewidywany zakres zmian. 1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: 1.1.1. wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy, 1.1.2. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 1.1.3. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, 1.1.4. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów, 1.1.5. wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, 1.1.6. napotkania w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych, 1.1.7. wystąpienia siły wyższej, wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, wichury, nawałnice klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako siła wyższa wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami, 1.1.8. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 1.1.9. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 1.2. Sądowa waloryzacja wynagrodzenia. 1.3. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.4. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy. 1.5. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 1.6. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace. 1.7. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w związku z aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu. 1.8. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 1.9. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ i umowie na roboty budowlane, 1.10. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy. 1.11. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.12. Zmniejszenie zakresu robót i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 1.13. Zmiana sposobu odbioru i rozliczania robót w przypadku wydłużenia terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 1.14. Zmiana terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: 1.14.1. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 4. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fitness Club pod gołym niebem przy LCKEIOP w Będźmierowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Fitness Club pod gołym niebem przy LCKEIOP w Będźmierowicach. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowa siłowni zewnętrznej: -roboty ziemne -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 1. Prasa Nożna, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 2. Orbitrek, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 3. Biegacz, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 4. Jeździec, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 5. Koła tai-chi. 2. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie niezbędnej niwelacji terenu, b) wykonanie i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej zgodnie z zakresem, c) wykonanie oznakowania informacyjnego na urządzeniach. 3. Wykonawca po skończonych pracach uporządkuje teren budowy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 6. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego 7. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 8. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów przed zamontowaniem urządzeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej i bulodromu w Łęgu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej i bulodromu w Łęgu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowa placu zabaw: -roboty ziemne, -zestaw zabawowy - 24 duża forteca, -stojak na rowery stalowy 3 stanowiska, -ławka z oparciem, -kosz na śmieci, -tablica informacyjna. b) Budowa siłowni zewnętrznej: -roboty ziemne, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 1.Odwodziciel, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 2. Orbitrek, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 3. Biegacz, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 4. Wioślarz, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 5. Jeździec, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 6. Rowerek, -wyposażenie siłowni dostawa, montaż, fundamentowanie - zestawy 7. Ławeczka. c) Budowa bulodromu: -roboty ziemne, -wykonanie bulodromu. 2. Zakres robót obejmuje: a) projekt placu zabaw, w skład którego wchodzi następujący zakres prac budowlanych: -wykonanie niwelacji terenu, korytowania w strefie bezpiecznej zestawu urządzeń, -wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny, -wykonanie warstwy amortyzacyjnej z piasku 30cm, -wykonanie i montaż urządzeń placu zabaw zgodnie z zakresem, -wykonanie oznakowania informacyjnego. b) projekt siłowni zewnętrznej, w skład której wchodzi następujący zakres prac budowlanych: -wykonanie i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej zgodnie z zakresem, -wykonanie oznakowania informacyjnego na urządzeniach. c) projekt bulodromu, w skład którego wchodzi następujący zakres prac budowlanych: -wykonanie niwelacji terenu, korytowania pod warstwy bulodromu, -wykonanie podbudowy z piasku 10cm - również pod krawędzią drewnianą, -wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny, -wykonanie krawędzi z nowych podkładów kolejowych o przekroju 15x24cm na wysoki kant z łączeniem na kotwy stalowe, - wykonanie warstwy amortyzacyjnej ze żwiru 15cm, - wykonanie warstwy górnej z tłucznia granitowego 0-6cm grubości po utwardzeniu 7cm wałowanie nawierzchni, -dostawa podstawowego zestawu do gry: 8 kul - grawerowane parami, kulka drewniana świnka, miarka sznurowa - całość w opakowaniu z przegrodami i instrukcją. 3. Wykonawca po skończonych pracach uporządkuje teren budowy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 6. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego 7. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 8. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów przed zamontowaniem urządzeń. 9. Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa zgodności z wymogami tego typu urządzeń i właściwe oznakowanie. Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów przed zamontowaniem urządzeń. Nie wolno montować urządzeń bez dopuszczenia ich do użytku dla dzieci jako wyposażenie placu zabaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przestrzeń do rekreacji, integracji i poznania nowych ludzi przy zbiegu ulic Gen. Bema i Starogardzkiej w Czersku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Przestrzeń do rekreacji, integracji i poznania nowych ludzi przy zbiegu ulic Gen. Bema i Starogardzkiej w Czersku. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace rozbiórkowe, b) utwardzenia, c) zieleń i mała architektura. 2. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie niezbędnej niwelacji terenu, b) likwidacja istniejącego żywopłotu, c) przycięcie dolnych gałęzi drzew, d) rozbiórka istniejących nawierzchni z płytek betonowych, e) rozbiórka krawężnika betonowego i obrzeży betonowych, f) rozbiórka obramowania piaskownicy, g) przełożenie częściowe nawierzchni istniejącego chodnika od ul. Gen. Bema, h) wykonanie korytowania pod nowe nawierzchnie, i) wykonanie nowych obrzeży i nawierzchni, j) wykonanie nowych trawników i nasadzenie krzewów, k) montaż ławeczek i kosza na śmieci. 3. Wykonawca po skończonych pracach uporządkuje teren budowy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 6. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego 7. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.