eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orla › Dostawa średniego samochodu pożarniczego typu GBA dla OSP w Malinnikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Orla: Dostawa średniego samochodu pożarniczego typu GBA dla OSP w Malinnikach
Numer ogłoszenia: 98278 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orla , ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, woj. podlaskie, tel. 085 730 57 81, faks 085 730 57 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.orla.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa średniego samochodu pożarniczego typu GBA dla OSP w Malinnikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę średniego samochodu pożarniczego typu GBA z zabudową pożarniczą z napędem terenowym 6x6, na potrzeby OSP w Malinnikach, spełniającego niżej określone minimalne wymagania: 1) warunki ogólne: a) pojazd spełniający wymagania polskich przepisów dotyczących wymagań dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych i specjalnych, b) pojazd zarejestrowany jako pojazd pożarniczy, posiadający ważne badania techniczne, c) rok produkcji nie straszy niż 1990 rok, d) pojazd po kapitalnym remoncie wykonanym w 2016 r., obejmującym naprawę główną wszystkich podzespołów zgodnie z dokumentacją i technologią producenta oraz wymianę wszystkich płynów i olejów, e) przebieg do 1500 km, f) silnik wysokoprężny min. 6-cylindrowy o mocy od 220 do 300 KM z turbosprężarką i intercoolerem, bez elektroniki, bez konieczności stosowania dodatkowych substancji typu mocznik, g) nowa instalacja elektryczna i pneumatyczna wykonana w 2016 roku, h) nowa zabudowa pożarnicza wykonana w 2016 r., i)podwozie zakonserwowane, o wzmocnionym zawieszeniu, j) napęd terenowy 6x6, k) skrzynia biegów - manualna min. 6 biegów, z możliwością zmiany na szosowe - terenowe, l) blokada mostów, m) oś tylna z kołami bliźniaczymi lub pojedynczymi, n) ogumienie uniwersalne nowe lub używane do 20 % zużycia, z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (wielosezonowe), umożliwiające poruszanie się po drogach utwardzonych i poza nimi. Możliwość montażu urządzeń antypoślizgowych, np. łańcuchy, o) pojazd wyposażony w tylny zderzak metalowy lub urządzenie ochronne, zabezpieczające przed wjechaniem pod niego innego pojazdu, p) dodatkowy zderzak rurowy z przodu pojazdu, q) maksymalna wysokość całkowita pojazdu 3200 mm, r) pojazd wyposażony w wyciągarkę o mocy min. 6000 kg, s) pojazd wyposażony w króciec do podłączenia sprężarki zewnętrznej w zderzaku, t) pojazd wyposażony z przodu i z tyłu w szekle do mocowania lin do wyciągania pojazdu oraz w hak holowniczy, u) pojemność zbiornika paliwa min. 150 l, v)wspomaganie układu kierowniczego; 2) kabina załogi: a)jednomodułowa, zespolona czterodrzwiowa, siedmioosobowa, wyłożona tapicerką, ogrzewana, b) radiotelefon samochodowy analogowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków, obrotowy potencjometr siły głosu; 3) nadbudowa pożarnicza: a) konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, zabezpieczona wewnątrz antykorozyjnie, b) pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej oraz kompozytu, mocowane metodą klejenia, c) balustrada ochronna kompozytowa wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, d) nadkola z blachy aluminiowej, e) 7 szt. żaluzji (na schowkach) aluminiowych, anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykanych jednym kluczem, żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, f) zamknięcia żaluzji rurkowe, g) po trzy schowki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki i spód wyłożone blachą aluminiową ryflowaną, h) dwa schowki zamykane drzwiami, i) pod siedzeniami załogi uchwyty do mocowania sprzętu, jak: łopaty, szpadle, miotły, siekiery itp., j) schowek przeznaczony na aparaty powietrzne, regał wysuwany, z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, k) pod przedziałem autopompy znajduje się podest zamontowany na tylnym zderzaku, l) schowki przeznaczone na osprzęt wodny, wyposażone w stojaki na węże fi 25, fi 52 i fi 75 oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy i inne wyposażenie standardowe, m) schowek do mocowania motopompy pływającej (Niagara) na wysuwanym podłożu, n) konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, o) szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, p) schowki nadwozia wewnątrz oświetlone lampami typu LED automatycznie po otwarciu żaluzji, q) oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie, lampy typu LED, r) dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, s) na dachu wyjście oraz działko wodno- pianowe, uchwyty do mocowania drabiny wysuwanej DW 10, uchwyty na węże oraz węże ssawne 110, mocowanie klucza hydrantowego, t) z tyłu pojazdu lampa typu LED w koszu ochronnym, drabinka wejściowa na dach nierdzewna, sygnał cofania, u) na dachu pojazdu skrzynia aluminiowa na podręczny sprzęt typu łopaty, widły, v) zamontowana z tyłu pojazdu drabina umożliwiająca wejście na dach pojazdu, w) uchwyty , klamki wszystkich urządzeń samochodu drzwi żaluzjowych, szuflad muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach; 4) instalacja wodno- pianowa: a) zbiornik wodny min. 2.600 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, ze stali węglowej zabezpieczony obustronnie lakierami antykorozyjnymi, b) zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu, umiejscowiony bezpośrednio za kabiną samochodu, c) zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1x75 oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, d) montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x110 - geodezyjny, e) autopompa jednozakresowa o wydajności min 2000 l/min przy ciśnieniu 10 bar napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, reduktor obrotów, wały napędowe, f) zbiornik na środek pianotwórczy wykonany z blachy kwasoodpornej o poj. min. 250 l; 5) wyposażenie układu wodno- pianowego: a) wyjście ssawne fi 110, b) linia tłoczna 2 x fi 75, c) napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, d) tablica sterująca z manometrami, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i piany, e) przedział autopompy wyposażony co najmniej w następujące urządzenia kontrolno- sterownicze pracy pompy: manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, manowakuometr, elektroniczny wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, f) linia szybkiego natarcia niskociśnieniowego, o długości węża 40m, na zwijadle o napędzie ręcznym, umożliwiająca podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża, na końcu węża prądownica; 6) instalacja elektryczna: a) oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: lampa zespolona belka Straż typu LED w koszu ochronnym na kabinie załogi posiadająca sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz z możliwością podawania komunikatów, b) lampa z tyłu pojazdu, c) oświetlenie wewnętrzne LED kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego, d) oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, e) tylne lampy: stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne, f) lampy obrysowe LED, g) lampy odblaskowe boczne, h) dźwiękowy sygnał cofania, i) lampki LED oświetlenia tablicy rejestracyjnej, j) wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy - silnik (stop) - wyłączenie silnika, k) lampy typu LED oświetlenia bocznego, zewnętrznego, nad żaluzjami - oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami, l) gniazda do zamontowania radiostacji, anteny i przetwornicy, m) gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, n) lampy pulsacyjne niebieskie z przodu samochodu, o) elektroniczny wskaźnik poziomu wody i piany w przedziale autopompy, p)oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączające się po otwarciu drzwi, q) radio, radiostacja, antena i przetwornica, r) maszt oświetleniowy pneumatyczny z funkcją automatycznego składania z najaśnicami 4 x 500 W, sterowanymi we wszystkich płaszczyznach elektrycznie za pomocą pilota, s) lampa typu szperacz, t) montaż wewnątrz kabiny gniazd do ładowania latarek i telefonów; 7) lakierowanie: a) lakierowanie lakierami akrylowymi, b) zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, c) samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, d) oznakowanie pojazdu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; nr operacyjne na bokach dachu, herb, nazwa jednostki, 8) wyposażenie pojazdu: a) jedno koło zapasowe nowe lub używane do 20 % zużycia ze stałym mocowaniem, b) sprężarka do pompowania kół, c) dwa kliny aluminiowe pod koła, d) zestaw narzędzi - standardowy do obsługi pojazdu (klucz do kół, podnośnik hydrauliczny dostosowany do podniesienia masy pojazdu), e)przewód do pompowania kół z manometrem, f) trójkąt ostrzegawczy, g) apteczka z wyposażeniem, h) gaśnica proszkowa, i) instrukcja obsługi. 2. Wymagania dodatkowe: 1) min. 24 miesięczna gwarancja techniczna, której termin zaczyna biec od dnia potwierdzenia należytego wykonania umowy, 2) max. czas reakcji serwisowej do 72 godzin od zgłoszenia, 3) min. 24 miesięczna rękojmia, której termin zaczyna biec od dnia faktycznego odbioru, 4) max. 7 dniowy termin usunięcia wady, licząc od dnia zgłoszenia wady, 5) max. 7 dniowy termin wykonania przeglądu samochodu, licząc od dnia zgłoszenia, 6) wykonanie przeglądów gwarancyjnych min. 1 w roku na koszt Wykonawcy, Zamawiający pokrywa koszty zużytych materiałów eksploatacyjnych wg cen detalicznych z dnia wykonania przeglądu, 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (siedziba OSP Malinniki), własnym transportem i na własny koszt, 8) punkt serwisowy nie dalej niż 100 km, 9) przed zrealizowaniem podpisanej umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin i badania stanu technicznego oferowanego pojazdu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego w oparciu o art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 zamówienia na dostawy główne odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawy średniego samochodu pożarniczego typu GBA, o wartości nie mniejszej niż 280.000 zł każda z nich oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego w oparciu o art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego w oparciu o art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie: 300.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy może nastąpić tylko w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT, 2)na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, pok. nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.