eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 98276 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Głogów: Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski, krajowy numer identyfikacyjny 39065211100000, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 767 282 801, faks 767 282 817, e-mail bp@powiat.glogow.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.glogow.pl/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp
Numer referencyjny BP.272.08.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje koszenie poboczy, skarp i przeciwskarp w pasie dróg powiatowych zamiejskich. 1.Prace objęte niniejszą umową będą realizowane w dwóch trybach: 1)tryb ściśle określony w ust. 2 i 3 poniżej, 2)tryb podstawowy dla koszenia dodatkowego (III koszenie) - zamówienia wg potrzeb - czas przystąpienia do prac w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego w terminie określonym w zleceniu, przy czym termin wykonania poszczególnych zleceń nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. 2.I koszenie należy wykonać w następujących terminach: 1)rozpoczęcie prac: w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, 2)zakończenie prac: zakończenie w maksymalnym terminie 40 dni kalendarzowych. 3.II koszenie należy wykonać w następujących terminach: 1)rozpoczęcie prac: od dnia 11.09.2017 r., 2)zakończenie w terminie 35 dni kalendarzowych. 4.III koszenie (dodatkowe) realizowane będzie wg potrzeb Zamawiającego w terminie ustalonym każdorazowo w zleceniu - zgodnie z trybem podstawowym. 5.Koszenie trawy na poboczach, skarpach i rowach: 1)Prace należy wykonywać zgodnie z OST nr D-09.01.03, 2)I Koszenie poboczy, skarp i przeciwskarp zgodnie z wykazem - załącznik nr 3 i 4: a)Pobocza: powierzchnia 95.846 m x 2m x 2str. =383.384 m2, b)Skarpy i przeciwskarpy 45.399 m x 2,5m x 2str. = 226.995 m2, c)Razem: 610.379 m2. 3)II Koszenie poboczy zgodnie z wykazem - załącznik nr 3: powierzchnia poboczy 95.846 m x 2m x 2str. =383.384 m2, 4)Dodatkowe koszenie poboczy - tylko wg wskazań i potrzeb Zamawiającego na szerokości 2m w obrębie skrzyżowań - do 20.000 m2 (5000m x 2m x 2 str.) w terminie wskazanym przez Zamawiającego wg trybu podstawowego. 6.Prace należy wykonać z zagrabieniem i wywiezieniem trawy i śmieci. Koszty składowania należy odpowiednio wycenić w podanych pozycjach jw. Za rozwiązanie równoważne w zakresie zagrabienia i wywiezienia trawy uznaje się jej zmulczowanie.


II.5) Główny kod CPV): 77312000-0,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Do niniejszego zamówienia zastosowanie mają przepisy art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) bowiem w uprzednio prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zakresu prac objętych niniejszym zamówieniem, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze bezpieczeństwo użytkowników dróg - postępowanie należy przeprowadzić w terminie najkrótszym z możliwych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

OUTER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, , ul. Strachowicka 77, 54-512, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.