eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Dostawa znaków BHP i Ppoż, znaków drogowych, trójznaków oraz tablic informacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie z podziałem na cztery Działy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Świętoszów: Dostawa znaków BHP i Ppoż, znaków drogowych, trójznaków oraz tablic informacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie z podziałem na cztery Działy.
Numer ogłoszenia: 98160 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków BHP i Ppoż, znaków drogowych, trójznaków oraz tablic informacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie z podziałem na cztery Działy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego znaków BHP, Ppoż., znaków drogowych, trójznaków oraz tablic informacyjnych (z podziałem na 4 zadania częściowe), zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego (jeżeli dotyczy). Nazwa oferowanego produktu stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim. Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania znaków bhp i ppoż, znaków drogowych, trójznaków oraz tablic informacyjnych, kodem kreskowym tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z § 4 pkt 1 ppkt 4 i 5 (grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w § 5 dla grupy materiałowej 4 i 5 w/w decyzji. Lokalizację etykiet na opakowaniach opisuje § 5 pkt 7, 8 oraz 9 w/w decyzji. Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (Dostawca, Wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu lecz nanosi go na opakowaniu np. elektroda, piasek, żwir. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS EXEL) do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wskazanych w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Dostawca przekaże Odbiorcy wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy Przyjęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru lub dostarczenie towaru wadliwego, towar nie zostanie odebrany, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i wolnych od wad w terminie uzgodnionym przez obie strony umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Miejscem dostaw będą magazyny na terenach Jednostki Wojskowej 5350 rozlokowanych w Świętoszowie, Dobrym nad Kwisą, Żaganiu, Głogowie i Bolesławcu. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Magazyny Zamawiającego: Dla zadania 1 i 3: - SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2, 59-726 Świętoszów - SOI Dobre nad Kwisą, 67-320 Małomice; - SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań; - SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec; - SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów. Dla zadania 2: - SOI Dobre nad Kwisą, 67-320 Małomice; - SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań; Dla zadania 4: - Jednostka Wojskowa 5350 ul. Sztabowa 1 59-726 Świętoszów Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać termin dostawy z przedstawicielem Zamawiającego w odpowiednim SOI (Sekcja Obsługi Infrastruktury) oraz magazynierem JW5350, informując telefonicznie o planowanej dostawie przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Niedochowanie powyższych zapisów skutkować będzie nie przyjęciem dostawy przez Zamawiającego. Dostawy towarów do magazynów Zamawiającego odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do czwartku od godziny 8:00 do 13:00 i piątki od godz. 8:00 do 12:00. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktur zgodnie z załącznikami (2a, 2b, 2c, 2d), po dostarczeniu całego asortymentu do danej jednostki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 44.42.34.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.szp@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5350 Sekcja Zamówień Publicznych ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 12:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 5350 Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.06.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dział I - Znaki BHP i Ppoż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego znaków BHP, Ppoż., zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dział II - Znaki drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego z znaków drogowych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dział III- Tablice informacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego z tablic informacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dział IV- Trójznaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego trójznaków zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.