eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 25 osób bezrobotnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Wągrowiec: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 25 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 97972 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26-21-081, faks 0-67 26-21-081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwagrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 25 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 3 szkoleń, dla 25 osób bezrobotnych. Kierunki szkoleń: Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego - 270 godzin zegarowych w grupie 10 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu. Program szkolenia z zakresu spawania musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-03 oraz Nr W-07/IS-02. Szkolenie i egzamin powinny zostać przeprowadzone pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z Wytycznymi Nr W-07/IS-41. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem zgodnym z Wytycznymi Nr W-07/IS-17 i wydaniem Książeczki spawacza. Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Szkolenie operatorów koparko-ładowarek kl. III - wszystkie typy - 202 godziny zegarowe w grupie 5 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu przeprowadzonego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263) oraz programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego i musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: część teoretyczna, obejmująca zagadnienia z zakresu: - dokumentacja techniczna maszyn roboczych, - bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych. część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia.. Kurs obsługi wózka jezdniowego - 75 godzin zegarowych, w grupie 10 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. Wymagana tematyka szkolenia: - typy stosowanych wózków jezdniowych - budowa wózka - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami - czynności operatora w czasie pracy z wózkami - wiadomości z zakresu ładunkoznastwa - wiadomości z zakresu BHP - wiadomości o dozorze technicznym - praktyczna nauka jazdy - wiadomości związane z wymianą butli gazowych - wymiana butli gazowych Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem (w szczególności, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2016 prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie grupowe dla min. 5 osób), które zawierały zakres tematyczny zgodny z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Do zajęć teoretycznych Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować: w części I dot. spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego oraz części III dot. kursu obsługi wózka jezdniowego, salę o powierzchni min. 40m2 z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki w części II dot. szkolenia operatorów koparko-ładowarek kl. III - wszystkie typy, salę o powierzchni min. 20m2 z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki Do zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: Część I dot. spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego: do dyspozycji każdego kursanta odrębne stanowisko szkoleniowe (stanowisko spawalnicze) dla danej metody spawania zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-14/IS-02 oraz W-14/IS-03 oraz odzież ochronną (bluza, spodnie, fartuch spawalniczy, okulary ochronne, rękawice ochronne) dla każdego uczestnika. Część II dot. szkolenie operatorów koparko-ładowarek kl. III - wszystkie typy co najmniej 1 koparko-ładowarkę kl. III wszystkie typy Część III dot. kurs obsługi wózka jezdniowego: min. 2 wózki jezdniowe i plac manewrowy do przeprowadzenia szkolenia. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem powierzchni i wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem urządzeń niezbędnych do realizacji zajęć (załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązny przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do prowadzenia szkolenia Wykonawca musi wskazać co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, oraz co najmniej 1 osobę na zastępstwo posiadającą odpowiednie kwalifikacje: w części I dot. spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego wszyscy wykładowcy i instruktorzy wskazani przez Wykonawcę muszą spełniać kwalifikacje wskazane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach w wytycznych nr W-14/IS-41 w części II dot. szkolenia operatorów koparko-ładowarek kl. III - wszystkie typy: Wykonawca musi posiadać kadrę dydaktyczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpiecznych i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych w części III dot. kursu obsługi wózka jezdniowego: wykładowcy muszą posiadać wiedzę teoretyczną z zakresu szkolenia. Instruktorzy prowadzący zajęcia praktyczne muszą posiadać kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym na wózki jezdniowe podnośnikowe II WJO.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 53
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy - 15
  • 3 - doświadczenie kadry - 30
  • 4 - posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia lub akredytacji kuratora oświaty - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianie może ulec liczba uczestników szkolenia w uzasadnionych przypadkach, zmianie ulega wówczas także cena całego szkolenia. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmiany w terminie realizacji zamówienia, które należy uprzednio uzgodnić w formie pisemnej z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Wągrowcu, pokój 202, II piętro, ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Podziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielone z Europejskiego Funduszu Społecznego. Tytuł projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wągrowieckim (II)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego - 270 godzin zegarowych w grupie 10 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu. Program szkolenia z zakresu spawania musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-03 oraz Nr W-07/IS-02. Szkolenie i egzamin powinny zostać przeprowadzone pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z Wytycznymi Nr W-07/IS-41. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem zgodnym z Wytycznymi Nr W-07/IS-17 i wydaniem Książeczki spawacza. Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 53
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. doświadczenie kadry - 30
    • 4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia lub akredytacji kuratora oświaty - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie operatorów koparko-ładowarek kl. III - wszystkie typy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 202 godziny zegarowe w grupie 5 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu przeprowadzonego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263) oraz programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego i musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: część teoretyczna, obejmująca zagadnienia z zakresu: - dokumentacja techniczna maszyn roboczych, - bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych. część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 53
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. doświadczenie kadry - 30
    • 4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia lub akredytacji kuratora oświaty - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs obsługi wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 75 godzin zegarowych, w grupie 10 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. Wymagana tematyka szkolenia: - typy stosowanych wózków jezdniowych - budowa wózka - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami - czynności operatora w czasie pracy z wózkami - wiadomości z zakresu ładunkoznastwa - wiadomości z zakresu BHP - wiadomości o dozorze technicznym - praktyczna nauka jazdy - wiadomości związane z wymianą butli gazowych - wymiana butli gazowych Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 53
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. doświadczenie kadry - 30
    • 4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia lub akredytacji kuratora oświaty - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.