eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Przebudowa budynku warsztatowego na potrzeby archiwum zakładowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 97967 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Leżajsk: Przebudowa budynku warsztatowego na potrzeby archiwum zakładowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67331 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 69002699900000, ul. ul. Tomasza Michałka 48, 37300 Leżajsk, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 172 428 894, faks 172 426 145, e-mail Lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://krosno.lasy.gov.pl/web/lezajsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku warsztatowego na potrzeby archiwum zakładowego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania: "Przebudowa budynku warsztatowego na potrzeby archiwum zakładowego" Stan istniejący: Budynek murowany z bloczków "silikatowych", stropodach pokryty papą, wyposażony w instalacje: elektryczną, odgromową, wod - kan, co. - powierzchnia zabudowy - 528,0 m2 - kubatura - 2056,0 m3 - wysokość - 5,2 m Zakres prac przy dachu: Wymiana pokrycia dachowego. Budynek posiada stropodach o powierzchni 504 m2 z pokryciem papowym. Konstrukcję nośną stropodachu stanowią żelbetowe płyty panwiowe o rozpiętości 6,0 m. W zakres prac wchodzi: - demontaż instalacji odgromowej, rynien i rur spustowych, rozbiórka kominów wentylacyjnych, rozebranie obróbek blacharskich, łacenie połaci dachowej pod montaż nowego pokrycia z blachodachówki (w kolorze zielonym) - kontrłaty o wym. 2,5 x 5 cm, łaty o wym. 6 x 4 cm (rozstaw łat należy dostosować do skoku fali blachodachówki), montaż nowej instalacji odgromowej, montaż nowych rynien (PCV 125 mm) i rur spustowych (PCV 110 mm), montaż desek: czołowej i wiatrowej wraz z ich obróbką wykonaną z blachy, montaż nowych kominów wentylacyjnych z PCV bądź poliuretanu (wg potrzeb i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakres prac wewnątrz budynku: Ściany i sufit: Obicie ścian płytą g-k (ogniotrwałą) wraz z zatopieniem siatki na łączeniach, szpachlowaniem, gruntowaniem i malowaniem, wykonanie okładziny stropów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie pojedyńczym, podwieszanym, powierzchnia ok. 120 m2 (ściany + sufit). Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi. Podłoga: Demontaż istniejącej posadzki wraz z wywozem gruzu. Wylewka na warstwie piasku gr. 15 cm, warstwie chudego betonu o gr. 10 cm. Montaż ogrzewania podłogowego na wylewce z izolacją przeciwwilgociową 2x folia izolacyjna zgrzewana na zakładach, izolacją brzegową, warstwą termoizolacyjną ze styropianu gr. 5 cm wraz z wykonaniem wylewki betonowej gr. 6,5 cm. Ogrzewanie podłogowe na powierzchni 28,75 m2. Ułożenie płytek gresowych, podłogowych antypoślizgowych wraz z cokołem przyściennym - podłoga 28,75 m2, cokół 27 m. Instalacja elektryczna: Przerobienie istniejącej instalacji elektrycznej polegające na montażu nowego oświetlenia kloszowego (min 4 świetlówki w 1 lampie), montażu nowych włączników świateł i kontaktów min 3 kontakty podwójne na jedno pomieszczenie. Parapety wewnętrzne: Wykucie starego i montaż nowego parapetu wewnętrznego wykonanego z aglomarmuru o dł. 3,50 m oraz 1 m - o szer. ok. 40 cm Drzwi wewnętrzne: Demontaż i zamurowanie drzwi (obicie płytą g-k - ogniotrwałą, szpachlowanie, gruntowanie, malowanie) powierzchnia 3,2 m2. Demontaż i montaż drzwi antywłamaniowych, przeciwpożarowych EI 60 z dwoma zamkami patentowymi, 900x2000mm w świetle ościeżnicy - 2 szt (ościeżnice stalowe). Wyburzenie ściany pod montaż drzwi, montaż drzwi wewnętrznych pełnych wraz z ościeżnicami 80-tki. Demontaż ściany: Wyburzenie ściany wewnętrznej działowej o pow. 12,50 m2 (szer. ściany 12 cm) wraz z usunięciem gruzu z pomieszczenia. Rolety okienne: Montaż rolet okiennych zewnętrznych antywłamaniowych (pow. okien 7,90 m2 i 1,5 m2) oraz rolet wewnętrznych w prowadnicach z maskownicami. Montaż nawiewników okiennych. Wentylacja: Przebicie w murze dwóch otworów wentylacyjnych 14x14cm na korytarz i montaż kratek wentylacyjnych. Demontaż grzejników: Demontaż grzejników typu "Faviera" podwójnych z dwóch pomieszczeń. Montaż klimatyzatorów: Montaż klimatyzatorów o mocy: 1500W i 3000W. System klimatyzacji będzie się składał z 2 szt. jednostek wewnętrznych (parowniki) i 1 szt. agregatu zewnętrznego (skraplacz). Klimatyzatory typu MULTISPLIT - podsufitowe z funkcją grzania i chłodzenia. Sterowanie centralne (wymagania podstawowe): - sterownik centralny z panelem dotykowym, sterowanie pracą wł./wył., nastawami temperatury, kierunkiem nawiewu, prędkością pracy wentylatora wszystkich jednostek, sygnalizacja wystąpienia i rodzaju usterki. Sterowanie indywidualne w każdym pomieszczeniu oparte na pilotach bezprzewodowych, które powinny być wyposażone w: - możliwość ustawienia na pilocie temp. w zakresie od 14 do 32 stopni C, 24 godzinne sterowanie czasowe, regulacja kierunku nawiewu powietrza, wyświetlacz cyfrowy. Sterowanie automatyczne temperatury oraz sterowanie automatyczne wilgotności z możliwością rejestracji danych. Montaż pompy ciepła: Montaż pompy ciepła woda-powietrze o mocy ok. 4 kW wyposażoną w systemowy regulator temperatury. Montaż instalacji fotowoltaicznej: Parametry techniczne planowanej instalacji: ? Moc generatora fotowoltaicznego - 3 kW * 1000 W = 3000 W ? Wymiary modułu wraz z przestrzeniami montażowymi - 1,67 m x 1,01 m ? Moc modułu - 250 W ? Ilość ogniw fotowoltaicznych: 3000 W /250 W = 12 szt. Powierzchnia = (1,67x1,01/250)*3000 = 20,24 m2 Powierzchnia dachu wymagana do instalacji paneli fotowoltaicznych wyniesie w naszym przypadku ok. 21 m2. Zaprojektowano bezpośredni układ pomiarowy oparty na liczniku energii elektrycznej. Licznik będzie pozwalał na rejestrację mocy czynnej oraz biernej w obu kierunkach. Dokładność pomiaru energii czynnej powinna być klasy 1, zaś energii biernej dokładność pomiaru wynosi 1%. Licznik ten powinien posiadać zdolność rejestrowania i przechowywania w pamięci przebiegów obciążenia w programowalnym zakresie, od 1 do 60 minutowym okresie uśredniania oraz zaprogramowania na automatyczne zamykanie okresu obrachunkowego. Ochroną odgromową objęte zostaną wszystkie moduły fotowoltaiczne oraz zostaną one objęte systemem połączeń wyrównawczych. Każdy moduł fotowoltaiczny zostanie przyłączony za pomocą przewodu miedzianego LgY 6 mm2 z konstrukcją bazową modułu. Projektuje się podłączanie do istniejącej instalacji odgromowej budynków. Wszystkie miejsca przekuć przez przegrody budowlane należy po wprowadzeniu instalacji zamurować. Przewody przy przejściach przez przegrody budowlane należy prowadzić w tulejach ochronnych. Należy przygotować powierzchnię pod malowanie po przebiciach poprzez szpachlowanie nierówności, następnie wykonać malowanie. Instalację i urządzenia należy mocować w sposób trwały i pewny, w zależności od warunków lokalnych i zgodnie z wytycznymi producenta. Przewody należy prowadzić w rurach ochronnych. Urządzenia należy rozmieszczać w pomieszczeniach zgodnie z wytycznymi producenta z zastosowaniem się do wymaganych odległości od przeszkód. Wszystkie prace porządkowe należy wykonać tak, aby obiekt doprowadzić do stanu użytkowego. Projektowana konstrukcja wsporcza wykonana będzie jako stalowa i aluminiowo-stalowa. Zestawy paneli fotowoltaicznych postawione będą na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne zostaną przykręcone do szyn, mocowanych do projektowanych uchwytów dachowych montowanych do konstrukcji dachu. Na częściach płaskich dachu panele będą mocowane do ram aluminiowych opartych na uchwytach dachowych mocowanych do konstrukcji dachu. Uchwyty dachowe wykonuje się z blachy o grubości min. 5 mm i szerokości 40 mm lub 80 mm giętej na zimno ze stali. Elementy te mocuje się do deskowania pełnego i belki za pomocą śrub ocynkowanych. Uchwyty montować w taki sposób, aby nie powodować ugięć pokrycia dachowego prowadzącego do przeciekania wody. Montować w pobliżu łat. Zabezpieczenie antykorozyjne elementu poprzez malowanie. Ramy wsporcze projektuje się w kształcie trójkąta z aluminiowych kątowników oraz teownika. Kształtowniki wykonane z aluminium. Rama skręcona śrubami nierdzewnymi. W odpowiednich polach należy mocować stężenia o kształcie litery X. Stężenia wykonać z płaskownika z aluminium. W miejscu styku konstrukcji stalowej z aluminiową należy umieścić podkładki EPDM. Po wykonaniu całości konstrukcji należy zadbać o naprawienie ewentualnych uszkodzeń warstw izolacyjnych dachu. Wyposażenie archiwum: Regały przesuwne (jezdne) - profilowane z blach zimnowalcowanych, lakierowane farbami proszkowymi wyposażone w ograniczniki boczne i tylne zapobiegające wypadaniu dokumentów z regału, ustawione prostopadle do okien. Regały powinny być oddalone od ścian minimum 5 cm. Przejście pomiędzy regałami powinno wynosić minimum 80 cm, a wysokość półek powinna być dostosowana do rozmiaru akt. Regały powinny być ponumerowane. Numerowanie regałów polega na nadaniu unikatowego oznaczenia poszczególnym regałom i poszczególnym półkom w obrębie regału. Pomieszczenia wyposażone w urządzenia kontrolujące temperaturę i wilgotność powietrza - higrometr, drabinki lub schodki umożliwiające dostęp do wyżej usytuowanych półek, wyposażenie czytelni (biurko, szafki, krzesła). Meble wykonane z laminowanej płyty wiórowej o gr. 25 mm (kolor do ustalenia z Zamawiającym). 2 gaśnice proszkowe ABC 4 kg, 2 koce gaśnicze szklane PPOŻ. W pomieszczeniach należy utrzymywać właściwe warunki wilgotności i temperatury zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 8 do instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego. Lokal i wyposażenie archiwum zakładowego/składnicy akt powinno być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. INSTRUKCJA w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego / składnicy akt : "... § 10 1. W lokalu archiwum zakładowego/składnicy akt do przechowywania dokumentacji zapewnia się warunki do realizacji zadań archiwum zakładowego/składnicy akt oraz zabezpieczenia przechowywanej w nim dokumentacji przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą. W szczególności lokal ten powinien: 1) być usytuowany na poziomie budynku z odpowiednią wytrzymałością stropów; 2) być suchy, zapewniać właściwą temperaturę w ciągu roku; 3) posiadać skuteczną wentylację i sprawną instalację elektryczną; 4) być zabezpieczony przed włamaniem przez wzmocnione drzwi oraz zabezpieczeniem antywłamaniowym okiem; 5) być zabezpieczony przed pożarem oraz wyposażony w gaśnice odpowiednie do potencjalnego źródła pożaru; 6) być zabezpieczony przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych (m.in. przez zastosowanie w oknach rolet, zasłon, żaluzji); 7) zapewniać możliwość stałego dostępu do całości przechowywanej dokumentacji, bez potrzeby przestawiania części dokumentacji w celu dotarcia do innej; 8) posiadać oświetlenie zapewniające odpowiednią widoczność. 2. Lokal archiwum zakładowego/składnicy akt powinien składać się ze stałego miejsca do pracy dla archiwisty, miejsc do korzystania z dokumentacji oraz pomieszczeń magazynowych. 3. Ze względów organizacyjnych i lokalowych archiwum zakładowe/składnica akt może znajdować się poza siedzibą jednostki. Pomieszczenie i wyposażenie archiwum/składnicy powinno odpowiadać wymogom wynikającym z niniejszej instrukcji. 4. Pomieszczenia magazynowe wyposaża się w: 1) ponumerowane regały stacjonarne lub przesuwne (jezdne), zabezpieczone przed korozją, przy czym regały stacjonarne powinny być usytuowane prostopadle do okien oraz oddalone od ścian minimum 5 cm, z przejściem między nimi minimum 80 cm, o wysokości i szerokości półek dostosowanej do rozmiaru dokumentacji, z odstępem od sufitu i podłogi; 2) drabinki lub schodki umożliwiające dostęp do wyżej usytuowanych półek; 3) sprzęt do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza. 5. Numerowanie regałów, o którym mowa w ust. 4 pkt. 1, polega na nadaniu unikatowego oznaczenia poszczególnym regałom i poszczególnym półkom w obrębie regału. § 11 W pomieszczeniach magazynowych: 1) nie powinny znajdować się przedmioty i urządzenia inne niż bezpośrednio związane z przechowywaniem i zabezpieczaniem dokumentacji, chyba, że sposób ich zabezpieczenia nie zagraża przechowywanej dokumentacji; 2) nie mogą się znajdować rury i przewody wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, chyba, że sposób ich zabezpieczenia nie zagraża przechowywanej dokumentacji; 3) nie wolno palić tytoniu, tarasować przejść pomiędzy regałami, używać przenośnych grzejników; 4) jako źródeł światła sztucznego należy używać świetlówek o obniżonej emisji promieniowania UV; 5) powinny utrzymywać się warunki wilgotności i temperatury określone w załączniku nr 8 do niniejszej instrukcji, a także należy często wietrzyć pomieszczenia; 6) powinno się rejestrować codziennie warunki wilgotności i temperatury, a wyniki kontrolować przynajmniej raz w tygodniu; 7) należy regularnie sprzątać, tak by chronić dokumentację przed kurzem, infekcją grzybów pleśniowych oraz zniszczeniami powodowanymi przez owady i gryzonie...." Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. pracowników niższego szczebla technicznego - organizowanie i realizacja robót budowlanych; b. pracowników fizycznych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. SANKCJA GROŻĄCA ZA NIESPEŁNIENIE WYMOGU ZATRUDNIENIA Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.). Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych lub dostarczenie umów bez ujawniania danych osobowych. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takowych części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Na podstawie art. 36 b ust. 1a Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, (o ile są już znane), podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. (art. 36 b Ustawy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi normami oraz z zachowaniem przepisów BHP, ochrony środowiska i ochrony przyrody. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia nie są objęte projektem, dla którego uzyskano współfinansowanie ze środków Funduszy Unijnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 i 9 - przedmiar robót i dokumentacja budowlana. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje, udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 oraz art. 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymagań minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca okaże na każde żądanie Zamawiającego stosowny dokument wystawiony przez producenta. Do obowiązków Wykonawcy należy wyposażenie swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia prac. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określono w załącznikach do SIWZ. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca powinien uwzględnić przy sporządzaniu harmonogramu prac godziny pracy w budynku warsztatu (od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00). Po stronie Wykonawcy leży właściwe zabezpieczenie placu budowy przy uwzględnieniu prac na czynnym obiekcie. Wykonawca musi zabezpieczyć obiekt, na którym będzie przeprowadzona przebudowa dachu przed czynnikami atmosferycznymi (np. opady deszczu). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia obiektu przed czynnikami atmosferycznymi (np. opady deszczu, zalanie). Szczegółowe uregulowania dotyczące podwykonawców i dalszych podwykonawców określono w projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia w częściach w przypadku zawierania umów o podwykonawstwo. Szczegółowe obowiązki wykonawcy określa załącznik nr 7 - Projekt Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT200000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Stolarki Budowlanej "DOMLUX" Nieznalski A., Nowak M. Sp. J. , , ul. Przemysłowa 11, Stalowa Wola, 37-450, Stalowa Wola , kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231240
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231240
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.