eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi w zakresie ochrony obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej znajdujących się w Białej Podlaskiej przy ul. Prostej 19, transportu (konwoju) wartości pieniężnych oraz czyszczenia parkingu Urzędu S

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Biała Podlaska: Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi w zakresie ochrony obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej znajdujących się w Białej Podlaskiej przy ul. Prostej 19, transportu (konwoju) wartości pieniężnych oraz czyszczenia parkingu Urzędu Skarbowego.
Numer ogłoszenia: 97886 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej, ul. Prosta 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83 3449517, 3449504, fax 0-83 3449591.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi w zakresie ochrony obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej znajdujących się w Białej Podlaskiej przy ul. Prostej 19, transportu (konwoju) wartości pieniężnych oraz czyszczenia parkingu Urzędu Skarbowego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie ochrony obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej znajdujących się w Białej Podlaskiej przy ul. Prostej 19, transportu (konwoju) wartości pieniężnych oraz czyszczenia parkingu Urzędu Skarbowego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający odstąpił od żądania wniesienia przez Wykonawców wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, 2)nie podlegają wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 - 2 ustawy, 3)posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, 4)posiadają służbową broń palną bojową na podstawie świadectwa broni, 5)posiadają lub do dnia podpisania umowy będą posiadać służbową broń palną gazową na podstawie świadectwa broni, 6)spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r, Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.), 7)mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych pracowników ochrony zdolnych do realizacji zamówienia spełniających wymogi określone w niniejszej SIWZ, 8)zrealizowali (realizują) jako główny Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy co najmniej: a)1 zamówienie w zakresie ochrony obiektów i mienia realizowanych w formie całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 500 m2 (zlokalizowanego pod jednym adresem), b)1 zamówienie w zakresie transportu (konwoju) wartości pieniężnych w wysokości średnio po co najmniej 0,2 j.o. z kasy zamawiającego do Banku lub z Banku do kasy Zamawiającego. 9)posiadają siedzibę na terenie powiatu bialskiego lub do dnia podpisania umowy otworzą na terenie powiatu bialskiego filię (oddział) spełniającą wymogi do przechowywania broni i amunicji określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. Nr 113, poz. 730, z późn. zm.), 10)posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.2.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców o spełnianiu warunków określonych w ust. 1.1 pkt 1 i 2.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Oferty, 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Oferty, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, 5)Świadectwa broni na broń palną bojową, 6)Świadectwa broni na broń palną gazową lub oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, w terminie do dnia podpisania umowy przedłoży ww. świadectwa broni na broń palną gazową, 7)Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8)Wykaz pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wg formularza stanowiącego załącznik Nr 3 do Oferty, 9)Licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wskazanych w formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do Oferty, 10)Wykaz pracowników ochrony (od 4 do 6 osób spełniających wymogi określone w ust. 3.5 pkt 1 SIWZ) przewidzianych do realizacji zamówienia wg formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do Oferty. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę zatrudnienia pracowników ochrony nie będących pracownikami Wykonawcy do oferty załączyć należy umowy przedwstępne (zawarte pomiędzy Wykonawcą a ww. pracownikami ochrony) obejmujące okres świadczenia usługi w Urzędzie Skarbowym tj. od 01 lipca 2008r. do 30 czerwca 2010r., 11)Dokumenty potwierdzające, że pracownicy ochrony przewidziani do realizacji zamówienia wskazani przez Wykonawcę w formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do Oferty posiadają wymagane uprawnienia: a)licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia, b)legitymacje dopuszczające do posiadania broni, 12)Wykaz zamówień realizowanych (zrealizowanych) w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wg formularzy (Doświadczenie zawodowe) stanowiących załączniki Nr 5 i 6 do Oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 98
    • 2. cena za 1 konwój wartości pieniężnych - 1,5
    • 3. cena za 1 godzinę ochrony przez 1 pracownika ochrony - 0,5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.lublin.pl/index.php?id=22

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska ul. Prosta 19 pokój Nr 27.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska ul. Prosta 19 pokój Nr 27.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.