eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › 1.Robota budowlana Przebudowa budynku Szkoły w ramach zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych 2.Likwidacja progu- wejście główne budynku szkoły 3. Malowanie sali gimnastycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Gdynia: 1.Robota budowlana Przebudowa budynku Szkoły w ramach zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych 2.Likwidacja progu- wejście główne budynku szkoły 3. Malowanie sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 97873 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 39 , ul. Unruga 88, 81-153 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 625-09-71, faks 0-58 625-09-71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp39gdy@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Robota budowlana Przebudowa budynku Szkoły w ramach zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych 2.Likwidacja progu- wejście główne budynku szkoły 3. Malowanie sali gimnastycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 39 w zakresie zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych.Roboty budowlane .montaż urządzeń służących do usuwania dymu wraz z wykonaniem otworu w luksferach do odymiania klatki schodowej A i B, montaż okien odymiających w klatce schodowej A i B,wykonanie kurtyn dymowych na każdej kondygnacji klatki schodowej A i B,poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego z klatki schodowej B na zewnątrz budynku do szerokości 120cm w świetle przejścia,wymiana drzwi na drzwi ppoż. EI60 z futryną stalową z holu do piwnicy, otwór w świetle przejścia 90cm,uzupełnienie tynków w miejscu prowadzonych prac wraz z uzupełnieniem powłok malarskich na klatkach schodowych,naprawa okładzin w miejscach uszkodzeń powstałych w wyniku remontu,demontaż stolarki drzwiowej do sali gimnastycznej oraz ponowny montaż w licu ściany korytarza z możliwością wyłożenia skrzydła drzwi na ścianę korytarza,remont elewacji uszkodzonej w wyniku wykucia otworów, uzupełnienie warstw tynku oraz izolacji termicznej, montaż parapetów zewnętrznych dla okien oddymiających - analogicznie jak istniejące z blachy ocynkowanej, Roboty elektryczne wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej system oddymiania, wykonanie przebudowy układu zasilania - montaż głównego wyłącznika prądu, wykonanie badań i pomiarów,Roboty teletechniczne:ułożenie kabli teletechnicznych, montaż akumulatorów żelowych bezobsługowych na napięcie 12V, montaż ręcznych przycisków oddymiania, montaż siłowników otwierających okna, instalacja czujek dymowych włączonych w system oddymiania na każdej kondygnacji klatkach schodowymi A i B oraz na korytarzach wszystkich kondygnacji,instalacja sygnalizatorów optyczno-akustycznych na każdej kondygnacji przy klatkach schodowych A i B, sprawdzenie całego systemu oddymiania wraz z wykonaniem prób i pomiarów. 2.Likwidacja progu - wejście główne budynku szkoły Planowanym remontem wymaga wykonania następujących prac remontowo-budowlanych: Roboty rozbiórkowe: - zerwanie wykładziny - skucie posadzki betonowej - wyrównanie podłoża w celu zniwelowania różnic poziomów - demontaż drzwi wewnętrznych z naświetlem - wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją Roboty wykończeniowe: gruntowanie podłoża wykonanie warstwy wyrównującej 3 cm ułożenie płytek gres na powierzchni 2,4 x 2,95 m montaż stolarki drzwiowej aluminiowej o wym. 2,40 x 3,02cm z zamkiem, klamką oraz samozamykaczem - szt. 1. obróbka ościeży - uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie. 3.Malowanie sali gimnastycznej Planowany remont wymaga wykonania następujących prac przygotowawczych, remontowo-budowlanych Roboty przygotowawcze - wykonanie reparacji pęknięć, rys i uszkodzeń z przeszpachlowaniem nierówności - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych Roboty remontowe 1.1. Malowanie sufitu w sali gimnastycznej o wymiarach 26 m x15,15 m 1.2. Malowanie ścian o wysokości 8 m - zagruntowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.00-3, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ 1 W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, o wartości netto minimum 40000 zł każda CZĘŚĆ 2 i 3 W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, o wartości netto minimum 20000 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ 1 Dysponuje osobami które posiadają następujące uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1. budowlanej- 1 osoba 2. Instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba CZĘŚĆ 2 i 3 Dysponuje osobami które posiadają następujące uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1. budowlanej- 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Atesty drzwi bezprogowych, atesty na wbudowane materiały,które maja zostać dostarczone.2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Kosztorys ofertowy.4.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.5. Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres udzielonej gwarancj - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.gdynia.pl/bip/BIP/info/4873_html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 39 81-153 Gdynia ul. Unruga 88.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 39 w Gdyni Ul. Unruga 88.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa Budynku szkoły Nr 39 w zakresie zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 39 w zakresie zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych. 1. Roboty budowlane . a. montaż urządzeń służących do usuwania dymu wraz z wykonaniem otworu w luksferach do odymiania klatki schodowej A i B, b. montaż okien odymiających w klatce schodowej A i B, c. wykonanie kurtyn dymowych na każdej kondygnacji klatki schodowej A i B, d. poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego z klatki schodowej B na zewnątrz budynku do szerokości 120cm w świetle przejścia, e. wymiana drzwi na drzwi p-poż. EI60 z futryną stalową z holu do piwnicy, otwór w świetle przejścia 90cm, f. uzupełnienie tynków w miejscu prowadzonych prac wraz z uzupełnieniem powłok malarskich na klatkach schodowych, g. naprawa okładzin w miejscach uszkodzeń powstałych w wyniku remontu, h. demontaż stolarki drzwiowej do sali gimnastycznej oraz ponowny montaż w licu ściany korytarza z możliwością wyłożenia skrzydła drzwi na ścianę korytarza, i. remont elewacji uszkodzonej w wyniku wykucia otworów, uzupełnienie warstw tynku oraz izolacji termicznej, j. montaż parapetów zewnętrznych dla okien oddymiających - analogicznie jak istniejące z blachy ocynkowanej, 2. Roboty elektryczne a. wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej system oddymiania, b. wykonanie przebudowy układu zasilania - montaż głównego wyłącznika prądu, c. wykonanie badań i pomiarów, 3. Roboty teletechniczne a. ułożenie kabli teletechnicznych, b. montaż akumulatorów żelowych bezobsługowych na napięcie 12V, c. montaż ręcznych przycisków oddymiania, d. montaż siłowników otwierających okna, e. instalacja czujek dymowych włączonych w system oddymiania na każdej kondygnacji klatkach schodowymi A i B oraz na korytarzach wszystkich kondygnacji, f. instalacja sygnalizatorów optyczno-akustycznych na każdej kondygnacji przy klatkach schodowych A i B, g. sprawdzenie całego systemu oddymiania wraz z wykonaniem prób i pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.41.00-3, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja progu-wejście główne budynku szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót Planowanym remontem wymaga wykonania następujących prac remontowo-budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe: - zerwanie wykładziny - skucie posadzki betonowej - wyrównanie podłoża w celu zniwelowania różnic poziomów - demontaż drzwi wewnętrznych z naświetlem - wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją 2. Roboty wykończeniowe: - gruntowanie podłoża - wykonanie warstwy wyrównującej 3 cm - ułożenie płytek gres na powierzchni 2,4 x 2,95 m - montaż stolarki drzwiowej aluminiowej o wym. 2,40 x 3,02cm z zamkiem, klamką oraz samozamykaczem - szt. 1. - obróbka ościeży - uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie sali gimnastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany remont wymaga wykonania następujących prac przygotowawczych, remontowo-budowlanych 1. Roboty przygotowawcze - wykonanie reparacji pęknięć, rys i uszkodzeń z przeszpachlowaniem nierówności - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych 2. Roboty remontowe 1.1. Malowanie sufitu w sali gimnastycznej o wymiarach 26 m x15,15 m 1.2. Malowanie ścian o wysokości 8 m - zagruntowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres udzielonej gwarancj - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.