eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Katowice: dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw.
Numer ogłoszenia: 97822 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74058 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Izba Celna w Katowicach (Katowice ul. Słoneczna 34) 6 szt. kserokopiarek spełniających n/wym. minimalne wymagania: 1) Tryb kopiowania - czarno biały 2) Rozdzielczość - minimum 600 x 600 dpi (kopia) 3) Kopiowanie - w trybie duplex 4) Prędkość kopiowania - tryb cz.-b. str./minimum (A4) - minimum 30 kopii 5) Format papieru - A4 6) Podajnik automatyczny 7) Podajnik boczny - (ręczny) na minimum 50 arkuszy A4 8) Pojemność kasety - minimum 500 arkuszy 9) Możliwość wielokrotnego kopiowania 10) Kopiowanie ciągłe max. 999 kopii 11) Funkcja - sortowania 12) Funkcja - skanuje raz, kopiuje wiele razy 13) Zasilanie sieciowe 220 - 240V, 50/60Hz UWAGA: Dokumenty będą w większości pojedyncze, będą też takie, które będą zszyte bez możliwości rozszycia. Wobec powyższego będzie konieczność wykonywania kopii przy otwartej pokrywie. Szacunkowa ilość dokumentów kserowanych przy otwartej pokrywie wynosi około 5%. Jakość dokumentów jest różna, występują dokumenty pozaginane, pozszywane, o różnej gramaturze papieru. Szacowana ilość nietypowych dokumentów wynosi: - dokumenty pozszywane 5% - dokumenty pozagniatane 20% - o różnej grubości papieru 5% Wobec powyższego wskazany jest podajnik papieru tzw. jednoprzebiegowy (dokument przechodzi tylko raz bez obracania wykonując kopię dwustronną), co zabezpieczy dokumenty przed zniszczeniem oraz awarią kserokopiarki. Przewidywana szacunkowa ilość kopii jaką Zamawiający zamierza wykonać w czasie trwania umowy wynosi 1 000 000 kopii. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia/zmniejszenia ilości wykonanych kopii w ramach kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia. Szacunkowa ilość kopii stanowiąca składnik wyliczenia ceny oferty posłuży Zamawiającemu jedynie w celu porównania złożonych ofert. 1. Obowiązki Wykonawcy wobec kserokopiarek dzierżawionych: 1) utrzymanie kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej, 2) dokonywanie wszelkich napraw i konserwacji na każde zlecenie Zamawiającego, 3) założenia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego kart serwisowych oddzielnie dla każdej kserokopiarki. Karty w czasie trwania umowy i po jej zakończeniu pozostają u Zamawiającego (w miejscu użytkowania), 4) comiesięczne podawanie odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów, 5) zapewnienie bieżącej wymiany materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy, bębnów) dedykowanych do danej kserokopiarki. 6) zapewnienie ciągłości dostaw papieru kserograficznego. Papier kserograficzny do wszystkich kserokopiarek będzie dostarczał Wykonawca, 7) wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarek wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki, 8) każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 9) w przypadku gdy Wykonawca wycofa kserokopiarkę to niezwłocznie, w to miejsce, do czasu zakończenia umowy zapewni kserokopiarkę o nie gorszych parametrach na warunkach zadeklarowanych w przetargu. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych, na podstawie faktur VAT, 2) podstawą do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie suma wykonanych w danym miesiącu ilości kopii na kserokopiarkach objętych przedmiotem zamówienia, 3) wynagrodzenie Wykonawcy za realizowanie przedmiotu umowy będzie iloczynem liczby wykonanych kopii z poszczególnych kserokopiarek i ceny jednostkowej za wykonaną kopię zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie cenowej złożonej w niniejszym postępowaniu, Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALES Sp. z o. o., Al. Niepodległości 3, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.