eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Białystok: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 97543 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://udsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.70.00.00-7, 33.72.12.00-2, 24.00.00.00-4, 31.41.10.00-0, 33.77.12.00-7, 33.77.00.00-8, 14.40.00.00-5, 39.22.00.00-0, 39.22.21.00-5, 39.22.11.30-7, 19.51.00.00-4, 19.52.00.00-7, 33.68.10.00-7, 18.14.10.00-9, 33.76.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie zawierają wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w pkt 1 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Zmiany cen mogą nastąpić w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystościowo - higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do mycia naczyń poj. 1l- 255 szt. 2. Proszek do szorowania poj. 0,5 kg- 0,6 kg - 100 szt. 3. Płyn do WC poj. 0,7 l - 90 szt. 4. Oliwka dla dzieci poj. 200 ml - 447 szt. 5. Szampon dla dzieci poj. 150 - 200 ml - 1 197 szt. 6. Mydło w płynie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii z pompką 300 ml - 9 szt. 7. Mydło w płynie z dozownikiem poj. 275 ml - 1 194 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-9, 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleczko do czyszczenia 0,5 l - 51 szt. 2. Proszek do prania opakowanie 0,6 kg uniwersalny - 474 szt. 3. Pasta BHP opakowanie 0,5 kg - 234 szt. 4. Płyn do mycia podłóg, op. 1 l - 141 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszynka do golenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynka do golenia jednorazowa - 3 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Denaturat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Denaturat 0,5 l - 426 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Baterie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bateria 3R12 - 66 szt. 2. Bateria LR 03 1,5V - 3 912 szt. 3. Bateria LR 06 1,5 V - 3 267 szt. 4. Bateria LR 9V - 93 szt. 5. Bateria LR 14 - 21 szt. 6. Bateria CR-2032 - 114 szt. 7. Bateria CR-2016 - 3 szt. 8. Bateria LR 41 - 54 szt. 9. Bateria alkaliczna LR44 - 24 szt. 10. Bateria GPA 76 - 12 szt. 11. Akumulator R6 - 114 szt. 12. Akumulator R3 - 66 szt. 13. Akumulator R14 - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieluszki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe rozmiar 0 (do 2 kg), opakowanie po 46 szt. - 45 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieluszki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluszki jednorazowe rozmiar 1 (od 2,5 do 5 kg), opakowanie po 42 szt. - 42 op. 2. Pieluszki jednorazowe rozmiar 2 (od 3 do 6 kg), opakowanie po 78 szt. - 87 op. 3. Pieluszki jednorazowe rozmiar 3 (od 4-5 do 9 kg), opakowanie po 82 szt. - 39 op. 4. Pieluszki jednorazowe rozmiar 4 (od 8 do 14-18 kg), opakowanie po 70 szt. - 60 op. 5. Pieluszki jednorazowe rozmiar 5 (od 11-12 do 18-25 kg), opakowanie po 58 szt. - 72 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar S, opakowanie po 30 szt. - 90 op. 2. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar M, opakowanie po 30 szt. - 78 op. 3. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar L, opakowanie po 30 szt. - 123 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sól pastylkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól pastylkowa (a 25 kg) - 87 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Mop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop kieszeniowy - pokrycie bawełniane 39/40 x 14 cm - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zmywaki, ściereczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zmywak (gąbka) - 650 szt. 2. Ściereczki kolorowe do wycierania - 220 szt. 3. Szczotka do rąk - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Folia aluminiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia aluminiowa 20 mb, szer. 28 cm, gruba i wytrzymała - 54 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Artykuły cateringowe jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kubek plastikowy 200 ml - 29 700 szt. 2. Kubek sałatkowy 500 ml z pokrywką - 2 880 szt. 3. Kubek plastikowy 500 ml - 450 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-0, 39.22.11.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zmywacz do paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywacz do paznokci 50 ml - 477 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gumki recepturowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumki recepturowe średnica koła 3-8 cm - 9 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Torebki strunowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki strunowe pomarańczowe do transportu próbek z napisem ostrzegawczym i znakiem Biohazard, ze szczelnym zamknięciem oraz dodatkową kieszenią na dokumenty 16 x 17 cm - 1 770 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Torebki strunowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Torebka strunowa foliowa 20 x 30 cm - 2 700 szt. 2. Torebka strunowa foliowa 15 x 20 cm - 2 490 szt. 3. Torebka strunowa foliowa 10 x 15 cm - 1 710 szt. 4. Torebka strunowa foliowa 7 x 10 cm - 300 szt. 5. Torebka strunowa foliowa 5 x 7 cm - 450 szt. 6. Torebka strunowa foliowa 35 cm x 48 cm - 1 800 szt. 7. Torebka strunowa foliowa 30 cm x 40 cm - 1 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wkład żelowy chłodzący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład żelowy chłodzący do przesyłek, elastyczny, wym. 165*89*19mm waga 230g - 1 920 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Smoczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy, lateksowy smoczek NUK z odpowietrzaczem do butelki standardowej, różne rozmiary, różne rozmiary i kształty otworów przepływowych - 9 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Breloki do kluczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety do oznakowania kluczy. Breloki w różnych kolorach - 540 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pudełka styropianowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka styropianowe wym. 214 x 214 x 145mm grubość ścianki 25mm - 1 845 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Kubki styropianowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek styropianowy 500 ml - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rękawice robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze chroniące przed substancjami chemicznymi i mikroorganizmami - 20 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamóiwenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Ręczniki papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik papierowy - rolka kuchenna - 216 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Worki na śmieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek na śmieci czarny 30-35 l, opakowanie 50 szt. - 36 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.