eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU KARDIOLOGII Z ZESPOŁEM INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ I SALĄ RADIOLOGII ZABIEGOWEJ W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F.CEYNOWY SPÓŁKA Z O.O. W WEJHEROWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Wejherowo: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU KARDIOLOGII Z ZESPOŁEM INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ I SALĄ RADIOLOGII ZABIEGOWEJ W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F.CEYNOWY SPÓŁKA Z O.O. W WEJHEROWIE
Numer ogłoszenia: 97529 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU KARDIOLOGII Z ZESPOŁEM INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ I SALĄ RADIOLOGII ZABIEGOWEJ W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F.CEYNOWY SPÓŁKA Z O.O. W WEJHEROWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest modernizacja pomieszczeń Oddziału Kardiologii z zespołem Intensywnej Opieki Kardiologicznej i salą radiologii zabiegowej w Szpitalu Specjalistycznym im. F. Ceynowy Spółka z o.o. w Wejherowie. CPV: 45.21.51.40-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 2.Zakres prac obejmuje modernizację pomieszczeń oddziału kardiologii m.in.: A) Roboty branży ogólnobudowlanej : 1) rozbiórkowe ( wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, rozebranie sufitów podwieszanych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych i posadzek z wykładzin sztucznych, demontaż części ścian działowych), 2) murarskie (ustawienie ścianek działowych z płyt gipsowych , ścianek przeszklonych w tym: przeciwpożarowych i osłon radiologicznych 3) okładziny ścienne z płytek ceramicznych i PCV 4) podłogowe i posadzkarskie ( ułożenie wykładziny homogenicznej winylowej oraz homogenicznej winylowej przewodzącej oraz gresu). 5) sufity podwieszane ( z paneli laminowanych i płyt gipsowo-kartonowych na stelażu), 6) malowanie tynków 7) stolarka wewnętrzna (montaż: skrzydeł drzwiowych , skrzydeł drzwiowych z osłoną radiologiczną oraz drzwi przeciwpożarowych, montaż okna wewnętrznego z osłoną radiologiczną, 8) wykończeniowe (aranżacja wnętrz), 9) wyposażenie łazienek: kabiny natryskowe przyścienne, dozowniki do mydła, pojemniki na ręczniki, lustra, uchwyty dla niepełnosprawnych, lustra łazienkowe oraz wieszaki na ręczniki ze stali nierdzewnej. B) Roboty branży sanitarnej: 1) instalacja centralnego ogrzewania (przygotowanie instalacji do montażu grzejników) 2) instalacja wodociągowa ( wykonanie instalacji wodociągowej do nowych punktów odbioru) 3) instalacja kanalizacyjna (wykonanie instalacji kanalizacyjnej z tworzyw sztucznych do montażu: umywalek pojedynczych porcelanowych, zlewozmywaków z blachy nierdzewnej, brodzików natryskowych, urządzenia sanitarne-muszle w.c), 4) instalacja wentylacji mechanicznej (przygotowanie instalacji wentylacyjnej z blachy stalowej do montażu wentylatorów kanałowych i ściennych oraz nagrzewnic), 5) instalacja gazów medycznych (dostawa i montaż systemu gazów medycznych z wykorzystaniem instalacji istniejących w szpitalu). C) Roboty branży elektrycznej: 1) oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne ( wykonanie instalacji do montażu opraw ewakuacyjnych, montażu elementów obsługowych ) 2) oświetlenie ogólne podstawowe oraz nocne ( wykonanie instalacji do montażu nowych opraw oświetleniowych sufitowych, opraw LED, opraw wbudowanych w panelach łóżkowych ), 3) instalacja gniazdowa (wykonanie instalacji do montażu gniazd wtyczkowych w puszkach), 4) rozdzielnice ( montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych). D) Roboty branży teletechnicznej: 1) instalacja okablowania strukturalnego i telefonicznego ( przygotowanie i wykonanie instalacji dla potrzeb sieci komputerowej, telefonicznej oraz urządzeń medycznych), 2) instalacja wideodomofonowa ( ułożenie przewodu i montaż zestawu wideodomofonowego), 3) instalacja interkomowa ( podłączenie urządzenia interkomu), 4) instalacja kontroli dostępu KD ( przygotowanie i wykonanie przewodów do montażu elektrozaczepów oraz samozamykaczy), 5) instalacja systemu przyzywowego ( doprowadzenie zasilania do serwera zarządzającego), 6) sieć LAN Rodzaj i kolorystykę: ścian, posadzek, glazury, drzwi oraz rodzaj klamek i okuć drzwiowych należy przed wykonaniem prac uzgodnić z Ordynatorem Oddziału Kardiologii. 3. Zakres robót ( w tym szczegółowe wymagania Zamawiającego i opis przedmiotu zamówienia) oraz sposób ich wykonania szczegółowo określają: a/ Projekt ogólnobudowlany - załącznik nr 8 do SIWZ b/ Projekt budowlany elektryczny - załącznik nr 8a do SIWZ c/ Projekt budowlany instalacji sanitarnych - załącznik nr 8b do SIWZ c/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlana ( ogólnobudowlana)- załącznik nr 9 do SIWZ d/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (elektryczna i teletechniczna)-załącznik nr 9a do SIWZ e/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( sanitarna) - załącznik nr 9b f/ Projekt Umowy - załącznik nr 7 do SIWZ Załączone do SIWZ przedmiary robót- załącznik nr 10; 10a ; 10b do SIWZ stanowią jedynie materiał informacyjny i pomocniczy dla Wykonawców w celu obliczenia ceny oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym. UWAGA: Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w dwóch etapach: Etap I - w zakresie modernizacji pomieszczeń Intensywnej Opieki Kardiologicznej Etap II - w zakresie modernizacji pozostałych pomieszczeń Oddziału Kardiologii ( z wyłączeniem pracowni angiografii) Etap III- w zakresie modernizacji sali radiologii zabiegowej ( pracowni angiografii) Informacja dodatkowa: 1. Zakłada się przystosowanie pomieszczeń składających się na pracownię angiografii w III etapie robót budowlanych. Przed przystąpieniem do realizacji ww części robót, Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu gotowość do przystąpienia realizacji ww zakresu i uzgodnić z Zamawiającym termin realizacji i szczegółowe wytyczne zgodne z wymaganiami dla określonego urządzenia - angiografu. 2. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z dostawcą angiografu, wybranym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie odpowiedniego dostosowania pomieszczenia do właściwego modelu angiografu. W zakresie obowiązków Wykonawcy nn zamówienia nie są takie elementy jak: - dostosowanie nośności stropu do wybranego modelu urządzenia, - aktualizacja infrastruktury zespołu pomieszczeń pracowni angiografu do wybranego modelu, - wykonanie projektu osłon radiologicznych i jego uzgodnienie, - wykonanie podejść technicznych, który to zakres ujęty zostanie w obowiązkach dostawcy aparatu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium całościowego wynosi 8.019,96 zł (słownie: osiem tysięcy dziewiętnaście złotych 96/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.07.2015 r. godz. 09:30.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej o wartości minimum 600.000 zł brutto każde wykonane zamówienie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych robót, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. co najmniej 2 należycie wykonane roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum 600.000 zł brutto każde zamówienie - załącznik nr 3 do SIWZ ( wzór formularza);
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdziału 6 SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie: przedmiarów robót , projektu budowlanego wielobranżowego, projektu elektrycznego, projektu sanitarnego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, które stanowią materiał informacyjny i pomocniczy dla celów obliczenia ceny oferty, a nie są podstawą obliczenia ceny, a także na podstawie ewentualnej wizji lokalnej, jeśli taką Wykonawca zechce przeprowadzić (nie obligatoryjne). Sporządzony kosztorys powinien zawierać: - tabelę elementów scalonych, - wykaz materiałów, - wykaz sprzętu i robocizny - zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych tj.: stawka robocizny, koszty pośrednie, zysk. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z zapisem rozdz. 8 pkt. 3 SIWZ 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DE/23/2015 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Spólka z o.o w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres Gwarancji - 2
  • 3 - Termin wykonania robót - 8

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych w § 2 pkt.2.1 umowy, jeśli wystąpiły okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i obie Strony wyrażą na nie zgodę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku opóźnienia w dostawie wyposażenia pracowni angiografii, od której uzależnione są dalsze roboty budowlane ujęte przedmiotem umowy. Przedłużenie umowy musi uwzględnić termin na rozliczenie umowy w ramach udzielonej dotacji na sfinansowanie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Eksploatacyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.