Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97464 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Lidzbark: "Modernizacja drogi na działkach o nr 80 i nr 101 we wsi Klonowo wraz z przebudową skrzyżowania"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36566-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 75721-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark, krajowy numer identyfikacyjny
13037794200000, ul.
ul. Sądowa
21,
13230
Lidzbark, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
236 961 505, faks
236 962 107, e-mail
umig@lidzbark.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.lidzbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja drogi na działkach o nr 80 i nr 101 we wsi Klonowo wraz z przebudową skrzyżowania"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BiGK.271.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które będą polegały na "Modernizacji drogi na działkach o nr 80 i nr 101 we wsi Klonowo wraz z przebudową skrzyżowania". Zakres robót obejmuje: - wywiezienie ziemi z terenu budowy , - wywiezienie gruzu pochodzącego z rozbiórki chodników, - roboty ziemne - wykopy pod krawężniki, obrzeża, chodnik, parking, - ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław i oporu z betonu na podsypce cementowo-piaskowej -ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej spoiny wypełniane zaprawą cementową, -wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej typu polbruk, układane na podbudowie cementowej po zagęszczeniu spoiny wypełniane piaskiem, -podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, - wykonanie nawierzni jezdni i zjazdów z kostki betonowej układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem. 2.Opis w/w robót w kolejności technologicznej ich wykonania oraz ilości i specyfikacji robót przedstawiony jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy - 18.04.2017 r. do dnia 15.05.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Modernizacja drogi na działkach o nr 80 i nr 101 we wsi Klonowo wraz z przebudową skrzyżowania | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/04/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,
,
ul. Zieluńska 26,
13-230,
13-230 Lidzbark, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/05/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, która spowodowana była okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy. Termin wykonania przedmiotu umowy został przedłużony do dnia 30.06.2017 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiły okoliczności niezależne od Wykonawcy skutkujące nie wykonaniem przedmiotu umowy w terminie. Na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę oraz dokonanych oględzin stwierdzono, że warunki techniczne powstałe po usunięciu nieosłoniętego ternu o szerokości co najmniej 1 m i wysokości od 0,5 m do 1,5 m wymagają niezbędnego zabezpieczenia przed osunięciem powstałej skarpy. W celu zabezpieczenia powstałych skarp przed osunięciem należy wybudować murki oporowe z płyt betonowych lub koszy gabionowych lub zabezpieczyć ten teren płytami ażurowymi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiot umowy został odebrany dnia 01.06.2017r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie
- Przebudowa drogi gminnej w m. Rumienica
- Infrastruktura drogowa na terenie Gminy Brzozie
- Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.