eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Przebudowa dróg gminnych Ostrów-Kuńkowce Nr 116466R i Nehrybka-Pikulice Nr 116462R oraz dróg wewnętrznych w miejscowości Ostrów i Nehrybka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Przemyśl: Przebudowa dróg gminnych Ostrów-Kuńkowce Nr 116466R i Nehrybka-Pikulice Nr 116462R oraz dróg wewnętrznych w miejscowości Ostrów i Nehrybka
Numer ogłoszenia: 97405 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych Ostrów-Kuńkowce Nr 116466R i Nehrybka-Pikulice Nr 116462R oraz dróg wewnętrznych w miejscowości Ostrów i Nehrybka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla operacji pn. Przebudowa dróg gminnych Nr 116466R Ostrów-Kuńkowce i Nr 116462R Nehrybka-Pikulice oraz dróg wewnętrznych w miejscowości Ostrów i Nehrybka Część I - Przebudowa drogi gminnej Ostrów-Kuńkowce Nr 116466 w km 0+000 - 0+543 Część II - Przebudowa drogi gminnej Nehrybka-Pikulice Nr 116462R w km 0+000 - 0+328 Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ostrów w km 0+000 - 0+633 Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nehrybka w km 0+000 - 0+150 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części. Wykonawca musi wycenić każdą część zamówienia oddzielnie. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Część I - Przebudowa drogi gminnej Ostrów-Kuńkowce Nr 116466 w km 0+000 - 0+543 1.1 Roboty przygotowawcze, 1.2 Podbudowy, 1.3 Nawierzchnie, 1.4 Zjazdy na drogi boczne, 1.5 roboty wykończeniowe, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+543 - 6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 10 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm warstwa odsączająca, c) utwardzenie poboczy wysiewką kamienna gr. 10 cm. Część II - Przebudowa drogi gminnej Nehrybka-Pikulice Nr 116462R w km 0+000 - 0+328 1.1. Roboty przygotowawcze, 1.2.Podbudowy, 1.3.Nawierzchnie, 1.4. Zjazdy do posesji i na drogi boczne, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+328 - 6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) Zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, c) utwardzenie poboczy wysiewką kamienna gr. 20 cm po obu stronach drogi, Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ostrów w km 0+000 - 0+633 1.1. Roboty przygotowawcze, 1.2. Podbudowy, 1.3. Nawierzchnie, 1.4. Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne, 1.5. inne roboty, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+633 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) Zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm warstwa odsączająca, c) utwardzenie poboczy gr. 15 cm kruszywem łamanym, Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nehrybka w km 0+000 - 0+150 1.1. Roboty przygotowawcze, 1.2. Podbudowy, 1.3. Nawierzchnie, 1.4. Zjazdy, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+150 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) Zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, c) utwardzenie poboczy wysiewką kamienną gr. 20 cm,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( dla wszystkich części) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( dla wszystkich części) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o przedłożony wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub budowie drogi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto dla każdej części - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. a) Dowodami, o których mowa są: - poświadczenia lub inne dokumenty, - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.2; W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.2. zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o którym mowa wyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( dla wszystkich części) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( dla wszystkich części) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o: 1) przedłożony wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - dysponowanie przy realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobą - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia; doświadczenie zawodowe min. 2 letnie; - zał. nr 5 do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( dla wszystkich części) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej ( w oryginale), - jeśli dotyczy pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania wykonawcy przez pełnomocnika ( pełnomocnictwo w oryginale), - jeśli dotyczy kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót, pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej: 1.1.Terminu wykonania zamówienia z uwagi na: a) niekorzystne warunki atmosferyczne tj. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof utrudniające wykonanie prac budowlanych, w tym przeprowadzenie odbioru, Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności działanie siły wyższej, opóźnienia nie leżące po stronie Wykonawcy. b) wystąpienie niemożliwych do przewidzenia kolizji technicznych związanych z uzbrojeniem terenu niezaznaczonych w dokumentacji technicznej, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.2.Zmianę technologii wykonania robót, zmianę materiału budowlanego. 1.3. Zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, Zmiany podwykonawcy, który zgodnie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 1.4.Zmianę kierownika budowy, inspektora nadzoru w przypadku wystąpienia o zmian na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ. 1.5. Zmiany lub uzupełnienia umowy w przypadku, gdy, zaistnieje inna możliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 1.6. wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 1.7. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie jest możliwe do wykonania, 1.8. wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, gdy jest to korzystne dla Zamawiającego i nie powoduje zwiększenia wartości wynagrodzenia, 1.9. zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 1.8.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, II piętro, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, II piętro, pok. 202 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja realizowana w ramach poddziałania wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Ostrów-Kuńkowce Nr 116466 w km 0+000 - 0+543.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Roboty przygotowawcze, 1.2 Podbudowy, 1.3 Nawierzchnie, 1.4 Zjazdy na drogi boczne, 1.5 roboty wykończeniowe, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+543 - 6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 10 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm warstwa odsączająca, c) utwardzenie poboczy wysiewką kamienna gr. 10 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nehrybka-Pikulice Nr 116462R w km 0+000 - 0+328.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Roboty przygotowawcze, 1.2.Podbudowy, 1.3.Nawierzchnie, 1.4. Zjazdy do posesji i na drogi boczne, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+328 - 6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) Zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, c) utwardzenie poboczy wysiewką kamienna gr. 20 cm po obu stronach drogi,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ostrów w km 0+000 - 0+633.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Roboty przygotowawcze, 1.2. Podbudowy, 1.3. Nawierzchnie, 1.4. Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne, 1.5. inne roboty, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+633 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) Zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm warstwa odsączająca, c) utwardzenie poboczy gr. 15 cm kruszywem łamanym,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nehrybka w km 0+000 - 0+150.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Roboty przygotowawcze, 1.2. Podbudowy, 1.3. Nawierzchnie, 1.4. Zjazdy, a) Projektowana nawierzchnia w km 0+000-0+150 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, b) Zjazdy - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, c) utwardzenie poboczy wysiewką kamienną gr. 20 cm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.