Choczewo: Zakup fotoradaru dla Straży Gminnej w Choczewie.
Numer ogłoszenia: 97361 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo , ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fotoradaru dla Straży Gminnej w Choczewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego fotoradaru w wersji mobilnej przystosowanej do instalacji w pojeździe oraz sprzętu dodatkowego i oprogramowania komputerowego niezbędnego do pełnego wykorzystania wszystkich jego funkcji. Przewiduje się możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy: Część I Dostarczenie fotoradaru z przystawka do wykonywania nocnych zdjęć, umożliwiającego jego montaż w pojeździe osobowym bez przebudowy pojazdu, niezbędnym osprzętem, oraz oprogramowaniem do obsługi fotoradaru, przenoszenia danych, tworzenia dokumentacji mandatowej z licencją na 10 stanowisk pracy. Wg. SIWZ Część II Dostarczenie trzech zastawów komputerowych z monitorami, listwami zasilającymi przewodami sieciowymi, 1 szt. drukarki igłowej, 2 szt. drukarek laserowych wraz z 2 szt. dodatkowych tonerów i okablowaniem, 2 szt. zasilaczy UPS, 1 szt. pamięci przenośnej, 1 szt. niszczarki dokumentów - zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz ustawienie i podłączenie wraz z pierwszym uruchomieniem - zgodnie z Specyfikacją Techniczną Część III Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarko drukarka sieciowa max. foramt A3 - wg. Specyfikacji Technicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.11.00-6, 30.23.21.20-1, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.60.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawcy -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg. 4.2 SIWZ oraz Referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru prac od inwestorów lub użytkowników (np. Straż Gminna, Straż Miejska, Policja lub inne)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg. 4.2 SIWZ oraz Referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru prac od inwestorów lub użytkowników (np. Straż Gminna, Straż Miejska, Policja lub inne)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawcy -Wykonawca przedłoży oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Dla części I zamówienia: - 5 zdjęć wykonanych przy pogodzie słonecznej, - 5 zdjęć wykonanych przy pogodzie pochmurnej Zmierzona prędkość pojazdu na zdjęciach nie może być mniejsza niż 85 km/h - Orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratoria Ochrony Radiowej - Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości - Szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania Część II Karty techniczne produktów potwierdzające spełnienie wymagań ST. Część III Karty techniczne produktu potwierdzające spełnienie wymagań ST.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Należy dołaczyć: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1(spełnia warunek z pkt. 3.4a - podpisany wzór umowy, jako akceptację jej postanowień - załącznik nr 3 - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. spełnia warunek z pkt. 3.4g
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Choczewo
84 - 210 CHOCZEWO
ul. Pierwszych Osadników 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Choczewo 84 - 210 CHOCZEWO ul. Pierwszych Osadników 17 sekretariat Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fotoradaru z przystawką do wykonywania nocnych zdjęć, oprogramowanie, szkolenie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie fotoradaru z przystawka do wykonywania nocnych zdjęć, umożliwiającego jego montaż w pojeździe osobowym bez przebudowy pojazdu, niezbędnym osprzętem, oraz oprogramowaniem do obsługi fotoradaru, przenoszenia danych, tworzenia dokumentacji mandatowej z licencją na 10 stanowisk pracy. wg. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa trzech zestawów komputerowych, drukarki igłowej, dwóch drukarek laserowych, niszczarki, pamięci przenośnej, dwóch zasilaczy UPS, okablowanie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie trzech zastawów komputerowych z monitorami, listwami zasilającymi przewodami sieciowymi, 1 szt. drukarki igłowej, 2 szt. drukarek laserowych wraz z 2 szt. dodatkowych tonerów i okablowaniem, 2 szt. zasilaczy UPS, 1 szt. pamięci przenośnej, 1 szt. niszczarki dokumentów - zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz ustawienie i podłączenie wraz z pierwszym uruchomieniem - zgodnie z Specyfikacją Techniczną oraz SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.20-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne, kopiarko drukarka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarko drukarka sieciowa max. foramt A3 - wg. Specyfikacji Technicznej oraz SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHOCZEWO
więcej: przetargi CHOCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.