Inowrocław: DOSTAWA PAPIERU KOMPUTEROWEGO, PAPIERU KSERO
ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 97336 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU KOMPUTEROWEGO, PAPIERU KSERO ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W INOWROCŁAWIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę papieru komputerowego, papieru ksero oraz innych wymienionych artykułów biurowych realizowaną sukcesywnie - według potrzeb Zamawiającego - przez okres od podpisania umowy do 31.12.2015 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.90.00 - 30.16.90.00 30.16.97.64 - 30.16.97.64 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sebastian Neuman PHU UNITED, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157716,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159743,14
Oferta z najniższą ceną: 159743,14 / Oferta z najwyższą ceną: 172500,87
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Remont drogi gminnej 150520C w m. Balczewo
- Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
- Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa papieru w formacie A4 i A3 o różnej gramaturze na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.