eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97262 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Iława: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93448


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Iławski, krajowy numer identyfikacyjny 51074246800000, ul. ul. Gen. Władysława Andersa , 14200 Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 649 07 42, faks 089 649 66 00, e-mail przetargi@powiat-ilawski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat-ilawski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OSO.272.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie, przy ul. Gen. Wł. Andersa 2a w Iławie, działka Nr 197, obręb 10. 2. W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty w pomieszczeniach biurowych polegające na: a) wymianie 4 kpl. okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PVC wraz z obróbką na gotowo oraz wymianą podokienników zewnętrznych - profil okienny 5 - komorowy, szklenie pakiet trzyszybowy (2 kpl. w sekretariacie, 1 kpl pokój Starosty, 1 kpl. pokój Wicestarosty). Należy zdemontować stare okna PVC, zamontować nową stolarkę PVC (rysunek poglądowy wraz z parametrami stolarki w załączeniu). Przed zamówieniem nowej stolarki okiennej do montażu Wykonawca winien dokonać pomiaru otworów z natury. b) rozebraniu ścianki działowej z płyt g-k na konstrukcji stalowej z pokryciem obustronnym jednowarstwowym. Ścianka do rozebrania między pokojem sekretariatu, a pokojem Wicestarosty, c) przeniesieniu klimatyzatora typu split - centrala przyścienna wewnętrzna ze zdemontowanej ścianki z płyt g-k na sąsiednią ścianę w tym samym pomieszczeniu warz z podłączeniem (pokój Wicestarosty), d) wykonaniu 2 ścianek działowych z płyt g-k na konstrukcji stalowej wypełnionej wełną mineralną, i pokryte jednowarstwowo. Ścianka do wykonania między pomieszczeniami sekretariatu a pokojem Wicestarosty. e) wykonaniu gładzi szpachlowych na ścianach w pomieszczeniach biurowych, f) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi powierzchni ścian - podłoży gipsowych z gruntowaniem w pomieszczeniach biurowych, g) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów - podłoży gipsowych z gruntowaniem w pomieszczeniach biurowych, h) usunięciu wykładzin dywanowych z posadzek w pomieszczeniach biurowych, i) uzupełnieniu ubytków parkietu w posadzce - pomieszczenie sekretariatu, j) mechanicznym cyklinowaniu posadzek w pomieszczeniach biurowych, k) lakierowaniu posadzek i parkietów w pomieszczeniach biurowych, l) montażu listew przypodłogowych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót; 4. W trakcie wykonywania robót budynek będzie użytkowany. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca, w którym roboty będą wykonane. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku przywołania w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45421141-4, 45421000-4, 45442100-8, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16798.44
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Remontowo-Budowlana KASBUD-BIS Sławomir Szczepański, , ul. Kopernika 4c/19, 14-200, Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24692,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5254,84
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych mówi, iż "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postpowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził postępowanie nr OSO.272.5.2017 w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.