eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele mieszkalne w Małym Mędromierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 96885 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Tuchola: Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele mieszkalne w Małym Mędromierzu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338625-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 344586-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 371730-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 42 500, faks 52 334 21 38, e-mail przetargi212@tuchola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele mieszkalne w Małym Mędromierzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.17.2016.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia określają następujące kody CPV: CPV 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Roboty budowlane w zakresie budynków CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach Przedmiotem inwestycji jest zamówienie obejmujące swoim zakresem przebudowę i nadbudowę budynku dydaktyczno-mieszkalnego oraz pomieszczeń przynależnych, położonych w miejscowości Mały Mędromierz, gmina Tuchola. Przebudową i nadbudową zostały objęte lokale mieszkalne, lokale przynależne (piwnice) oraz części wspólne wymienionych pomieszczeń, zgodnie z dokumentacją projektową. W ramach zamówienia należy zgodnie z dokumentacją projektową wykonać wszelkie instalacje i sieci niezbędne do funkcjonowania lokali mieszkaniowych oraz pomieszczeń gospodarczych, wymienić stolarkę okienną i drzwiową oraz wykonać izolację zewnętrzną budynku. Ponadto, w związku z tym, iż inwestycja jest dofinansowana ze środków Banku Gospodarstwa Krajowego każde nowopowstające mieszkanie należy wyposażyć w kuchenkę gazowo-elektryczną (osobna tabela kosztorysu ofertowego). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu powykonawczego wraz ze zgłoszeniem o gotowości zadania do odbioru. Ze względu na to, iż część robót dotyczy przebudowy dwóch już zamieszkanych lokali mieszkalnych, wykonanie tych robót należy uzgodnić z podmiotem zarządzającym budynkiem, tj. Zakładem Gospodarki Komunalnej w Przedsiębiorstwie Komunalnym w Tucholi sp. z o.o., ul. Świecka 68, 89-500 Tuchola, tel.(52) 336 57 30 w. 41. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie omawianej inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1, 2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2, 3. Przedmiary dokumenty pomocnicze - załącznik nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki techniczne oraz przedmiary robót - zawarte w załączniku nr 1,2 i 3, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z pełnym zakresem robót określonych w przedmiarach i dokonać wyceny oferty. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.Przed rozpoczęciem robót wyłoniony Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na minimalny wymagany czas 36 miesięcy.Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami w mieniu lub na osobie, chyba że szkoda nastąpiła wskutek siły wyższej albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej, za którą Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wszystkie użyte podczas realizacji robót budowlanych materiały winne być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Za równoważne materiały Zamawiający uzna te, które odpowiadają parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym z tymi podanymi i opisanymi w dokumentacji oraz nie niższej jakości wykonania. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. 3.1 Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2 Oferty wariantowe i umowy ramowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym - załącznik nr 12 do SIWZ. 3.4 Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.5 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.6 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.7 Zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia nana podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.8 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 3.9 Informacja o podwykonawcach Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć i podania przez wykonawcę firm podwykonawców podwykonawcom. - załącznik nr 4 - formularz oferty.


II.4) Główny kod CPV:45210000-2
Dodatkowe kody CPV:45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia określono do 31.05.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Ogólnobudowlana Mieczysław Szulczyński, chata4@op.pl, ul. Kniejowa 30, 89-500, Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 575663.57 137886.79.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: Wartość umowy nie podlega aneksowaniu.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: zmianie ulega termin wykonania zamówienia z: 31 maja 2017 roku na 30 czerwca 2017 roku. Ponadto Wykonaca zobowiązany jest o zaktualizoania harmonogramu robót i przedłużenia termiunu gwarancji nalezytego wykonania umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na wniosek Wykonawcy oraz bieżące ustalenia na terenie budowy, działając na podstawie art. 16 ust. 3 pkt. 1 umowy z dnia 19 rudnia 2016 roku nr umowy ZP.272.13.2016 zmianie podlega termin wykonania zamówienia.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 5: "zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e".


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.